Gå til innhold
Hundesonen.no

Den store baby(og barne)tråden <3 2.0


Kaja
 Share

Recommended Posts

Nye vogna kom i dag! Den er fin :ahappy: På den kan vi snu sittedelene hvilken vei vi vil, og jeg foretrekker helt klart å ha dem mot meg. Iallefall nå som de er så små :)

Hadde et håp om en vogn som gikk gjennom utgangsdøra da, og det ønsket ble definitivt IKKE oppfylt :aww: Men den er i det minste lettere å klappe sammen og lettere å bære, så da går det greit likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 9.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da var vi blitt foreldre Lillegutt kom til verden klokken 11.45 i formiddag etter en litt dramatisk fødsel som endte i akuttsnitt. Han veier 3580 gram, er 49 cm lang og selvsagt helt perfekt Mor,

Siden nærmeste familie nå er informert så får jeg snike meg sånn litt småoffisielt inn her

03:22 kom verdens skjønneste tass. Han fikk det veldig travelt på slutten og kom ut med superheltarmen først. Veldig effektiv og grei fødsel. Lystgassen var noe drit, ble bare kvalm og svimmel, så da

Posted Images

Nye vogna kom i dag! Den er fin :ahappy: På den kan vi snu sittedelene hvilken vei vi vil, og jeg foretrekker helt klart å ha dem mot meg. Iallefall nå som de er så små :)

 

Hadde et håp om en vogn som gikk gjennom utgangsdøra da, og det ønsket ble definitivt IKKE oppfylt :aww: Men den er i det minste lettere å klappe sammen og lettere å bære, så da går det greit likevel.

bilde :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungen skal se på meg. Det vil si, jeg har ikke småbarn lenger. Men den fellesopplevelsen er jeg glad jeg ikke gikk glipp av. Hadde en Simotrille og den ble lite brukt, faren min hatet å gå tur med den fordi han ikke kunne SE barna hele tiden. Det er også anbefalt fra forståsegpåere å la barnet sitte ansikt-til-ansikt, det har visst noe med trygghet å gjøre.

Det er det som har virket "riktigst" i mitt hode og, men måtte bare forhøre meg litt. Jeg vet jo tross alt ikke hva jeg snakker om, annet enn magefølelse og alt det der. Men den er kanskje ikke så dum å høre på tross alt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart denne ungen ikke sover, sånt har man ikke tid til. Det nyeste kule er å stå på oss, knekke i knea, ned, og så sparke fra det hun klarer og opp igjen. Vi bare støtter og hjelper litt opp vi, ellers fikser hun alt selv. :lol: Må prøve å få filma det der. Hun kooooooooooooser seg! Ler, smiler og prater som en foss.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart denne ungen ikke sover, sånt har man ikke tid til. Det nyeste kule er å stå på oss, knekke i knea, ned, og så sparke fra det hun klarer og opp igjen. Vi bare støtter og hjelper litt opp vi, ellers fikser hun alt selv. :lol: Må prøve å få filma det der. Hun kooooooooooooser seg! Ler, smiler og prater som en foss.

Filmer! Bilder! Tegninger! Hva som helst, så lenge vi får se Ida :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det som har virket "riktigst" i mitt hode og, men måtte bare forhøre meg litt. Jeg vet jo tross alt ikke hva jeg snakker om, annet enn magefølelse og alt det der. Men den er kanskje ikke så dum å høre på tross alt :)

I tillegg til de tingene som er nevnt, så syns jeg (de to-tre gangene vi prøve med Briovogna, og et par ganger med trille) at det ble litt vel værhardt foran der når hun satt forovervendt jeg. Man går jo gjerne framover og hvis det er litt vind eller nedbør så går jo det rett inn... Nei, jeg syns det er greit at de får rygge seg framover jeg. Etter hvert lærer de jo å gå, og ser framover på den måten sammen med oss...

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kjøpt seler man kan. Feste i overkroppen. Men ser for meg at hun blir hengende i armene for hun sklir jo nedover når hun sitter. Kanskje jeg skal dra innom babyshop, de pleier å være veldig hjelpsomme. Evt skrive Mail til emmaljunga.

Jeg er forresten helt enig med Marie at å ha barnet mot meg er veldig viktig for oss! Da kan jeg se henne og hva hun driver med!

Gratulerer med Johanne sin første tann!

Si fra hvis du gjør det, om du får noe hjelp! :)

Takk :)

Ikke rart denne ungen ikke sover, sånt har man ikke tid til. Det nyeste kule er å stå på oss, knekke i knea, ned, og så sparke fra det hun klarer og opp igjen. Vi bare støtter og hjelper litt opp vi, ellers fikser hun alt selv. :lol: Må prøve å få filma det der. Hun kooooooooooooser seg! Ler, smiler og prater som en foss.

:wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hvis du gjør det, om du får noe hjelp! :)

Takk :)

Har skrevet mail til emmaljunga nå. Skal poste svaret her om jeg får noe :) Godt å høre at det ikke bare er jeg som har reagert på de selene. Jeg har trodd at jeg har gjort noe galt siden jeg ikke får de noe lengre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet mail til emmaljunga nå. Skal poste svaret her om jeg får noe :) Godt å høre at det ikke bare er jeg som har reagert på de selene. Jeg har trodd at jeg har gjort noe galt siden jeg ikke får de noe lengre :P

Så bra! Ja ikke sant! Men en på barselgruppa hadde samme problem... Veldig rart, man skal jo kunne bruke vogna en stund liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på videoen på emmaljunga sine sider at det skal være strikk i selene sånn at man slipper å justere de. Men min vogn har vanlige seler og det er ikke antydning til strikk i de. Selen er romslig om vi ikke har skinn eller pose, men det blir alt for kaldt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Photobucket :) vil så gjerne se

Har ikke pbkonto - har flickr - men jeg er litt for dum til å få den opp fra mobilen ser jeg. Må prøve når knotten sover. Nå ligger hun på gulvet og tester stemmen. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...