Gå til innhold
Hundesonen.no

Ulveguttene på Langedrag, Varg og Irgas


Emilie
 Share

Recommended Posts

Hvorfor ble Ask avlivd? Alderdom ? Var så heldig å få hilse på Ask og Embla når de var valper og så Ask igjen for 2 år siden. Han hadde en fantastisk verdighet.

Ja, alderdom. Hoftene sviktet visst og han var blitt 14 år. Jeg lurer på om det var tre uker siden han ble avlivet. Ja, vi var der for noen år siden også. Og da var de tre fullpelset i tillegg - virkelig flotte!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alderdom. Hoftene sviktet visst og han var blitt 14 år. Jeg lurer på om det var tre uker siden han ble avlivet. Ja, vi var der for noen år siden også. Og da var de tre fullpelset i tillegg - virkelig flotte!

Han må ha blitt 14 ja, for Jonas var ikke mye over året når vi var der. Da var de 3-4 mnd og fikk ha endel kontakt med publikum.

Edit: egentlig litt ironisk at min kortbeinte terrier med lang rygg er eldre og like sprek.. Skulle vel trodd at en ulv holdt lengre fysisk .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ha blitt 14 ja, for Jonas var ikke mye over året når vi var der. Da var de 3-4 mnd og fikk ha endel kontakt med publikum.

Edit: egentlig litt ironisk at min kortbeinte terrier med lang rygg er eldre og like sprek.. Skulle vel trodd at en ulv holdt lengre fysisk .

Tja, de er jo store disse ulvene og småhunder har det med å være seiglivet :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Edit: egentlig litt ironisk at min kortbeinte terrier med lang rygg er eldre og like sprek.. Skulle vel trodd at en ulv holdt lengre fysisk .

Ville ulver i "vill natur" lever vel i gjennomsnitt ikke lengre enn 5 - 7 år. I fangenskap kan de vel i snitt og i beste fall doble levetiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker vi var på Langedrag og så Ask og Embla da de var to-tre uker gamle, vi også. Vi fikk streng beskjed om at ingen fikk lov å ta bilder av dem, for NRK hadde kjøpt rettighetene. Naturligvis måtte pappa da ta bilder av dem. :aww:

Og så var vi der igjen da de var rundt året og ble gått tur med i bånd - og vi fikk hilse! Åh, det husker jeg fortsatt, følelsen av å bli slikket i ansiktet av en ulv... Åååå. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...