Synnikken Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Siden tråden ble etterspurt så HERE YOU GO! Her kan dere dele bilder, funderinger, tanker og bare kosesnakkings om valpen Vi får aldri nok bilder! Jeg har valpeplaner neste år også jeg Faktisk TO valper! ;D Lenge leve galskapen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Jeg håper jeg kan melde meg inn HER da Sommeren 2014 håper jeg at en groenendaeltispe flytter inn til oss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 3. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Når jeg tenker meg om har jeg hatt valp i 2008, 2010, 2011, 2012 og 2013.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Henter forhåpentligvis to zoier fra Junaiten 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snorken Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 krysser fingrene for valpis neste sommer, så jeg melder meg på her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Håper også på valp i løpet av neste år.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Jeg vet ikke om jeg får valp selv enda, men det kommer til å være hvertfall 1 valp i hus neste år! Kommer til å snike mye på denne tråden uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mærra Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Håper også på valp i løpet av neste år.... whippet? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Planlegger nytt kull på Maisen, våren 2014. Funderinger om passende hannhund har begynt. Gleder meg:D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titovn Skrevet 3. August 2013 Rapporter Share Skrevet 3. August 2013 Jeg håper selv på at jeg får en valpis hjem til neste år en gang! Krysser fingrene for at hellet er med meg, og ingenting dumt, uventet eller noe slikt herk skulle skje underveis - som er litt typisk meg... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Kanskje, hvis oppdretter plukker noen alrighte hannhunder til tispene sine (2 tisper som skal parres, jeg liker begge to like godt) blir da en jeg setter ut på for, mest sannsynlig, ender sikkert opp med å beholde selv 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Om alt går etter planen, så lager jeg min egen krøllebølle i 2014 Noen smådetaljer må på plass først, MH nå i september, og øyelysing litt seinere på høsten, så får vi se hva vi ender opp med for slags hannhund Jeg gleder meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Slik fremdriften er nå ift løpetid kan det fort skje at jeg blir en del av valpegjengen 2014 altså. Tispa vet å la løpetiden vente på deg. Håper på valp rundt årsskiftet eller tidlig på nyåret Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Dersom jeg finner meg plass å bo blir det valp på meg neste sommer.(dersom alt går i orden) Finner jeg meg ikke plass å bo blir det valp på foreldrene mine(det blir det uansett), så valpekos blir det uansett. Er sikker på rase, men ikke kontaktet oppdretter enda. Det blir gjort snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Planlegger nytt kull på Maisen, våren 2014. Funderinger om passende hannhund har begynt. Gleder meg:D Gunnhild det er denne jeg liker godt Huffhar knapt begynt opptrening av denne hunden også har jeg lyst på enda en valå nååååååååå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Gunnhild det er denne jeg liker godt Huffhar knapt begynt opptrening av denne hunden også har jeg lyst på enda en valå nååååååååå Og det skjønner jeg godt for Maisen var en veldig fin frøken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Miiiih, jeg kan melde meg inn her! Er skrevet på valpeliste hos drømmeoppdretteren min, som syns at det virket som jeg hadde alt godt planlagt og gjerne ville ha meg på besøk snart - så nå krysser jeg alt som krysses kan for at det blir valpis på meg neste år! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 whippet? Selvsagt 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Tenker Simi bebisene blir født i 2014 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Kremter bare litt og er egentlig ikke i denne tråden. Men dersom atte vissom atte riktig hannhund blir brukt på favoritt tispa, så kan man vel ikke la anledningen gå fra seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 4. August 2013 Rapporter Share Skrevet 4. August 2013 Kremter bare litt og er egentlig ikke i denne tråden. Men dersom atte vissom atte riktig hannhund blir brukt på favoritt tispa, så kan man vel ikke la anledningen gå fra seg. Hvilken rase? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Henter forhåpentligvis to zoier fra Junaiten Bilde av de (forhåpentligvis) kommende foreldre: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Bilde av de (forhåpentligvis) kommende foreldre: 421225_138477666274616_1284821142_n.jpg 999660_371803299608717_478637801_n.jpg Skaffet deg småbruk nå? Blir spennende å følge, fine foreldre! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mumle Mu Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Skaffet deg småbruk nå? Blir spennende å følge, fine foreldre! Jobber med saken! Valpene er ikke klare for avgang før i januar, så har heldigvis litt tid på meg enda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wachita Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Muligheten for at jeg kan melde meg inn i denne gruppa er her! Håper alt ornder seg slik at jeg også får en valp neste år 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts