tm100020 Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 venting suger. Signerer den! Me 3! Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Her er mi tøtte Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100020 Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 http://hundesonen.no/forum/public/style_images/master_new/attachicon.gif uploadfromtaptalk1398115546701.jpg Her er mi tøtte Sent from my SM-N9005 using Tapatalk For en positur, knis :tehee: Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BareLinn Skrevet 21. April 2014 Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 For en positur, knis :tehee:Sent from my iPhone using Tapatalk Hehe Heeelt vanlig her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Første dag for lillingen alene. 3 timer i bil sammen med Kua, det bør gå fint. Vi har trent masse og han sovner fort i bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 *host* det er på tide :-) Jeg vil ta bilder av henne til helga! Det skal vi da vel få til ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Termin i dag... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Her er min lille skjønning som hentes om ca 4 dager Men og lille mann (valpe besøk) 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Her er min lille skjønning som hentes om ca 4 dager En til fra MTF-kullet som skal bli sonenhund? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Han blir nok også sonen hund ja hihi Bonnie er det da må nesten Felix(som blir navnet i hus) bli det også Edit: Jupp fra MTF-Kullet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Da er jeg offisielt medlem av valpegjengen 2014: en liten valpeskatt (av fem) er kommet til verden og jeg har sommerfugler på størrelse med havørn i magen!!! 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Da er jeg offisielt medlem av valpegjengen 2014: en liten valpeskatt (av fem) er kommet til verden og jeg har sommerfugler på størrelse med havørn i magen!! Fortell fortell!! hvilke kjønn? farge? halloooo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baskerville Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Fortell fortell! hvilke kjønn? farge? halloooo! Svart med tegninger, alle sammen, de ble født i går. Og en hanne. Den eneste tispa jeg vil ha i huset er meg selv;) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Da er jeg offisielt medlem av valpegjengen 2014: en liten valpeskatt (av fem) er kommet til verden og jeg har sommerfugler på størrelse med havørn i magen!! Jeg så det kom fem guttetasser og tenkte score på deres vegne! Gratulerer til dere og den sikkert stolte far 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Svart med tegninger, alle sammen, de ble født i går. Og en hanne. Den eneste tispa jeg vil ha i huset er meg selv;) Filletante gleder seg til å kidnappe den lille hårballen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shepherd Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Fredag flytter det en liten BC valp inn her, og vi gleder oss til å få litt valpeterror inn i huset igjen (tror vi ). 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Lillingen har begynt å forstå greia med "sitt" 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Sånn cirka cirkum om en uke +/- skal vår kjære Selma valpe Far er fiiine Pote fra Sigrid Ekran. Det var et hell i uhell, vi hadde løpetid i gården litt før Finnmarksløpet og ikke planlagt å parre noen av de, men så kom Pote seg løs og sjarmerte litt Når det først skulle bli en tyvparring var det en fin tyvparring på et fint tidspunkt i det minste! Selma er en rask og stødig kommandoleder, mens Pote er en ung bulldozer med fart og styrke bakerst i spannet. Håper på friske valper med godt potensiale Vet ikke om vi skal beholde no'n men det er sannsynlig at minst en blir her Begge har fullført FL500 Selma Pote 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 23. April 2014 Rapporter Share Skrevet 23. April 2014 Han blir nok også sonen hund ja hihi Bonnie er det da må nesten Felix(som blir navnet i hus) bli det også Edit: Jupp fra MTF-Kullet Tuller du nå? Jeg har ei som heter Bonnie og pappa en med navn Felix som ofte er i mine hender Morro da, får følge litt med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 24. April 2014 Rapporter Share Skrevet 24. April 2014 Hehe tuller ikke så gøy!!! Da må vi nesten følge litt med på dere også Maysofie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shepherd Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Da har Mr.Krim flytta inn i heimen. Koselig med en liten valp i huset :-) 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Da har Mr.Krim flytta inn i heimen. Koselig med en liten valp i huset :-) Og det var valp nr 3 på sonen fra det kullet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aaliyah Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 Heihei! Ny i forumet og dette er men kjære Aaliyah som jeg fikk for 9 dager siden <3 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 25. April 2014 Rapporter Share Skrevet 25. April 2014 29 dager gamle Khal Drogo! Gleder meg til vi får han hjem nå altså!! 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. April 2014 Rapporter Share Skrevet 26. April 2014 Sånn cirka cirkum om en uke +/- skal vår kjære Selma valpe Far er fiiine Pote fra Sigrid Ekran. Det var et hell i uhell, vi hadde løpetid i gården litt før Finnmarksløpet og ikke planlagt å parre noen av de, men så kom Pote seg løs og sjarmerte litt Når det først skulle bli en tyvparring var det en fin tyvparring på et fint tidspunkt i det minste! Selma er en rask og stødig kommandoleder, mens Pote er en ung bulldozer med fart og styrke bakerst i spannet. Håper på friske valper med godt potensiale Vet ikke om vi skal beholde no'n men det er sannsynlig at minst en blir her Begge har fullført FL500 Selma Pote Da kan du sende ei sort og hvit tispe med blåe øyne til meg Please??? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts