Gå til innhold
Hundesonen.no

2ne-settet! (selvheklet hals, lue og pulsvanter)


Mari
 Share

Recommended Posts

Oh My Gosh, er det mulig å bestille bare vanter? Altså ikke splitte dette settet, men legge inn ny bestilling? For de har skikkelig mitt navn på seg...

Om det ikke blir interesse for settet så kan jeg godt dele det opp. Evt kan jeg hekle noen nye til deg også. Men det er litt kø i prosjektene, jeg har to luer jeg skal hekle til en annen sonis. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke blir interesse for settet så kan jeg godt dele det opp. Evt kan jeg hekle noen nye til deg også. Men det er litt kø i prosjektene, jeg har to luer jeg skal hekle til en annen sonis. :)

Ingen hast, jeg fryser neppe på fingrene med det første, varmblodig som jeg er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen hast, jeg fryser neppe på fingrene med det første, varmblodig som jeg er ;)

Og det er den fargen du vil ha? Jeg venter litt og ser om det er interesse for settet. Like greit å dele opp om det ikke er noen som vil ha det.

So, partypeople, det er mulig å kjøpe hals og lue som sett også. :P Skrik ut, skrik ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er den fargen du vil ha? Jeg venter litt og ser om det er interesse for settet. Like greit å dele opp om det ikke er noen som vil ha det.

Jeg kan ta denne fargen, jeg liker rødfargen du har i den andre annonsen, og jeg liker mange forskjellige farger, så jeg er meget fleksibel om det gjør ting lettere for deg ;)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... jeg kunne gjerne tenkt meg hele settet, men det er kanskje ikke så populært nå :P

Klart det er! Iallfall hos meg og det er jeg som bestemmer. Jeg kan hekle både lue og vanter til de andre tuppene. Så lenge Poter også tolererer at det er litt kø. :)

Send meg en om om du mener det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er! Iallfall hos meg og det er jeg som bestemmer. Jeg kan hekle både lue og vanter til de andre tuppene. Så lenge Poter også tolererer at det er litt kø. :)

Send meg en om om du mener det. :)

Ja, jeg stiller meg gjerne i kø, men lurer på hva den koster?

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres ok ut. Da setter jeg meg på venteliste. Ca hvor lang tid tror du det tar?

Det er litt vanskelig å svare på. Må bestille garnet fra USA først og fremst, det bruker litl tid på å komme hit. Jeg bør være ferdig i midten-slutten av oktober, kanskje før. :)

Du ville ha denne fargen, sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt vanskelig å svare på. Må bestille garnet fra USA først og fremst, det bruker litl tid på å komme hit. Jeg bør være ferdig i midten-slutten av oktober, kanskje før. :)

Du ville ha denne fargen, sant?

Ja, den fargen :) Gleder meg!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bestiller jeg altså et par vanter - men siden du må lage de fra skrætsj, går det an å komme med ønsker? Eller har du garn liggende du vil bruke?

Jeg sendte deg nettopp pm. :) Selvsagt får du velge selv! Dette er jo greia med hjemmelaget, du får det akkurat slik du selv vil.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Takk for svar. Da tenker jeg hvertfall riktig med å hjelpe den «voksne» hunden med å gå imellom den og valpen. Så jeg fortsetter uansett med det, og gir dem også pauser fra hverandre. 
    • Personlig så synes jeg ikke at det skal være den eldste sin jobb å sette valpen på plass, selv om det er veldig fint innimellom at en tydelig og rettferdig voksen hund kan gå inn og korrigere valper/ungjunder. Det er gjerne mer effektivt enn om vi som mennesker gjør det. Den eldste skal allikevel være trygg på at du setter grenser for valpen og skjermer den ved behov. Husk at en 2 år gammel hund er ikke nødvendigvis voksen i hode.  Så mitt eneste tips er å ta den voksne på alvor når den ber om hjelp! 
    • Hei Jeg har en hund på snart 2 år og en valp på 10 uker. Valpen er selvfølgelig veldig leken og er som valper flest. Valpen synes det er veldig gøy å leke med den eldre hunden ved å gå etter bein og hale, også normalt, men hunden min på snart 2 år sier aldri ifra når hun har fått nok. Ser på hele kroppsspråket hennes at hun synes det er slitsomt, men hun sier aldri noe, bare prøver å løpe unna. Da blir det jeg som må steppe inn å «redde» henne og få valpen unna. Når den 2 år gamle hunden var valp og var voldsom mot eldre hunder ble hun satt på plass på en fin måte og dette skapte fine læringsøyeblikk. Har dere noen tips?
    • Tror jeg må slutte å følge denne tråden jeg...noe så nyyyydelig❤❤❤
    • Godt å høre han er over det! Voksne buller må få lov å være litt DQ😄
×
×
  • Opprett ny...