Gå til innhold
Hundesonen.no

Grilltreff/trening Sørkedalen ved retrieverklubben - Oslo - onsdag 31 juli 2013


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 164
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da synes jeg at vi kan grille en gang i august også! Kan aldri grille for mye uansett.

Jeg kommer!

Jeg håper det! Onsdag ettermiddag er vel dagen, men er stedet bestemt? Foreslår Sandvika

Fordi de har alle sammen løpetid og det er det ikke alle hannhund eiere som setter pris på :P

Jeg trodde faktisk det var for din egen del. For min del må du gjerne komme. Sikkert noen som setter pris på om de ikke står, men det er jo greit å få trent litt på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de har alle sammen løpetid og det er det ikke alle hannhund eiere som setter pris på :P

Nå kommer nok ikke jeg uansett, men de fleste setter vel pris på å trene med litt ekstra forstyrrelser? Jeg hadde i hvert fall gjort det, greit å vite hvordan hannhunden reagerer om man møter løpetispe på tur (i bånd altså, med tanke på innkalling osv... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde faktisk det var for din egen del. For min del må du gjerne komme. Sikkert noen som setter pris på om de ikke står, men det er jo greit å få trent litt på det også.

Det blir bare minste mann som blir med i tilfelle og hun er da helt på slutten av løpetida dag 21 den 31 juli så hun står jo ikke,men kan forsatt lukte godt..De 2 andre blir hjemme da de er parret innen den tid.Så hvis det er greit for dere andre som har hannhund så kommer jeg med vesla :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen andre foreslå noe da. Annet enn sandvika. Om du vet om et sted som er greit å være si så!

Jeg aner ikke om så mange fine plasser med både treningsmuligheter og grilling... Annet enn Ekeberg, og der var det jo opptatt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buss 41 går dit,

Veibeskrivelse:

Du kjører Sørkedalsveien innover i Sørkedalen fra Bogstad - forbi Bogstad Gård, deretter gjennom et par-tre svinger, når veien retter seg ut er det første innkjøring til høyre inn på en stor parkeringsplass hvor du også ser hytta. Et kart finner du her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...