Rocket Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Ånei så trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Kondolerer så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Tusen takk alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanna Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Det var veldig trist, kondolerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Det var trist å lese! Men man trøste seg med at han hadde et fantastisk liv, selv om det var kort 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Måtte bare dele dette bildet med dere, her er Amira på 16 mnd fra fjorårets kull, og lille Missy, Blonde Ambition (halvsøster) på 10 uker fra dette kullet 15 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Kasper (Bring It On fra dette kullet) 9 uker og Tavi (Nothing Else Matters fra A-kullet) 16 mnd 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Så utrolig vakre de er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Ohey, hvor tida går! Smågullene blir 12 uker nå på søndag, og vi har fortsatt lille Flash igjen som fortsatt leter etter sitt riktige hjem. I helga som var kosa vi oss på storutstilling i Harstad sammen med et vennepar, og ikke minst slekta til hundene våre. Jeg fikk knipsa et par bilder av pappa Lucka fra dette kullet, og ikke minst av valpen som storkosa seg på hytta sammen med 2 Afghanere, pappa`n sin og flere andre herlige Whippeter Hun er virkelig en trygg og stødig valp som tar absolutt alt på "strak labb" og vi var flere som ble nokså imponert over hvor lett hun gikk sammen med alle hundene Skyborne Crossing The Atlantic: En så trivelig gutt, vi tok oss en liten kveldstur sammen og jeg må innrømme jeg forelska meg helt i hans vinnende vesen. Han logret fra vi gikk ut døra til vi kom inn igjen Skal nevnes at Lucka fikk sitt velfortjente NKK cert i helga som var, og når han er 2 år gammel kan han ta sitt siste cert og da er han både Svensk og Norsk champion. Riktig gøy å se han i ringen selv for første gang! Stjelt bilde fra Andrea: Lillegull koser seg, leker, og spiser sammen med Afghaneren Thamala, Pappa Lucka og halvbror Dani 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Åh, jeg har ikke fått med meg hva som skjedde med Mini før nå Sååå lyst på lille frøkna som er igjen , men det passer ikke med en hund til nå Håper det kommer noen fantastiske eiere til henne snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Åååh... Hun er så vakker, og jeg skulle så ønske vi kunne 'få' henne... Desverre har sambo rett om at det ikke ville vært rettferdig å ta inn en hund her vi bor nå med alt stresset fra hunden som bor oppe.. Håper hun får komme til et fantastisk hjem snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Back In A Flash - 11,5 uke gammel Jeg liker henne skremmende mye ja... 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Kanskje hun rett og slett bare må være hos dere litt....... lenge...... til, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Kanskje hun rett og slett bare må være hos dere litt.... lenge... til, da? Nei, nei, neeeei.. Nå føler jeg endelig at alle har begynt å bli litt mer voksen, og det morsinnstinktet til Pearl forsvinner aldri (iallefall ikke på vel over 1 år) og litt lei av at hun skal plukke opp dritt ute fra enda en voksen hund bare fordi det fortsatt er "valpen" i hennes hode Tror vi skal nyte å være valpefri et år til - Det er jo egentlig helt ok tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Flash er sykt fin! Skjønner ikke hvorfor HUN er igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Flash er sykt fin! Skjønner ikke hvorfor HUN er igjen Hun er råvakker, ingen tvil om at jeg hadde blitt veldig glad om hun havnet hos utstillingsinteresserte. Hun har potensialet til å nå langt om hun fortsetter som dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 10. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Neste gang skal jeg ikke være så himla rask med å finne min favorittbilde.... Så gjennom bildene nå, og fant enda et jeg er fornøyd med. Fine, lille jenta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2013 Å nei, så utrolig trist med lille Mini Jeg fikk tårer i øyene! Kondolerer. Han har sjarmert meg så mye gjennom skjermen at jeg ønsket meg han En meget pen jente igjen også. Jeg tror hun blir hos dere alt for lenge En dag skal jeg ha whippet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 11. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Å nei, så utrolig trist med lille Mini Jeg fikk tårer i øyene! Kondolerer. Han har sjarmert meg så mye gjennom skjermen at jeg ønsket meg han En meget pen jente igjen også. Jeg tror hun blir hos dere alt for lenge En dag skal jeg ha whippet Takk Han var en herlig liten krabat. Veldig trist at det måtte bli slik! Nja, hadde hun vært født om et år, hadde hun blitt igjen. Nå vil jeg bare kose meg med de vi har ei stund til før vi sliter flokken ut med atter en valp Whippet blir det nok på deg og dere, og det fødes så mange flotte kull! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 14. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Huhu, Flash og resten av gjengen ble 12 uker gammel i går. Jeg kan ikke skjønne hvor tida ble av, vi satt jo å planla kullet i forrige mnd jo Hun har vokst så mye i det siste, og utvikles uten tvil fra dag til dag. Så trivelig frøken som syns det meste er kos, og alt er gøy! Kloklipp logres det igjennom, bilturer er ingen stress, og fremmede folk og andre hunder er null problem. Vesentlig bedre på all valpebitingen ( her har det vel sine fordeler å ha mor i hus ) og er generelt sett veldig tøff. Men også fintfint interiør i sofaen selv om hun verken er lilla eller rosa, og er veldig glad i oppmerksomheta si. Siden hun er kjappere enn ei pil har vi kalt henne for Flash, siden hun da heter "Back In A Flash" på stamtavla si, som stemmer på en prikk Ut i uka er det tid for ny helsesjekk og vaksine, alltid gøy siden veterinæren har fult kullet fra de lå i magen Ellers rolige dager og med hunder som har lært seg å godta alt sprellet hun kan finne på i løpet av en dag. Spesielt imponert over halvsøsteren som finner seg i det mest utrolige av all pøbelskapet som kan bo i en liten kropp Satser på litt bedre vær i morgen, så skal jeg få tatt noen bilder og videoer av henne ute på marka. Hun er KJAPP 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 14. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2013 Det er noe helt spesielt med ansiktet hennes. Så fantastisk nydelig ♡ Hun høres ut som en skikkelig go'ing! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 20. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Ikke noen spesielt pene bilder, men det oppdaga jeg for sent :-P Kommet mye snø her på kun kort tid, noe iallefall Flash ser ut til å elske mens de andre såvidt titter i ytterdøra før de snur å går tilbake til pleddet og sofaen Idag har dagen gått til utelek, lett trening og en superivrig Flash på nye eventyr. Innkalling er null problem, og hun går stort sett alltid løs her hos oss. Hun holder seg innen 5 meters avstand, det må jeg si meg veldig fornøyd med! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Hun er så fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 20. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Ååå Men var det ikke slik at noe slekt egentlig skulle ha Mini, så kan de ikke ta Flash de da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 21. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Oktober 2013 Ååå Men var det ikke slik at noe slekt egentlig skulle ha Mini, så kan de ikke ta Flash de da? Jeg har tilbydd henne Flash også, men jeg veit også godt at hun er på utkikk etter en hannhund, og ikke ei tispe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts