Gå til innhold
Hundesonen.no

Bergen Selskap og Brukshundklubb 28/29 sept


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Heisann

Noen her inne som skal?

Jeg stiller selv noen på søndagen. Aner ikke hvem osv, men funderer på å la Boris få kose seg litt i ringen siden jeg får han til halv pris :lol:

Utstillingen holdes på Bergen Racketsenter.

her er link til annonse.

http://www.bsbk.org/media/22931/bsbk_uts_13_3.pdf

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaaanskje? Har ikke bestemt meg helt enda. Cujo har jo nylig blitt en tå mindre og det er spørs om pelsen der hvor han er blitt barbert, vokser ut til utstillingshelgen. Ikke har vi fått trent på mange måneder heller. Men JEG tar nok turen opp likevel :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, så klart! Skår i gleden at begge dommerne har dømt opp Arisen og at jeg så såå frem til å stille ham her :(
Men om Ace er i noenlunde pels tar jeg med meg ham, så får vi se hvem andre :) Bor vel på Grieg som vanlig også - må ikke endre på vanene :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg skulle ta turen å kikke litt på i alle fall, har aldri vore på utstilling.

Eg har jo BC, og er egentlig, trur eg, ikkje så utstillingsinteressert, men eg veit jo ikkje heilt kva det går i. :P

Dessuten skjønar eg ikkje heilt BC reglane, kan han vere med på valpeshow?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg skulle ta turen å kikke litt på i alle fall, har aldri vore på utstilling.

Eg har jo BC, og er egentlig, trur eg, ikkje så utstillingsinteressert, men eg veit jo ikkje heilt kva det går i. :P

Dessuten skjønar eg ikkje heilt BC reglane, kan han vere med på valpeshow?

Bc kan stille valpeshow ja ;) Når bcen blir jr så må du ha gjeterhundprøve om du skal stille ut med unntak av nkk hvor du nå kan stille bc uten gjeterprøve. sånn grovt reglene tror jeg ;) men valpeshow kan du stille, det er trossalt god trening i håndtering og miljøet rundt f.eks en lpring o.l!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bc kan stille valpeshow ja ;) Når bcen blir jr så må du ha gjeterhundprøve om du skal stille ut med unntak av nkk hvor du nå kan stille bc uten gjeterprøve. sånn grovt reglene tror jeg ;) men valpeshow kan du stille, det er trossalt god trening i håndtering og miljøet rundt f.eks en lpring o.l!

Han vil vere nesten sju mnd da, men det er framleis kvalp, ikkje jr, ja? Eg blir så forvirra. :]

Men, ja, nei, kanskje? Det kan jo hende det er kjekt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil vere nesten sju mnd da, men det er framleis kvalp, ikkje jr, ja? Eg blir så forvirra. :]

Men, ja, nei, kanskje? Det kan jo hende det er kjekt. :P

De har valpeklasse 4-6 mnd og 6-9 mnd ;) de stiller ikke junior før 9 mnd! hehe! Jeg synes det er kjekt, men prøver også å se på det som en bra erfaring for valpen i forhold til annen hundesport :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emsen er helt nedklippet, så er nok ingen vits i å vise henne før hun får godkjent bruksprøve og kan stille i bruksklassen. Hadde dog vært artig, for hun er HELT fantastisk i kroppen sin nå, og det hadde vært kult å vise frem en skikkelig brukshund :lol:

Photo%2007.04.13%2015%2021%2038.jpg

vs.

349B9233.jpg

....men vi kommer og ser og heier på dere andre uansett altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte eg skulle ta turen å kikke litt på i alle fall, har aldri vore på utstilling.

Eg har jo BC, og er egentlig, trur eg, ikkje så utstillingsinteressert, men eg veit jo ikkje heilt kva det går i. :P

Dessuten skjønar eg ikkje heilt BC reglane, kan han vere med på valpeshow?

Tror ikke det er åpent for BC på denne utstillingen? Mulig jeg tuller, men mente jeg leste det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer :-) Nico stilles for første gang som champion begge dager (er dalmatinerspesial!) og Vegas skal stilles som valp på søndag.

Åå, da må jeg få hilse på dere! :D

Jeg tror jeg skal opp å se på, jeg har også nedklipt hund, så skal ikke stille noe. Kanskje Sookie til Gunhild om hun må jobbe den helgen, det vet hun ikke enda. Men så har jeg valp på denne tiden også, så vi får se hva jeg gjør :) Det hadde vært moro å få med seg finalen på søndag ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...