Gå til innhold
Hundesonen.no

Mornings!


ralfdog
 Share

Recommended Posts

Etter noen år med passelig aktivitet på hundeforumet canis, så tenkte jeg at jeg skulle ta i bruk profilen min her på sonen. Nå er det noen år siden jeg registrerte profil her ser jeg, og jeg har vel aldri vært aktiv. Alltfor skummelt og uvandt i forhold til det trygge canis forumet :-)

Vel, på tide å bryte er barriere.

Har for øvrig en hund også, men navnet Shadow av rasen golden retriever. Nylig fylt 2 år.

Vi satser på å bidra med velmente råd, til tross for manglende hundeinteresse og kunnskap om hva som er rett og galt. Vi lever i nuet uten krav om resultat, og vi endrer oppfattning om teoriene i hytt og gevær.

Det er ikke ment at noen skal forstå seg på oss.

Så morn og hei, her er vi :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Simira, det er kanskje ikke helt politisk korrekt. Hundeinteresse har jeg vel i stor dose. Men i forhold til å "ha greie på" det ene og andre henger jeg antagelivis endel etter. Men det er ikke så viktig. Hund er hund :)

Du prøver å si at du ikke er en nerd som graver deg ned i genetikk, avlslære, adferdslære, treningsmetodikk og læringsteorier? :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...