Synnikken Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Idag er valpene 19 dager gamle: Her er litt bilder Tispe 2 Tispe 1 Gutten Gutten 4 Siter
Guest Jonna Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Fine! Likte veldig godt den sorte masken til jentene. Siter
Synnikken Skrevet 8. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. August 2013 Fine! Likte veldig godt den sorte masken til jentene. Takk! Ja, de ser ut til å ha bedre pigment enn gutten, men de forandrer seg veldig i pigment frem til de er to år, så jeg tar sjangsen Gutten har vært lysere hele veien, så tror igrunn tispene har arvet Hector sin farge, mens Ludvig som gutten så pent skal hete har arvet fargen til mammaen sin. Men vi får vente i spenning å se om jeg har rett! Siter
Guest Jonna Skrevet 8. August 2013 Rapporter Skrevet 8. August 2013 Takk! Ja, de ser ut til å ha bedre pigment enn gutten, men de forandrer seg veldig i pigment frem til de er to år, så jeg tar sjangsen Gutten har vært lysere hele veien, så tror igrunn tispene har arvet Hector sin farge, mens Ludvig som gutten så pent skal hete har arvet fargen til mammaen sin. Men vi får vente i spenning å se om jeg har rett! Ja dette med farge er jo ikke noe man helt vet før de er 1-2 år. Men likte utgangspunktet Siter
Guest Belgerpia Skrevet 9. August 2013 Rapporter Skrevet 9. August 2013 Jeg er så glad for at "bedårende som valp" ikke betyr at jeg bare MÅ ha en mops *ler* Men de er BEDÅRENDE - himmel og hav Siter
Synnikken Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2013 Jeg er så glad for at "bedårende som valp" ikke betyr at jeg bare MÅ ha en mops *ler* Men de er BEDÅRENDE - himmel og hav Jeg har vurdert å slutte eksistere den helgen de er leveringsklare Siter
bea Skrevet 9. August 2013 Rapporter Skrevet 9. August 2013 <3 <3 <3 Gratulerer med de 3 skjønne.... Her får jeg lyst å si "Tjukke-bolla-feiten" å mene det aller beste med det. Supre bilder er det også. Jeg startet å lese tråden fra starten, side 1, nå.. og ble bare mer og mer spendt på hvordan det endte. Ble ikke skuffet.. aldeles bedårende. <3 1 Siter
Synnikken Skrevet 9. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 9. August 2013 <3 <3 <3 Gratulerer med de 3 skjønne.... Her får jeg lyst å si "Tjukke-bolla-feiten" å mene det aller beste med det. Supre bilder er det også. Jeg startet å lese tråden fra starten, side 1, nå.. og ble bare mer og mer spendt på hvordan det endte. Ble ikke skuffet.. aldeles bedårende. <3 Takk for det! Jaaa, de er så søte! Tjukkisbollisfatso er ett kodenavn jeg bruker på de. Syns det er utrolig koselig å få sånne koselige kommentarer 1 Siter
Synnikken Skrevet 15. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. August 2013 Vet ikke om dere får sett denne filmen, men håper! https://www.facebook.com/photo.php?v=10153120713305161¬if_t=like Siter
Synnikken Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2013 Takk! Idag har de fått smake karbonadedeig med fløte. Det valt visst veldig i smak! Siter
Synnikken Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2013 Takk! Idag har de fått smake karbonadedeig med fløte. Det valt visst veldig i smak! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Søtinger, altså! Likte godt den øverste tispa. Fantastisk sort maske og beskjeden nesefold, skikkelig nuttete! 1 Siter
Teserere Skrevet 16. August 2013 Rapporter Skrevet 16. August 2013 Så søte små bamsebebiser!! 1 Siter
Synnikken Skrevet 16. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 16. August 2013 Takk dere! Helledussen! Jaa! Tenkte prøve å overtale deg og kameraet ditt til en liten dæææjjjt når de er 6-7 uker 1 Siter
Fjollebolle Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Jaa! Tenkte prøve å overtale deg og kameraet ditt til en liten dæææjjjt når de er 6-7 uker Tror ikke du trenger å jobbe så altfor hardt med overtalelsene der. Godt de er "trygg" alder bare, en uke til og du skulle fått sjekket håndvesken min før jeg gikk; sånne små mopsedrops er jo livsfarlige jo 1 Siter
Mollymor Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Så skjønne de er. Jeg trenger ny dose bilder! :-P 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 NÅ må de vel stå på bena sine? Jeg vil se oppstilling Siter
Synnikken Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2013 Skal prøve med oppstilt idag Takk for kommentarer! Siter
Guest 2ne Skrevet 17. August 2013 Rapporter Skrevet 17. August 2013 Skal prøve med oppstilt idag Takk for kommentarer! Du har oppstilt, så det er bare å legge inn Siter
Synnikken Skrevet 17. August 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 17. August 2013 Du har oppstilt, så det er bare å legge inn Må bare få nettet opp å gå igjen Siter
Recommended Posts