Gå til innhold
Hundesonen.no

Ble selvsikker med farget pels


Guest Christine
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

Det var da eieren Stephanie Mariam (19) meldte inn den lille pomeranianen til et modellbyrå for hunder at det hele startet. I forbindelse med en musikkvideo måtte pelsen farges fra hvit til grønn.

Men det var imidlertid ikke bare pelsen som skiftet farge, ifølge eieren:

Harvey Moon kom på en måte ut av skallet. Den lille tassen som tidligere hadde vært nervøs og reservert, var med ett full av liv!

http://www.dyrebar.no/artikkel/ble-selvsikker-med-farget-pels-21362646#xtor=CS2-9-21362646%5BBle+selvsikker+med+farget+pels%21%5D

OMG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt akkurat og leste det makkverket av journalistikk, herregud så teit. Hvis "dyrebar.no" har lyst å bli tatt seriøst kan de jo kanskje fokusere på noe annet enn eventyrhistorier om oppmerksomhetssjuke hundeeiere som farger bikkja si i alle regnbuens farger og kommer med en kvitrende regnbuehistorie om hvor glad bikkja ble for å bli farga. Eh, ja det merker den jo? WTF?! Jeg kjenner trua på menneskeheta minsker når slikt får oppmerksomhet i media, mens forskningsresultater ikke sees et knyst av. Ett skritt nærmere paradise hotel world wide :D

(Og nei, jeg tror ikke bikkja lider, jeg synes bare nyhetsverdien er lik NEGATIV 100 :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umiddelbar kommentar: Eeeewwww!!!

Tåpelig. Og eierens uttalelse om at hunden er henne baby *blærk* Det er sånne folk som har gitt både meg og helt sikkert en drøss med andre flust av fordommer mot småhunder. Og som Chi-eier blir jeg både forbanna og flau. *ønsker den lilla hunden en ny eier*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...