LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Chi er riktig! Neste: Siter
Kiyomi Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Bullterrier Sent from my iPad using Tapatalk - now Free Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Bullterrier er riktig! Neste: Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 (Am.)Cocker er riktig! Neste: Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Ambull er riktig! Neste: Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Engelsk setter er riktig! Neste: Siter
Gjest Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Iiiiiiih! Fullstendig off topic, men jeg må ha en sånn! Med mindre de er dritdyre, da. Hvor fant du de figurene? (hvor på ebay, eventuelt ) Jeg skjønner godt hvorfor den har krone forresten, det er akkurat sånn Mozza ser på seg selv. Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Iiiiiiih! Fullstendig off topic, men jeg må ha en sånn! Med mindre de er dritdyre, da. Hvor fant du de figurene? (hvor på ebay, eventuelt ) Jeg skjønner godt hvorfor den har krone forresten, det er akkurat sånn Mozza ser på seg selv. http://www.artfire.com/ext/shop/studio/madamepomm/4/1/61265// Beagle er riktig! Neste: Siter
Emilie Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Iiiiiiih! Fullstendig off topic, men jeg må ha en sånn! Med mindre de er dritdyre, da. Hvor fant du de figurene? (hvor på ebay, eventuelt ) Jeg skjønner godt hvorfor den har krone forresten, det er akkurat sånn Mozza ser på seg selv. Her: http://www.muddymood.com/ Produsenten har flere utsalgssider for øvrig. Har kjøpt spesiallagde av mine hunder der. Hver figur ca 670,- så det er stiv pris. Anhengene og ferdiglagde figurer er en del billigere. Mye fint der. Er veldig fornøyd med mine figurer, og vel verdt kostnaden. Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Grande er riktig! Neste: Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Cavalier er riktig! Neste: Siter
LilleZara Skrevet 5. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Casper er riktig! Neste:(Og siste(av denne typen ) ) Siter
Raya Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Disse var jo faktisk litt søte! 1 Siter
Mardina Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2013 Disse var jo faktisk litt søte! Finere enn de som var i forrige runde i hvert fall De forrige var jo nesten grusomme.... Siter
LilleZara Skrevet 6. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Oktober 2013 Basset! Riktig! Disse var jo faktisk litt søte! Ja,ikke sant,ganske sjarmerende! Å så er de håndlaget sånn som jeg forsto det. Siter
Recommended Posts