Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 hmm, er jo MANGE som ikke har fått enda.. hvor blir pakkesangene av? Siter
Krilo Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 En liten fugl hvisket i mitt øre at det kan hende det er motivet på stoffet og ikke hva man kan bruke stoffet til, og ikke nødvendigvis hvem som bruker stoffet som er hintet på hvem din venn er.. 1 Siter
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 En liten fugl hvisket i mitt øre at det kan hende det er motivet på stoffet og ikke hva man kan bruke stoffet til, og ikke nødvendigvis hvem som bruker stoffet som er hintet på hvem din venn er.. Ble ikke så veldig klokere helt enda, men skal gruble på det edit: er det stripene fuglen regerer til? eller at det er strikk i og at den dermed krøller seg? Siter
Krilo Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 Ble ikke så veldig klokere helt enda, men skal gruble på det Titt på motivet på hintet, også titter du på f.eks profilbildene til folka... Enklere enn det kan du ikke få det Siter
Ia Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 JEG SKJØNTE DET! JEG VET HVEM SOM ER VENNEN TIL ENITS!!!! :jump: 4 Siter
Gjest Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Hahaha, jeg skjønner også!See på stoffbiten da Siter
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 JEG SKJØNTE DET! JEG VET HVEM SOM ER VENNEN TIL ENITS!! :jump: Hahaha, jeg skjønner også! See på stoffbiten da tror jeg må være stokk dum for jeg skjønner virkelig ikke jeg har sett på alle profilbildene i påmeldingstråden og i denne tråden og jeg finner ingenting med striper jeg Siter
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 wait a minute, er det en A? ... Siter
Ia Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 tror jeg må være stokk dum for jeg skjønner virkelig ikke jeg har sett på alle profilbildene i påmeldingstråden og i denne tråden og jeg finner ingenting med striper jeg wait a minute, er det en A? ... Come oooon a Siter
Krilo Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 Sikker på at det er striper og ikke en matvare...?? 3 Siter
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah! 11 Siter
Ia Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 BACON!! DET ER MAAAARI!!! hahahahahahahah! AAAAHHH Trodde jeg skulle dø nå! Haha! Siter
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Tusen tusen tusen takk Mari! Ikke bare fikk jeg en nydelig pakke, men også trimmet den ene hjernecellen min 4 Siter
ida Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Endelig! Puh, noe så nervepirrende! Rene trilleren Nei, det var Bananen som korrigerte meg, da jeg var på villspor. Enits hemmelige venn har grepet oss alle 1 Siter
Tinkie Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Helt seriøst, hææææ. Jeg tenkte også bacon! Men så skjønte jeg virkelig ikke hvordan det hadde noe med MARI å gjøre?! Siter
Mari Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Omg! Jeg er den dårligste til å hinte e v e r! Endelig sier jeg bare, og sorry for at det ble så vanskelig. Det var ikke meningen! Håper skjorta passer og at du får brukt den! Neglelakken er neglelekker skal jeg si deg. Strøssel, hvordan skjønte du det uten hintet? Puh! Det har vært så vanskelig å ikke åpne kjeften! 3 Siter
Krilo Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. August 2013 Helt seriøst, hææææ. Jeg tenkte også bacon! Men så skjønte jeg virkelig ikke hvordan det hadde noe med MARI å gjøre?! Har du sett profilbildet henves her på sonen? Siter
Enits Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Helt seriøst, hææææ. Jeg tenkte også bacon! Men så skjønte jeg virkelig ikke hvordan det hadde noe med MARI å gjøre?! Sjekk avataren til Mari - i love bacon står det på den Omg! Jeg er den dårligste til å hinte e v e r! Endelig sier jeg bare, og sorry for at det ble så vanskelig. Det var ikke meningen! Håper skjorta passer og at du får brukt den! Neglelakken er neglelekker skal jeg si deg. Strøssel, hvordan skjønte du det uten hintet? Puh! Det har vært så vanskelig å ikke åpne kjeften! Det er det mest geniale hintet jeg har vært borti! så enkelt, men såååå vanskelig da hehehe Tskjorten passer nok, og om ikke går jeg snart ned i vekt Og ja, neglelakken var neglelekker! 2 Siter
Kaja Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Hahahah det tok sin tid det, Enits! Jeg løøper til postkassa hver dag, men intet enda. I morgen kanskje Så bra du likte gaven, Ida 1 Siter
Tinkie Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Å. Jeg har bare sett en rumpe jeg. :lol: 7 Siter
Kaja Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Å. Jeg har bare sett en rumpe jeg. :lol: Gris! 4 Siter
Ozzy Skrevet 20. August 2013 Rapporter Skrevet 20. August 2013 Å. Jeg har bare sett en rumpe jeg. :lol: Da er vi to. "Jaja, Mari har snasen rumpe" har jeg tenkt. Overhode ikke sett at det har stått I love bacon på den 5 Siter
Recommended Posts