Aslan Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Alle syntes sine egne hunder er flottest i verden, syntes det er juks å legge ut bilde av egen hund Men en av de vakreste hundene jeg vet om er Thorvald! Awwwww fyttirakkern nåå ble jeg rørt, tusen tusen tusen takk Siter
Ozzy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Awwwww fyttirakkern nåå ble jeg rørt, tusen tusen tusen takk Han er knallfin. Og det er få hunder jeg har sett som jeg syntes er SÅ flotte. 1 Siter
Aslan Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Han er knallfin. Og det er få hunder jeg har sett som jeg syntes er SÅ flotte. *rødmesmiley* 1 Siter
Kiyomi Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Det er vel ingen overraske at golden og lignende tiltrekker med utseendemessig. En av de flotteste jeg vet om er Sungold Habari Zako, Basse: (Stjålet fra hjemmesiden) Wow! Akkurat slik en golden skal se ut, jo! 5 Siter
Renate A Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Han er knallfin. Og det er få hunder jeg har sett som jeg syntes er SÅ flotte. Enig, selv om jeg ikke er så fan av hunder med lang pels, så syntes jeg Thorvald er helt nydeligvakkerpen Han er liksom noe helt for seg selv Am Akitaen til ei venninne av meg syntes jeg er så vakker Også Chicka da :P 2 Siter
yurij Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 kullbror til Walter har mange vakre avkom rundt i verden. Her er ei tispe fra Tsjekkia: Og til høyre en hanne fra et annet kull Siter
Renate A Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 kullbror til Walter har mange vakre avkom rundt i verden. Her er ei tispe fra Tsjekkia: Og til høyre en hanne fra et annet kull Walter selv er også vakker, syntes jeg, liker alltid å se bilder av han, det er noe eget med han 1 Siter
Aslan Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Enig, selv om jeg ikke er så fan av hunder med lang pels, så syntes jeg Thorvald er helt nydeligvakkerpen Han er liksom noe helt for seg selv Ååh guri Siter
Irenen Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Er ingen hemmelighet at av mine tre sjarmtroll, er nok Taxi den vakreste (ihvertfall mest fotogene) av dem 3 Siter
PhoNuLi Skrevet 21. August 2013 Rapporter Skrevet 21. August 2013 I mine øyne finnes det ingen vakrere enn min kjære Phoebe 2 Siter
Tavi Skrevet 21. August 2013 Rapporter Skrevet 21. August 2013 Nå synes jeg selvfølgelig min egen whips er så vakker at jeg forelsker meg hver gang jeg ser henne... Ellers synes jeg min fars bc er utrolig flott. 3 Siter
SaraSL Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 og jeg syntes selvfølgelig at Freja er den fineste Siter
Ozzy Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Kan ikke folk legge ut litt mer bilder av hunder som ikke er deres egne da? 11 Siter
Khela Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Luna, shibaen til ei venninne 1 Siter
Ozzy Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Foto Winpics Grand Danoisen til en bekjent. 6 Siter
Guest LXT Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Kan ikke folk legge ut litt mer bilder av hunder som ikke er deres egne da? Okei! Stjålet og rappet, og håper det ikke er straffbart Siter
Lola Pagola Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Enig, det er liksom ikke sååå morsomt å se på bilder av folks egne hunder. Man synes jo alltid sine egne er usedvanlig vakre. Jeg er meget fristet til å legge ut av Casper, jeg synes han er så vakker at jeg faktisk blir rørt noen ganger 11 Siter
Rocket Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Vell... hunden til en venninne var bare helt utrolig søt og fin når hun var liten! (pen enda altså ) Fikk tatt disse bildene av henne 8 Siter
Khela Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Pappan til vår Ronja er en av de fineste AH jeg vet om Han eies og er oppdrettet av Robert Sørlie, her som lederhund da Robert vant i 2012 (t.v., bilde tatt av meg): (Stjålet fra Team Sørlie, www.sled.no) Siter
Annegru Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Okeida, siden det var juks å legge ut bilde av sine egne hunder, så får jeg legge ut bilde av den jeg synes er den tredje fineste hunden, da... Han stilige karen her: Han heter Aridegocrat´s Strix og er en virkelig flott hund. Han er (etter min mening) slående vakker (selv om han har en litt elegant hals til å være gårdshund) og er sånn en vaker hund inni også. Snill og god og litt barsk Bildet er stålet fra Kennel Lille-Lo. En annen hund jeg synes er fryktelig pen er han her: Han heter Tino (aner ikke stamtavlenavn eller noe som helst) og er gordonsetteren til tanten og onkelen min. Han begynner å nærme seg 10 år nå, men leker som en valp og er skikkelig skikkelig god til å trekke på ski. Og så er han en ordentlig god hund selv om han ikke kan fordra andre hannhunder 3 Siter
ToneS Skrevet 22. August 2013 Rapporter Skrevet 22. August 2013 Jeg elsker å se etter flotte hunder på nettet Her er tre til jeg falt pladask for Link Link Link 3 Siter
Tavi Skrevet 23. August 2013 Rapporter Skrevet 23. August 2013 Stjeler litt bilder, da Courtborne Sirius Black Foto: Kristin Hoff Min venninnes Everbrights Abbey Durrell er den fineste JRTen jeg kjenner 4 Siter
Recommended Posts