Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten presentasjon av meg og mine små pinner!


Whips
 Share

Recommended Posts

Hei :)
Jeg har ikke oppdaget dette forumet før nå, og fant det tilfeldig da jeg søkte etter myndetreff i Oslo. Dagen i dag har gått med til å bli litt avstandskjent med dere som er her, men synes det kan være greit å presentere meg selv og min søte små også - ikke bare spionere!

Jeg heter Anette, er 30 år og utdannet dyrepleier. Jeg har hatt whippet siden jeg var 9 år, og vi overtok en liten whipsejente, Katinka (Con Moto Katinka), som da var tre år gammel Hun var en forsiktig frøken med anorektiske tendenser, men ble 15 år gammel likevel...

post-12321-0-14667800-1372105560.jpg

Mine (ok, våre) nåværende små pinnehunder:

Stilken (Librium's Dancing in the Dark) - 7 år og perfekt. Jeg kjøpte henne fra oppdretter da hun var 18 mnd, og da hadde hun vært i et annet hjem først. Stilken får meg til å le hver eneste dag, og har ingen anelse om at hun ikke er en ungpels lenger - heldigvis! Hun elsker mennesker, andre hunder, mat og røde strikkegensere.

post-12321-0-55486200-1372105879.jpg

Flora (Librium's Oops I did it Again) - snart 6 mnd. Stilkens irriterende "lillesøster" og for øyeblikket i slyngelalderen, selvom jeg mistenker at hun kommer til å bli en ganske så rolig dame bare hun får bestemt seg. Jeg håper hun vil ha glede av å prøve seg på både LC og utstilling, og gjerne spor også - bare jeg finner ut hvordan det gjøres..

post-12321-0-13938800-1372105584.jpg

Isak (Spirex Tomm) - 8,5 år. Nå lyver jeg litt. For han er ikke egentlig min. Men - jeg er hans.. Mine foreldre kjøpte ham da jeg bodde hjemme, og han var familiehund i ett år før jeg flyttet. Da valgte han seg meg som sitt personlige menneske - og slik er det fortsatt. Han bor hos oss når han er på "ferie" - og noen ganger bare for kos. Han er en snill, grei, myk og pratsom gutt som til daglig lever et rolig liv med mine foreldre.

post-12321-0-18869000-1372105699.jpg

Det var litt om oss - og vi gleder oss til å bli bedre kjent med dere her i hundesonen!

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får komme en tur og prøve å spore litt med meg, Astrid, Fant og Chiara. Jeg skjønte det slik at dere kjenner hverandre. :) Så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. :)

Hvilke spor tenkte du? Blod? Bruks?

Jaaaa, det vil vi gjerne!

Jeg kjenner Astrid og Chiara - og jeg har egentlig ikke noen særlig formening om hva slags spor - så vi er med på alt! :-)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen :) Jeg har også valp fra gerd, N kullet. Penny heter hun :) Tror jeg hilste på Flora på myndeutstillinge på gran? Hilste på henne da hun var bebis i alle fall :wub:

Hei, og takk!

Ja - vi var på Gran, og jeg tror vi hilste. Kullet til Penny er så fantastisk nydelige alle sammen!

Vi fikk ikke meldt oss på valpeshowet, for jeg visste ikke om vi fikk skyss den dagen - men det var gøy likevel. Kanskje Penny og Flora (og Stilken) kan bli løpevenninner i en eller annen velvalgt park? Ser du har dvergpincher også?

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk!

Ja - vi var på Gran, og jeg tror vi hilste. Kullet til Penny er så fantastisk nydelige alle sammen!

Vi fikk ikke meldt oss på valpeshowet, for jeg visste ikke om vi fikk skyss den dagen - men det var gøy likevel. Kanskje Penny og Flora (og Stilken) kan bli løpevenninner i en eller annen velvalgt park? Ser du har dvergpincher også?

:D

Stemmer nok det ja :)

Ja, det vil vi veldig gjerne :)

Penny hadde nok satt veldig pris på det, hun elsker det meste av hunder, men det er noe spesielt med andre whippeter :)

Dvergpinscheren er veldig snill, men holder seg mest for seg selv :P Hun er meget restriktiv på hvem hun vil leke med, men hun koser seg for seg selv hun :lol:

Litt morsomt, men kallenavnet vårt på penny er stilken :P Veldig passende navn på en mynde :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk!

Ja - vi var på Gran, og jeg tror vi hilste. Kullet til Penny er så fantastisk nydelige alle sammen!

Vi fikk ikke meldt oss på valpeshowet, for jeg visste ikke om vi fikk skyss den dagen - men det var gøy likevel. Kanskje Penny og Flora (og Stilken) kan bli løpevenninner i en eller annen velvalgt park? Ser du har dvergpincher også?

:D

Stemmer nok det ja :)

Ja, det vil vi veldig gjerne :)

Penny hadde nok satt veldig pris på det, hun elsker det meste av hunder, men det er noe spesielt med andre whippeter :)

Dvergpinscheren er veldig snill, men holder seg mest for seg selv :P Hun er meget restriktiv på hvem hun vil leke med, men hun koser seg for seg selv hun :lol:

Litt morsomt, men kallenavnet vårt på penny er stilken :P Veldig passende navn på en mynde :D

jeg har 3 pinnedyr her som gjerne også vil være med om de får lov? :innocent:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det ja :)

Ja, det vil vi veldig gjerne :)

Penny hadde nok satt veldig pris på det, hun elsker det meste av hunder, men det er noe spesielt med andre whippeter :)

Dvergpinscheren er veldig snill, men holder seg mest for seg selv :P Hun er meget restriktiv på hvem hun vil leke med, men hun koser seg for seg selv hun :lol:

Litt morsomt, men kallenavnet vårt på penny er stilken :P Veldig passende navn på en mynde :D

Vet du - det tror jeg faktisk Gerd nevnte! Husker jeg ble littegranne *miffed* i utgangspunktet, men det er jo ganske morsomt at det er flere små stilker der ute! :wub:

Flora og Stilken har forresten en dvergpinchervenninne - så de kjenner litt til lynnet i hvertfall (og vet når det er på tide å gi seg).

Stilken og Flo reagerer helt annerledes når de ser mynder enn andre hunder, og oppdager dem selvom det er masse andre hunder rundt! La oss treffes og mynde når ferier og annet er vel overstått! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...