SiriEveline Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Da har han endelig kommet i hus, det er så ufattelig deilig at vi skal få starte på vårt liv sammen. Dette er en drøm jeg har hatt i mange år nå, som endelig går i oppfyllelse! Tetris er altså en sobel korthårscollie fra Alertness Collies. Et lovende kull ser det ut til, med litt korthårs og langhårs blandet i hop. Mine tanker og planer for oss er å trene og konkurrere LP og mest sannsynlig også bruks. Vi starter med kurs allerede om noen ukers tid. 11 Siter
Anette Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Grattis, håper han blir alt du ønsker deg 1 Siter
Guest LXT Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Grattis med valpis! Ønsker dere mange fine år sammen Siter
ida Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Gratulerer så mye. Ønsker dere et langt og lykkelig hundeliv sammen 1 Siter
Guest janson Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Gratulerer så mye! Gleder meg til å følge dere på veien videre! Siter
Renate A Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Gurimalla, han er såå skjønn, gleder meg til å møte han Nå fortjener du virkelig å være heldig på hundefronten og han her får du nok mange gode år sammen med 1 Siter
simira Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Yay! Gleder med til han skal sosialiseres. Vi stiller med en lekeonkel og en som kan lære bort at ikke alle vil leke. 1 Siter
Monica123 Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Så skjønn Gleder meg til og hilse på han 1 Siter
Gjest Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Fiiine gutten! Gleder meg til å følge med han fremover! Siter
Ingvild Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Gratulerer med den lille fine! Det blir spennende å følge med på dere. 1 Siter
Krelise Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Gratulerer med småtten Blir spennende og følge dere, blir mest sannsynlig kortis på meg og neste gang 1 Siter
SiriEveline Skrevet 13. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2013 Tusen takk dere!Helt imponert over lille karen jeg, hundesenga er visst virkelig til å brukes. Han går og legger seg der frivillig. Men guri så forelska man kan være, sliter skikkelig med å la være å klå på ham hele tiden 6 Siter
Debbie Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Grattis, gleder meg til å følge dere fremover:) 1 Siter
Martine Skrevet 13. September 2013 Rapporter Skrevet 13. September 2013 Grattis Si i fra hvis dere trenger en svart, snill og stor tante til han! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 13. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 13. September 2013 Grattis Si i fra hvis dere trenger en svart, snill og stor tante til han! Det blir nok masse sosialisering fremover 1 Siter
SiriEveline Skrevet 14. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 14. September 2013 Den lille har fortsatt godt sovehjerte, natten gikk kjempefint og vi var bare oppe en gang. Jeg våkna visst av et lite brak, da hadde Tetris sklidd ned fra senga så da ble det en liten tissetur før vi sov videre. Eneste pøbeltingen han har gjort er å oppdage bena til stuebordet, så de er nå pakket inn i papp, også skal han opp i sofaen og prøver gang på gang på gang. Regner med at han skjønner at den er off limits etterhvert. Nå er det snart på tide å dra ut og shoppe litt tyggesaker og leker så får han noe annet enn møbler å tenke på. Må bare vente til han våkner 5 Siter
Guest Michellus Skrevet 14. September 2013 Rapporter Skrevet 14. September 2013 Fy så søt han er Gratulerer med lillegutten vel hjem Siter
Maria Skrevet 14. September 2013 Rapporter Skrevet 14. September 2013 Gratulerer med å endelig ha fått drømmevalpen! Håper han innfrir og at dere får mange gode år sammen Han ser jo virkelig lekker ut! 1 Siter
Recommended Posts