Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Etter noen år med passelig aktivitet på hundeforumet canis, så tenkte jeg at jeg skulle ta i bruk profilen min her på sonen. Nå er det noen år siden jeg registrerte profil her ser jeg, og jeg har vel aldri vært aktiv. Alltfor skummelt og uvandt i forhold til det trygge canis forumet :-)

Vel, på tide å bryte er barriere.

Har for øvrig en hund også, men navnet Shadow av rasen golden retriever. Nylig fylt 2 år.

Vi satser på å bidra med velmente råd, til tross for manglende hundeinteresse og kunnskap om hva som er rett og galt. Vi lever i nuet uten krav om resultat, og vi endrer oppfattning om teoriene i hytt og gevær.

Det er ikke ment at noen skal forstå seg på oss.

Så morn og hei, her er vi :)

• Like 2
  • 1 month later...
Skrevet

Simira, det er kanskje ikke helt politisk korrekt. Hundeinteresse har jeg vel i stor dose. Men i forhold til å "ha greie på" det ene og andre henger jeg antagelivis endel etter. Men det er ikke så viktig. Hund er hund :)

Skrevet

Simira, det er kanskje ikke helt politisk korrekt. Hundeinteresse har jeg vel i stor dose. Men i forhold til å "ha greie på" det ene og andre henger jeg antagelivis endel etter. Men det er ikke så viktig. Hund er hund :)

Du prøver å si at du ikke er en nerd som graver deg ned i genetikk, avlslære, adferdslære, treningsmetodikk og læringsteorier? :D

• Like 1