Anette Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Emsen er helt nedklippet, så er nok ingen vits i å vise henne før hun får godkjent bruksprøve og kan stille i bruksklassen. Hadde dog vært artig, for hun er HELT fantastisk i kroppen sin nå, og det hadde vært kult å vise frem en skikkelig brukshund vs. ....men vi kommer og ser og heier på dere andre uansett altså Jeg synes hun er MEGA mye finere nå enn før jeg Siter
Evelzz Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Jeg synes hun er MEGA mye finere nå enn før jeg Enig med du Hva tror du dommerene hadde sagt om hun ble presentert sånn? Bare for nysgjerrighetens skyld altså Siter
Anette Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Enig med du Hva tror du dommerene hadde sagt om hun ble presentert sånn? Bare for nysgjerrighetens skyld altså Vet du hva,bare gjør det? Nå kan ikek jeg springer standard men altså, hun er jo smashing med alle musklene osv, så får du sikkert en kommentar om pels Siter
Malinka Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Jeg kommer nok og titter i hvert fall. Siter
Ingidano Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 PM er ute 6 groenendaeler, tidlig oppmøte som vanlig Siter
jaktlykke Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 To voksne stabijer og en valpis... vi er eneste i gruppe 7 også. Siter
Synnikken Skrevet 18. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2013 11 voksne mops og 2 valper. vi stiller 6 av de voksne og 1 av valpene Siter
mokken Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 2 stk sonen ak valper, sist i ringen heldigvis. Da får jeg sove et par timer etter jobb i det minste Siter
Shlush Skrevet 18. September 2013 Rapporter Skrevet 18. September 2013 2 stk sonen ak valper, sist i ringen heldigvis. Da får jeg sove et par timer etter jobb i det minste to sorte av alle ting :-) 24 dalmiser 1 Siter
HHC Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Dommerendring på valpen til ukjent allrounder, æsj... Siter
Gjest Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Tenkte jeg skulle dra opp og kikke på Er det sånn at valpen må være minst 4 mnd. for å i det hele tatt slippe inn på utstillingsområdet? For i så fall blir han igjen hjemme. Siter
Ingidano Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Tenkte jeg skulle dra opp og kikke på Er det sånn at valpen må være minst 4 mnd. for å i det hele tatt slippe inn på utstillingsområdet? For i så fall blir han igjen hjemme. Ja, valpen må være over 4 mnd. Siter
Gjest Skrevet 19. September 2013 Rapporter Skrevet 19. September 2013 Ja, valpen må være over 4 mnd. Da blir det uten valp i første omgang Siter
mokken Skrevet 27. September 2013 Rapporter Skrevet 27. September 2013 Enig med du Hva tror du dommerene hadde sagt om hun ble presentert sånn? Bare for nysgjerrighetens skyld altså Meldte du på? Event hvilke dag? Siter
Ane Skrevet 28. September 2013 Rapporter Skrevet 28. September 2013 Noen som vet hvem den ene siberian huskyen er? Og Malamutene? Siter
idastef Skrevet 28. September 2013 Rapporter Skrevet 28. September 2013 Vi kom for å se på! Og for å bli nappet. Stakkars terrieren min, han ser ut som en annen hund! Haha. Håper jeg blir vant med det! Gøy på utstilling, men fy søren så mye folk styrer og stresser! Altså, hvor mye har det å si om du børster hele pelsen 50 eller 100 ganger før du skal i ringen? Jøsses. Men det var jo mange fine hunder da Siter
Recommended Posts