Raya Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Heiheeei. Jeg er veldig glad i å lese, og da spesielt krimbøker! Jeg trenger rett og slett litt boktips! Foreløbig har jeg bare lest bøkene til camilla lackberg og den som heter vinterstengt (husker ikke hvem som skrev den) Nå som jeg er ferdig med bøkene til Lackberg vet jeg ikke hva jeg skal finne på xD Jeg trenger noen GODE ordentlig spennende bøker som jeg ikke vil legge fra meg. Jeg er veldig dårlig til å kjøpe bøker, fordi når jeg leser bakpå er det liksom ikke nok for meg til å vite om jeg vil lese eller ikke, jeg er sær x) Tar imot tips på både konkrete bøker, serier eller forfattere Så kjør på og kom med din beste krimbok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Ei venninne som liker henne, er også glad i Johan Theorin. Ellers har du jo Jo Nesbø sine bøker om Harry Hole da. Og så er jeg veldig glad i Sidney Sheldon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Jo Nesbø og bøkene om Harry Hole Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Takk skal sjekke de ut Noen bøker er veldig dårlige på å fortelle om hvilken bok som er først i serien, brant meg på dette med lackberg. Hvilken bok er først om harry hole? Edit: skriveleif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Flaggermusmannen 1997 (Rivertonprisen, Glassnøkkelen) Kakerlakkene 1998 Rødstrupe 2000 (Bokhandlerprisen, Tidenes beste kriminalroman, kåret i Nitimen) Sorgenfri 2002 Marekors 2003 Frelseren 2005 Snømannen 2007 Panserhjerte 2009 Gjenferd 2011 Politi 2013 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Jeg fikk frelseren i 18 års presang. Jeg ble hypnotisert, og startet deretter fra starten!Sent from my GT-S5830 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Har ikke lest Harry Hole selv, men samboern er helt hekta! Og obs obs, tror ARK har 50% på alle bøker (unntatt årets bøker) nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Takk folkens! kanskje det blir det som er neste leseprosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fantasia Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 -Thomas Enger -Merete Junker -Åsa Trâff/Camilla Grebe -Åsa Larsson -Anita Berglund -Asle Skredderberget Et par forfattere jeg synes har skrevet gode krimbøker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 I tillegg til de du allerede er tipset om: Stieg Larsson Henning Mankell John Grisham Unni Lindell Anne Holt Som jeg kommer på i farta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Takk sjekker ut alle sammen keep 'em coming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juni 2013 Hugh Laurie har en kanon bok! The gun seller. Humor og krim, i ett. Koooooste meg med den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shokata Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Noen flere (masse gode tips i tråden ) Minette Walters Val McDermid Mary Higgins Clark Karin Fossum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Det er Jørn Lier Horst som har skrevet "Vinterstengt", og han har skrevet flere andre bøker også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Liza Marklund sine om Anikka Bengtzon Jeg skal selv begynne på Henning Mankell sine om Wallander nå i ferien, gleder meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Johan Theorin (Skumringstimen, Nattefokk, Bodleie, Santa Psyko) Åsa Larsson (Solstorm, Spilt blod, Svart Sti, Til din vrede opphører, Offer til Molok) Jussi Adler- Olsen (Kvinnen i buret, Fasandreperne, Flaskepost fra P, Journal 64, Marco effekten) Lars Kepler (Hypnotisøren, Paganinikontrakten, Ildvitnet, Sandmannen) (jeg pendler med tog til og fra jobb og rekker å lese en del ... setter pris på godt språk og spennende historie, og er såpass sær at om jeg ikke liker språket (bør være godt skrevet, med flyt- altså rakt motsatt av hvordan jeg selv skriver på forum )gidder jeg ikke lese. Leser faglitteratur og "tyngre" stoff på jobb, vil ha lettleste og godt skrevne saker i fritiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L.M. Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeg likte veldig godt Boks 21 (av Anders Roslund og Börge Hellström) da jeg leste den, om jeg ikke tar helt feil finnes det også flere bøker i serien Hunden som var Torsdag (av Rikart Hammer) er også interessant (synes ihvertfall jeg når jeg leste den ). Starta også på Dødsmikroben av Alistair Maclean, og den likte jeg veldig godt, men kan vel ikke 100% anbefale den i og med at jeg ikke har lest den ferdig enda (fikk endelig tak i en bok jeg har villet lese lenge, så da ble det sånn ). Kommer ikke på flere i farta, men mulig det dukker opp etterhvert Masse lykke til med krimmen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeg er ikke så veldig begeistra for krim egentlig, men av de bøkene jeg har lest så synes jeg stieg larsson sin millenium triologi og anne og espen holt sin flimmer var veldig bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinR Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Jeffery Deaver. Bøkene hans om Lincoln Rhyme og Amelia Sachs liker jeg kjempegodt. Les de kronologisk. Spennende krim med mye ekle detaljer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Oi! Se her ja! Kanon! Tror ikke jeg skal kjede meg i sommer da, nei! Det er bare og fortsette å komme med tips ^.^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KiBra Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Liza Marklund- annika bengtzon serien- anbefales;)) Henning Mankell -Wallander - god krim Patricia Cornwell (serien om dr Kay Scarpetta)- god sommerlektyre Jo Nesbø- spenning til tusen;) ellers kan jeg anbefale pocket serien ( død serien) av Nora Roberts under navnet J.D Robb. genial og herlig krim i framtida;) har lest alle bøkene så langt, og man blir hekta... lettlest og man vil bare ha mer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Milla Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Anbefaler virkelig Lars Kepler og Mons Kallenberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Anbefaler virkelig Lars Kepler og Mons Kallenberg Mons Kallenberg er kjempebra! Har lest bøkene hans opptil flere ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Nådens Omkrets av Jørgen Brekke var faktisk ganske bra. Lastet den ned som gratis e-bok på Nordli app. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 2. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2013 Jan Mehlum har skrevet en hel del krimbøker om Svend Foyn. Disse har falt i smak hos oss, har hatt de fleste av de med som lydbok på bilferie. Siden vi har vært gjennom de fleste av de kjente forfatterne har vi også hørt 2 bøker om drapsetterforsker Gunnarstranda, også krim, skrevet av Kjell Ola Dahl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts