Synnikken Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Heisann Noen her inne som skal? Jeg stiller selv noen på søndagen. Aner ikke hvem osv, men funderer på å la Boris få kose seg litt i ringen siden jeg får han til halv pris Utstillingen holdes på Bergen Racketsenter. her er link til annonse. http://www.bsbk.org/media/22931/bsbk_uts_13_3.pdf 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Jeg kommer nok for å se på hvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Jeg kommer :-) Nico stilles for første gang som champion begge dager (er dalmatinerspesial!) og Vegas skal stilles som valp på søndag. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Kaaanskje? Har ikke bestemt meg helt enda. Cujo har jo nylig blitt en tå mindre og det er spørs om pelsen der hvor han er blitt barbert, vokser ut til utstillingshelgen. Ikke har vi fått trent på mange måneder heller. Men JEG tar nok turen opp likevel 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Kunne tenke meg å stille Catania for og sjå kva kritikken seier, meeeen veit ikkje heilt med tanke på halen og det at eg enda kan sjå der stinga på knea var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Jaaa, så klart! Skår i gleden at begge dommerne har dømt opp Arisen og at jeg så såå frem til å stille ham her Men om Ace er i noenlunde pels tar jeg med meg ham, så får vi se hvem andre Bor vel på Grieg som vanlig også - må ikke endre på vanene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Tahlly skal stilles begge dager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Lykke er påmeldt sitt siste valpeshow på søndagen. Jeg har jobbehelg, men har vært i kontakt med arrangør som da skulle sette opp rasen sist, så om alt går etter planen så kommer vi Edit: skrivefeil 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Lykke er påmeldt sitt siste valpeshow på søndagen. Jeg har jobbehelg, men har vært i konyskt med arrangør som da skulle sette opp rasen sist, så om alt går etter planen så kommer vi *tommel opp* 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Satser på jeg får tatt meg en tur å sett på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Bamse i junior. Kiara uten pels blir ikke stillt. Santos er litt mer usikkert, da han røyter så grådig. Sasha er forhåpentligvis med valper. Pluss en 2-3 valpekjøpere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixie Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Vi skal! Første utstilling på valpen her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Tenkte eg skulle ta turen å kikke litt på i alle fall, har aldri vore på utstilling.Eg har jo BC, og er egentlig, trur eg, ikkje så utstillingsinteressert, men eg veit jo ikkje heilt kva det går i. Dessuten skjønar eg ikkje heilt BC reglane, kan han vere med på valpeshow? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Skal opp og se og forhåpentligvis få hilse på noen boxere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Tenkte eg skulle ta turen å kikke litt på i alle fall, har aldri vore på utstilling. Eg har jo BC, og er egentlig, trur eg, ikkje så utstillingsinteressert, men eg veit jo ikkje heilt kva det går i. Dessuten skjønar eg ikkje heilt BC reglane, kan han vere med på valpeshow? Bc kan stille valpeshow ja Når bcen blir jr så må du ha gjeterhundprøve om du skal stille ut med unntak av nkk hvor du nå kan stille bc uten gjeterprøve. sånn grovt reglene tror jeg men valpeshow kan du stille, det er trossalt god trening i håndtering og miljøet rundt f.eks en lpring o.l! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Bc kan stille valpeshow ja Når bcen blir jr så må du ha gjeterhundprøve om du skal stille ut med unntak av nkk hvor du nå kan stille bc uten gjeterprøve. sånn grovt reglene tror jeg men valpeshow kan du stille, det er trossalt god trening i håndtering og miljøet rundt f.eks en lpring o.l! Han vil vere nesten sju mnd da, men det er framleis kvalp, ikkje jr, ja? Eg blir så forvirra. :] Men, ja, nei, kanskje? Det kan jo hende det er kjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Han vil vere nesten sju mnd da, men det er framleis kvalp, ikkje jr, ja? Eg blir så forvirra. :] Men, ja, nei, kanskje? Det kan jo hende det er kjekt. De er valp frem til 9 mnd, da går i inn i de offisielle klassene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Han vil vere nesten sju mnd da, men det er framleis kvalp, ikkje jr, ja? Eg blir så forvirra. :] Men, ja, nei, kanskje? Det kan jo hende det er kjekt. De har valpeklasse 4-6 mnd og 6-9 mnd de stiller ikke junior før 9 mnd! hehe! Jeg synes det er kjekt, men prøver også å se på det som en bra erfaring for valpen i forhold til annen hundesport Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 1. September 2013 Rapporter Share Skrevet 1. September 2013 Vurderer å stille Storm der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Emsen er helt nedklippet, så er nok ingen vits i å vise henne før hun får godkjent bruksprøve og kan stille i bruksklassen. Hadde dog vært artig, for hun er HELT fantastisk i kroppen sin nå, og det hadde vært kult å vise frem en skikkelig brukshund vs. ....men vi kommer og ser og heier på dere andre uansett altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jeg kommer :-) Nico stilles for første gang som champion begge dager (er dalmatinerspesial!) og Vegas skal stilles som valp på søndag. Frister å reise for å se på Nico.. Han er så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 No var eg vill&gal og skulle melde oss på, men det står "rasen kan ikke delta i valpeshow" på påmeldinga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Tenkte eg skulle ta turen å kikke litt på i alle fall, har aldri vore på utstilling. Eg har jo BC, og er egentlig, trur eg, ikkje så utstillingsinteressert, men eg veit jo ikkje heilt kva det går i. Dessuten skjønar eg ikkje heilt BC reglane, kan han vere med på valpeshow? Tror ikke det er åpent for BC på denne utstillingen? Mulig jeg tuller, men mente jeg leste det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Tror ikke det er åpent for BC på denne utstillingen? Mulig jeg tuller, men mente jeg leste det. Eg fikk for meg at han kunne gå på kvalpeshowet, men eg tok visst feil. Då tar me heller turen og ser på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. September 2013 Rapporter Share Skrevet 2. September 2013 Jeg kommer :-) Nico stilles for første gang som champion begge dager (er dalmatinerspesial!) og Vegas skal stilles som valp på søndag. Åå, da må jeg få hilse på dere! Jeg tror jeg skal opp å se på, jeg har også nedklipt hund, så skal ikke stille noe. Kanskje Sookie til Gunhild om hun må jobbe den helgen, det vet hun ikke enda. Men så har jeg valp på denne tiden også, så vi får se hva jeg gjør Det hadde vært moro å få med seg finalen på søndag ihvertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts