Gå til innhold
Hundesonen.no

2 sår/vorter ved penis... Hva kan det være?


Recommended Posts

Lille dyret ble undersøkt grundig i sta pga en flått hadde lagd sår, pleier kun å kjenne etter og ikke se så nøye, men i sta ble han lagt på rygg! Da swr jeg noe jeg trodde var sår eller bitt, men ser litt ut som en vorte. Han har en på hver side av penis, litt ned på siden! Når jeg kjenner over uten å se merker jeg de ikke.

Noen ideer om hva det kan være?

post-5997-0-49245300-1377371092_thumb.jppost-5997-0-15381500-1377371111_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der nede? Skal ikke de være lengre opp? Hva pokker? Feilkonstruerte bikkje i såfall! På katta er de jo lengre opp så regna med de var det på bikkja og, ikke et sted mellom ballene og penisen! :P

Tja ingen er like. Min har t.o.m en falsk som dukker opp når hun har melk. Ikke likt antall, ikke plassert parallelt osv :)

Ser ut som en brystvorte på bildet for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en søt tråd. En liten bonus var at bildene ligger i spoiler. Den fikk meg til å smile på en koselig måte. :) Men nippler ja, det er det de er.

Altså, jeg har vært moderator på seksualitet på kvinneguiden, du har ingen anelse om hva jeg har fått opp fordi folk ikke har brukt spoiler haha! Må jo snu skjermen vekk fra samboern o.l. fordi han skal slippe å se hva jeg ser :P Tenkte kanskje andre samboeren skulle få slippe det samme :P

Yep - helt normalt. Hilsen hun som måtte spørre vet. om det med sin første hanhund :icon_redface::lol:

Hahaha, da er jeg ikke alene! Da tar jeg det helt med ro, hvis ikke hadde jeg bare jaktet ned noen på Bjerke i morra og spurt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har vært moderator på seksualitet på kvinneguiden, du har ingen anelse om hva jeg har fått opp fordi folk ikke har brukt spoiler haha! Må jo snu skjermen vekk fra samboern o.l. fordi han skal slippe å se hva jeg ser :P Tenkte kanskje andre samboeren skulle få slippe det samme :P

:lol: Det er veldig komisk. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep - helt normalt. Hilsen hun som måtte spørre vet. om det med sin første hanhund :icon_redface::lol:

:lol:

.....hilsen hu som fikk panikk etter å ha lånt et tispe på fjelltur og var sikker på at den ene av hennes nippler var en flått... Jeg er jo vant til små manne-brystvorter :P Ikke store post-kull-brystvorter :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brystvorter min også... aldri helt forstått hvorfor hannhunder har det da men.... :P

Det er det samme som med oss mennesker, utviklingsmessig er det mindre krevende å utvikle brystvorter hos begge kjønn (helt helt i starten er vi jo like), fremfor at det ikke skal være i det hele tatt hos menn/hannbikkjer. http://illvit.no/spor-oss/har-vi-overflodige-kroppsdeler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, da er jeg ikke alene! Da tar jeg det helt med ro, hvis ikke hadde jeg bare jaktet ned noen på Bjerke i morra og spurt :P

Jeg var ikke den eneste som hadde lurt på det :lol: Heldigvis bestilte jeg ikke time kun for det, det ble bare nevnt i forbifarten :lol: Men herregud så teit jeg følte meg. :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...