Strøssel Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Hei! På torsdag drar jeg til Ayia Napa , og der skal jeg være i en uke. Det skal være ca 26 grader i skyggen. Her er pakkelista mi : *1 bukse * 1 capribukse *1 shorts *3 tskjorter *2 singletter *undertøy *1 genser *2sokker *håndduk *reisesyketabeletter *solkrem og lipbalm *toalettartikler * 2 kjoler. *solbriller * badetøy * tlf lader . * hårartikler (?) *pass *bok ? *penger Hva har jeg glemt ? EDIT: skrevet inn forslag . Noe jeg eventuelt har med for mye/lite av ? Siter
Strøssel Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Tlflader? Badetøy? Oi , det glemte jeg og skrive opp ! Takk Siter
Strøssel Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Kondomer? Døøh ,skal på badeferie med familien Siter
Nirm Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Døøh ,skal på badeferie med familien Åh. Da blir det ikke tid til så mye moro nei! Men fotoapparat, lader til det og ekstra minnekort kanskje? Og noe å ha på hodet. Hatt, caps el.l. 1 Siter
soelvd Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 After sun Myggspray/stick, hva som helst som holder myggen borte Siter
Strøssel Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Åh. Da blir det ikke tid til så mye moro nei! Men fotoapparat, lader til det og ekstra minnekort kanskje? Og noe å ha på hodet. Hatt, caps el.l. Vet ikke om jeg gidder og ha med kamera ,er verdensmester i og rote bort kamera og mobil hmm ,lurt After sun Myggspray/stick, hva som helst som holder myggen borte Åh , det tenkte jeg ikke på ! Siter
soelvd Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Vet ikke om jeg gidder og ha med kamera ,er verdensmester i og rote bort kamera og mobil hmm ,lurt Åh , det tenkte jeg ikke på ! *Klok av skade* Siter
Synnikken Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Lipbalm! med solfaktor! *hilsen alltid sobrent på leppene* Siter
Guest LXT Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Så lenge du har sørget for å huske de tre P'ene, så kan alt fikses. Penger Pass Pillett Siter
L.M. Skrevet 25. Juni 2013 Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Ikke glem noe å sette opp håret med (hvis du har sveis som krever det ), sykt kjipern med langt hår i varmen Siter
Strøssel Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Juni 2013 Ikke glem noe å sette opp håret med (hvis du har sveis som krever det ), sykt kjipern med langt hår i varmen har med hårstrikk og kam Så lenge du har sørget for å huske de tre P'ene, så kan alt fikses. Penger Pass Pillett notert Lipbalm! med solfaktor! *hilsen alltid sobrent på leppene* ooo, jeg tenker aldri på leppene. Bøtte, spade og sandformer! kjøpes der nede Bok til å lese på stranden? kanskje det ja Siter
Recommended Posts