Anette Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Hei folkens Terese ville så veldig at vi skulle være sosiale i sommer før hun dro til London igjen! Så når passer det folk? jeg kan ukedager og helger -------------------------------------------------- Onsdag 31.juli Kl 15:00 Sørkedalen ved retrieverklubben 1 Siter
Nirm Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Bergen er langt for en grilltur da. Men hvor lenge er det til semesterstart da? Siter
Whoopsis Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Ikke neste helg! Hva med helgen etter det? Siter
Anette Skrevet 12. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Evnt søndag 28?Er på utstilling lørdagen :-P Siter
Teserere Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Jeg er jo nesten ikke på nett om dagen! Jeg har ikke kalenderen min her, er på jobb nå, skal skrive et innlegg til om et par timer jeg. Hva med en ettermiddag en ukedag? Siter
tm100021 Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Blæ, er på utstilling hele den helgen Jeg er gjerne med en ettermiddag. 1 Siter
Anette Skrevet 12. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 En ettermiddag passer nok mange flere ja :-D finn timeplanen din terese! Siter
Mardina Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 "Dumt" at det er i Oslo.... Jeg vil ikke kjøre inn i den byen...ellers hadde jeg sikkert kommet om det hadde passet... Siter
Anette Skrevet 12. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 "Dumt" at det er i Oslo.... Jeg vil ikke kjøre inn i den byen....ellers hadde jeg sikkert kommet om det hadde passet... Ekeberg er ikke inni byen da. Kjøre ring 3 og opp på fjellet :-D 1 Siter
Mardina Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Ekeberg er ikke inni byen da. Kjøre ring 3 og opp på fjellet :-D Sier ikke meg så mye, når jeg ikke liker å kjøre i Oslo og heller ikke eier retningssans.... Siter
Nirm Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Sier ikke meg så mye, når jeg ikke liker å kjøre i Oslo og heller ikke eier retningssans.... Finn noen du kan møte et sikkert sted og heng etter. Siter
Mardina Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Finn noen du kan møte et sikkert sted og heng etter. Får se.... Ikke sikkert det passer for meg når dere skal heller da.... Siter
Zera Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Vi trenger hundefolk-venner og treningskompiser i Oslo-distriktet! Men vi kan nok ikke være med på grilling før i august... Siter
Teserere Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Jeg hiver ut noen forslag jeg: tirsdag/onsdag/torsdag neste uke? Mandag/torsdag uke 30? Onsdag/torsdag uke 31? Bergen er langt for en grilltur da. Men hvor lenge er det til semesterstart da? Jeg drar i slutten av august Siter
Nirm Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Jeg drar i slutten av august Da synes jeg at vi kan grille en gang i august også! Kan aldri grille for mye uansett. 2 Siter
Hermes Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Sier ikke meg så mye, når jeg ikke liker å kjøre i Oslo og heller ikke eier retningssans.... Skriv ned ruten på forhånd. Lett når du ikke må inn i sentrum. Siter
Monica123 Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Hvis det passer blir jeg gjerne med Med eller uten hund? Siter
Anette Skrevet 12. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Jeg hiver ut noen forslag jeg: tirsdag/onsdag/torsdag neste uke? Mandag/torsdag uke 30? Onsdag/torsdag uke 31? Jeg drar i slutten av august kan alle forslagene dine jeg Hvis det passer blir jeg gjerne med Med eller uten hund? med ofc når kan dere andre? Siter
Mardina Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Skriv ned ruten på forhånd. Lett når du ikke må inn i sentrum. Med min elendige retningssans (og da mener jeg ELENDIG) så tror jeg ikke det hadde hjulpet.... Da måtte noen ha møtt meg her på Hadeland og kjørt foran meg hele tiden.... Dessuten er jeg ikke komfortabel med å kjøre i Oslo, så spørs om jeg blir med uansett.... Siter
SiriEveline Skrevet 12. Juli 2013 Rapporter Skrevet 12. Juli 2013 Med min elendige retningssans (og da mener jeg ELENDIG) så tror jeg ikke det hadde hjulpet.... Da måtte noen ha møtt meg her på Hadeland og kjørt foran meg hele tiden.... Dessuten er jeg ikke komfortabel med å kjøre i Oslo, så spørs om jeg blir med uansett.... GPS? Og jeg regner med at det hender du kjører gjennom Oslo en gang iblant, sååå ille er det ikke. Ekeberg er jo tilogmed skilta fra hovedveien. Siter
Mardina Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 GPS? Og jeg regner med at det hender du kjører gjennom Oslo en gang iblant, sååå ille er det ikke. Ekeberg er jo tilogmed skilta fra hovedveien. Det er ikke for å være vanskelig altså.... Men nei, jeg er aldri innom Oslo faktisk Og GPS har jeg ikke. Derfor er jeg avhengig av at noen viser meg veien, hvis jeg skal finne fram Og jeg har jo egentlig litt lyst å være med, hvis det passer for meg. Har aldri vært med på noen av disse treffene, så det er vel på tide etter hvert Siter
SiriEveline Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 Det er ikke for å være vanskelig altså... Men nei, jeg er aldri innom Oslo faktisk Og GPS har jeg ikke. Derfor er jeg avhengig av at noen viser meg veien, hvis jeg skal finne fram Og jeg har jo egentlig litt lyst å være med, hvis det passer for meg. Har aldri vært med på noen av disse treffene, så det er vel på tide etter hvert Jeg skjønner deg veldig godt altså! Misliker nye og rare steder selv, og Oslo er jo ikke akkurat kjent for å være det letteste stedet å kjøre Men for meg har mye av redningen vært Google maps, der pugger jeg veien og printer ut, ser på gatebilder så jeg kjenner igjen hus osv. Det blir jo litt jobb av slikt Siter
Fillerya Skrevet 13. Juli 2013 Rapporter Skrevet 13. Juli 2013 Jeg kan alle dagene! Både dagtid og ettermiddag Siter
Recommended Posts