marjea Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Herremin, Jippi kommer til å sprekke snart - får virkelig håpe valpene kommer et par dager før tida (så lenge de er sterke og fine)! Blir spennende å følge med, det er hvertfall sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Spørs om de ikke komme noen dager før tiden ja. Jeg satser på helgen Funker linken nå? 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Når jeg ser på henne så kjenner jeg at jeg både gruer og gleder meg til valper neste år Blir så spennende å se hva som kommer!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Spørs om de ikke komme noen dager før tiden ja. Jeg satser på helgen Funker linken nå? Åå, så søt! Haha, ikke vits i å røntge med en så flink gutt i heimen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Skjønne Magnus! Og Jippi! Gleder meg til masse små jodlere 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Herlig video! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 Åh, og jeg tror Magnus har rett! Hun er jo stor, lille Jippi. Det var artig å hilse på henne igjen! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 20. November 2013 Rapporter Share Skrevet 20. November 2013 Å herregud! Merker at det frister med en liten jodler etter å ha passa Wed sine, meeeen, det holder med en valp i hus altså! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Fødselen er i gang! 3 valper født til nå. To r/hvit hannhunder en rød/ hvite tispe. Nå er Jippi sliten og trenger pause. 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Oi, så spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer :Grin: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Ååå, så spennende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Lykke til videre :-D Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Åhhh,lykke til videre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Det tok lang tid før nr. 4 kom. Hun lå med hodet mellom forbeina, og kom med nakken og ene forpoten først. Hun er lita, men vi jobbet HARDT og har fått liv i henne. Hun er bare 140 g. Ikke lenge etterpå kom en livssterk hannhund. Hun har fortsatt flere, iallefall en til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Gratulerer med de som hat kommet, og lykke til med resten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Lykke til videre!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Så spennende! Lykke til videre :-)Sent from my LT26w using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Det tok lang tid før nr. 4 kom. Hun lå med hodet mellom forbeina, og kom med nakken og ene forpoten først. Hun er lita, men vi jobbet HARDT og har fått liv i henne. Hun er bare 140 g. Ikke lenge etterpå kom en livssterk hannhund. Hun har fortsatt flere, iallefall en til. Kingwanas Lust For Life! Gratulerer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 En tispe til kom ganske kjapt. Usikker på om hun er ferdig nå, lar henne få hvile litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 23. November 2013 Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Kingwanas Lust For Life! Gratulerer. Så kult navn isåfall! Gratulerer med valpene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Det er iallefall en til. Men hun trenger en pause. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Der kom nummer syv, som eneste sorte i hurven av røde. Usikker på om hun nå er ferdig. Tror det. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts