LilleZara Skrevet 11. August 2013 Rapporter Skrevet 11. August 2013 Kjenner du en vakker hund du vil dele bilde av,eller bare kom over en flott hund når du sørfa på nettet? Del bilder med oss andre da vel! Og ikke vær redd for å spamme bilder! Skriv gjerne rase på hunden om du vet det,det er alltid noen som lurer (husky-golden mix) Edit: Legge til et bilde til 3 Siter
Khela Skrevet 11. August 2013 Rapporter Skrevet 11. August 2013 Casper som valp, en av våre alaska huskies, han er vanvittig nydelig både inni og utenpå 3 Siter
LilleZara Skrevet 11. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. August 2013 Nydelig Khela! Å så har han et lite hjerte midt på hodet 1 Siter
Mardina Skrevet 11. August 2013 Rapporter Skrevet 11. August 2013 Synes nå min egen hund er ganske så flott ....innimellom dog, er han ikke like elegant, men like snill og god .....og han er en liten linselus av og til... 1 Siter
xxx12345 Skrevet 11. August 2013 Rapporter Skrevet 11. August 2013 En liten oppfordring - kan vi holde det til et eller to bilder pr innlegg? Om mange poster 4-5-6 bilder i hvert innlegg så tar det så mye lengre tid å åpne den. 5 Siter
ToneS Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 En eller annen blanding. Link Link Slike hunder som jeg syns er vakre på nettet må ha et flott bilde for at jeg skal like de. Hunden kan sikkert være nydelig irl, men hvis bildet ikke er fint så faller jeg ikke for hunden heller. 3 Siter
Mardina Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Nå sa vel trådstarter at man kunne spamme med bilder, så da har ikke jeg dårlig samvittighet for de bildene jeg la ut i går.... Blir vel opp til trådstarter å bestemme hvor mye bilde man kan legge ut Siter
xxx12345 Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Nå sa vel trådstarter at man kunne spamme med bilder, så da har ikke jeg dårlig samvittighet for de bildene jeg la ut i går.... Blir vel opp til trådstarter å bestemme hvor mye bilde man kan legge ut Kjære deg, det var bare en oppfordring med tanke på brukervennligheten til tråden Jeg tipper jeg er ikke den eneste som ikke gidder å sitte og vente og vente på at en tråd skal lastes opp. 2 Siter
SaraSL Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 jeg falt helt for den brune. den svarte er moren til den brune. vi traff de på min siste 7 fotballturnering 3 Siter
bernertryne Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Hvis noen bruker tumblr, så er det stort sett pene bilder av pene hunder jeg poster, woop woop 2 Siter
Annegru Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 En av verdens to fineste hunder 3 Siter
Jeenie Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Kjære deg, det var bare en oppfordring med tanke på brukervennligheten til tråden Jeg tipper jeg er ikke den eneste som ikke gidder å sitte og vente og vente på at en tråd skal lastes opp. Det må da gå på linjehastigheten din.. Her var hele tråden fiks ferdig lastet på ca 2 sekunder.. Fine voffelaffer er her også Siter
xxx12345 Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Det må da gå på linjehastigheten din.. Her var hele tråden fiks ferdig lastet på ca 2 sekunder.. Fine voffelaffer er her også Et innlegg med mange bilder er jo ikke noe problem, tregheten oppstår når det er 8-10-14 innlegg med mange bilder. Det er også et problem for de som vil se på mobil eller nettbrett 1 Siter
Tabris Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Jasper, en irsk border collie (vet ikke helt hva det vil si). Han er fra en bok jeg har snakket om tidligere - Et år i hundens liv - og er noe av det vakreste jeg har sett! 5 Siter
MaritaS Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Når det kommer til vakre hunder så er det INGEN som er vakrere enn mitt Hjerte (Kuma): Den andre hunden klatrer på vakker skalaen dag for dag: 3 Siter
Guest Yellow Skrevet 12. August 2013 Rapporter Skrevet 12. August 2013 Er ingen konkurranse, spør du meg. Borzoi vinner lett. Siter
LilleZara Skrevet 12. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. August 2013 En vakker Eurasier (Google) 2 Siter
ToneS Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Link Vakker og vakker, men utrolig søt i allefall Link Link 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Håper det er greit at jeg stjelelånder dette bildet Mari! Jeg møtte ham aldri, men han har likevel gjort stort inntrykk på meg, for meg er dette en veldig vakker hund! :-) Töddel random for attentiåne 7 Siter
mærra Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Håper det er greit at jeg stjelelånder dette bildet Mari! Jeg møtte ham aldri, men han har likevel gjort stort inntrykk på meg, for meg er dette en veldig vakker hund! :-) Töddel jeg mener å huske at mari hadde amstaff før også (fra min tidligere tid på sonen) og den brune (charlie?) var uuutrolig fin! bullehunder Siter
Guest LXT Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Her er to av verdens vakreste hunder Marvin Bildet er tatt av JeanetteH. Dany, the stormborn! Siter
soelvd Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Det er vel ingen overraske at golden og lignende tiltrekker med utseendemessig. En av de flotteste jeg vet om er Sungold Habari Zako, Basse: (Stjålet fra hjemmesiden) Tolleren til MarieR, Tarik, synes jeg også er helt vanvittig flott 8 Siter
Ozzy Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Alle syntes sine egne hunder er flottest i verden, syntes det er juks å legge ut bilde av egen hund Men en av de vakreste hundene jeg vet om er Thorvald! 8 Siter
Orca Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 jeg falt helt for den brune. den svarte er moren til den brune. vi traff de på min siste 7 fotballturnering Vet du hva slags blanding det var? Den sorte lignet litt på min Siter
Mari Skrevet 19. August 2013 Rapporter Skrevet 19. August 2013 Lola Töddel var en veldig vakker hund! For en utstråling altså. Sukk. Savner ham! Sorry OT, men dette bare made my day. 3 Siter
Recommended Posts