Gå til innhold
Hundesonen.no

Høyt henger de - og sure er de!


Whips
 Share

Recommended Posts

Har aldri opplevd å måtte ta rulletrapp på mine 11 år som hundeeier. Og jeg kommer til å unngå det så lenge det er en annen måte å komme seg opp på (heis, trapp, gå rundt). Hadde jeg måtte tatt rulletrappen hadde jeg løftet de :) Greit når de er så små :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De små blir løftet hele veien, de store har blitt løftet sålenge jeg har orket det, når de ble for store løftet jeg de på og av og etterhvert hoppet de på og av selv :) Men passer hele tiden på hvor labbene er, de får ikke stå nærme kanten f.eks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg føler på meg at en voksen RR-hannhund er litt tyngre enn en voksen terv-hannhund, men det er mulig jeg er litt fordomsfull. :D

Hehe jo du har sikkert rett. Min er 29 kg. Men det hadde sett moro ut da. Kanskje jeg skulle ta han på armen opp en rulletrapp og se folks reaksjon :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har støtt på situasjonen én gang. Da var jeg alene med en 8 uker gammel valp på armen, og en 27kg samojed, en del bagasje og dårlig tid. Neste og siste tog gikk om et par minutter, og jeg ante ikke hvor det var heis, eller om det i det hele tatt var heis, så da tok vi rulletrappen. Vanlig trapp var det ikke. Med hjerte i halsen, og stor påpasselighet i av og påstigning, så gikk det helt fint, ingen skade skjedd, men jeg liker ikke tanken. Samojeden har jo en del pels under og rundt potene, så tror jo faren for skader er litt høyere der. Prøver så langt som mulig å unngå rulletrapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte megalang rulletrapp i Finland med Nirm på armen. Der fant vi nemlig ikke noen andre alternativer. Og da stoppet et par og kommenterte at de synes det var så bra og se folk tok ansvar for hunden sin. :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...