Gå til innhold
Hundesonen.no

Sony Xperia Z - Lilla


Tabris
 Share

Recommended Posts

Jeg ønsker å selge min Sony Xperia Z, lilla. Den ser slik ut (illustrasjonsfoto):

post-11567-0-84300200-1379334603.jpg

Telefonen ble kjøpt ny i juli, og kvittering følger med. Det gjør også originalboks og alt originalutstyr bortsett fra ørepluggene som jeg har klart å miste.

Mobilen funker kjempeflott, og jeg selger den kun fordi jeg ønsker å kjøpe Samsung Note 3 som kommer senere denne måneden. Siden den mobilen kommer 25.09, så vil jeg ikke shippe mobilen før den dato.

Mobilen er pent brukt, det eneste som vises er noen få riper oppe i venstre hjørne. Den er vanntett og passer dermed perfekt til turbruk nå i høst.

Selges for 3000,- (kjøpt ny for godt over 4000,- for to måneder siden) + frakt. Evt. kan den hentes i Sandnes/Stavanger.

Jeg kommer til å legge denne ut for salg flere steder når det nærmer seg 25.09, men tenkte å prøve her først. Førstemann til mølla! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også lilla! :|

Men jeg har jo akkurat kjøpt ny telefon.. Hmm, tenke på om det er verdt det siden den er lilla :icon_redface:

Lilla er mer sjelden enn svart og hvit. Du kan lade den i en dockingstasjon hvis du vil, og den er også lilla. :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen lurer på kvalitet når det gjelder kameraet på mobilen, så kan de ta en titt i bildedagboken til Ozu (peker på signaturen for lenke). Alle bildene som er tatt på side 4 i den tråden er tatt med denne mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla er mer sjelden enn svart og hvit. Du kan lade den i en dockingstasjon hvis du vil, og den er også lilla. :sleep:

Jeg er over gjennomsnittet glad i lilla, og kan ofte finne på å kjøpe meg noe jeg ikke trenger bare fordi det var lilla... Nå er det ikke mer enn 2-3uker siden jeg kjøpte meg ny(hvit :| ) telefon, så shhhhhhht :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er over gjennomsnittet glad i lilla, og kan ofte finne på å kjøpe meg noe jeg ikke trenger bare fordi det var lilla... Nå er det ikke mer enn 2-3uker siden jeg kjøpte meg ny(hvit :| ) telefon, så shhhhhhht :aww:

Men når den nye telefonen din er så ny, så får du nok lett solgt den til en god pris. I hvert fall det samme som jeg skal ha for min, så da får du en lilla "i bytte" :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...