Alzenas Skrevet 21. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Juni 2013 Hvilken dato har hun termin? 22. Juli er termin Enn din? Siter
Synnikken Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Skrevet 21. Juni 2013 22. Juli er termin Enn din? Samme dato fra siste parring Siter
Alzenas Skrevet 23. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Juni 2013 Nå er vi på dag 35, og det gikk først skikkelig opp for meg i dag at vi nærmer oss med stormskritt... Er klar for å begynne med valpekassa jeg nå 2 Siter
Alzenas Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Dag 36. Fyyyyy flate for en forskjell det er fra dag til dag nå! Nå har vi trappa opp betraktelig med maten med masse variasjon slik at Pearl har mest mulig å gå på når valpene kommer. Hun begynner å bli god og rund nå, og magen vises veldig godt. Pr nå er hun like stor som sist når hun var på dag 41 (da med 7 valper) så dette er spennende Siden magen vises så godt allerede vil jeg begynne å ta oppstillingsbilder litt tidligere enn jeg hadde forventa 1 Siter
Synnikken Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Dag 36. Fyyyyy flate for en forskjell det er fra dag til dag nå! Nå har vi trappa opp betraktelig med maten med masse variasjon slik at Pearl har mest mulig å gå på når valpene kommer. Hun begynner å bli god og rund nå, og magen vises veldig godt. Pr nå er hun like stor som sist når hun var på dag 46 (da med 7 valper) så dette er spennende Siden magen vises så godt allerede vil jeg begynne å ta oppstillingsbilder litt tidligere enn jeg hadde forventa Heldig du! lille tutten min har nesten ikke mage ennå.. *sukk* 1 Siter
Snickers Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Du Alzenas, NEI, vi ser IKKE på kullet ditt og og NEI, vi venter ikke i spenning! Neineineei.. (Vi får ikke lov å skaffe oss flere hunder.. av husverten..) Nydelige foreldre Whippet... sukk.. 1 Siter
Alzenas Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Du Alzenas, NEI, vi ser IKKE på kullet ditt og og NEI, vi venter ikke i spenning! Neineineei.. (Vi får ikke lov å skaffe oss flere hunder.. av husverten..) Nydelige foreldre Whippet... sukk.. Psh, husverten kommer ikke til å merke det engang, så det så! Tusen takk Pearl var ikke særlig humør til å ta noen oppstillingsbilder, så da ble det litt sorry utrykk og sikling etter godbit Tok henne i dag i å spise en lodott i hjørnet, etter hun hadde spist valpefor og V&H. Ny støvsuger? Siter
Gjest Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Å hallo! Whippetvalpemage! Jeg håper forresten du har kjøpere til alle valpene... eller at de blir skikkelig stygge, alle sammen. (neida) Siter
Alzenas Skrevet 24. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Å hallo! Whippetvalpemage! Jeg håper forresten du har kjøpere til alle valpene... eller at de blir skikkelig stygge, alle sammen. (neida) Hahaha, har ikke kjøpere til alle enda - Men de kommer til å bli kanonfine alikevel - Så det er bare å hyle ut altså Siter
Whips Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Å himmel... Nydelig mamma, nydelig pappa (og den vakre hvite er virkelig også helt spesiell!). Spennende å følge med! 1 Siter
Gjest Skrevet 24. Juni 2013 Rapporter Skrevet 24. Juni 2013 Hahaha, har ikke kjøpere til alle enda - Men de kommer til å bli kanonfine alikevel - Så det er bare å hyle ut altså Du må si fra når valpene får barnebarn, så skal jeg vurdere saken. Siter
Alzenas Skrevet 28. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Juni 2013 Jeg har ingen ide hvor dette ender, Pearl er "svær" allerede. Sammenlignet med bildeserien fra i fjor ligger hun vel ei uke foran med tanke på hvor stor hun er blitt Ellers er hun matvrak (Enda mer enn vanlig...) og finner stadig nye lodotter i et hjørnet med spennende innslag av potetgullflak og annet snacks. Slenger med et bilde tatt på dag 36: Og et idag, på dag 40: Og ja, jeg prøvde å få henne til å se bare litt happy ut, meeeeen når dyna frister mer for henne så nytter veldig lite Nå reiser vi på utstilling, så neste bilde kommer vel på søndag eller mandag. Tvi tvi! 3 Siter
Whips Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Skrevet 28. Juni 2013 Hun er utrolig nydelig! Blir spennende å se hvor mange små som er der inne! Siter
Alzenas Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Vel hjemme fra utstilling, og slik så Pearl ut i går på dag 42 2 Siter
roxie88 Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Skrevet 1. Juli 2013 Wow det er jo forskjell fra dag til dag Siter
Alzenas Skrevet 2. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Juli 2013 44 dager... Det har slått meg at vi må begynne med valpekassa. Lurer litt på om vi bare skal bygge den dobbelt så stor som sist med en gang. 4 Siter
Alzenas Skrevet 4. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Juli 2013 47 dager... Her kan man ikke snu seg vekk et sekund uten at hun vokser noen cm alle veier... Nå har melkeproduksjonen startet, noe spesielt valpen vår syns er veldig fascinerende, og Pearl syns var litt vel tidlig (og for hans del; Litt for seint..) Ellers er hun som vanlig, spiser, sover, spiser, går på do, spiser litt mer, sover... 1 Siter
roxie88 Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Helt enorm blitt Hvor stor blir hun før de kommer? Siter
Carro92 Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Så utrolig stor og fin ho har blitt! Blir spennende å se hvor mange som kommer Siter
13de Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Gratulerer med vellykket paring! For vellykket kan man vel trygt si?! Virkelig artig å se så stor forskjell på henne så og si fra dag til dag! Det er bare å utvide valpekassen ja Siter
Alzenas Skrevet 5. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Helt enorm blitt Hvor stor blir hun før de kommer? Mest sannsynlig kommer hun til å rulle over gulvet Så utrolig stor og fin ho har blitt! Blir spennende å se hvor mange som kommer Hun er i veldig godt hold, og det er så godt å vite. Masse mer å gå på når de kommer. Blir veldig spennende! Gratulerer med vellykket paring! For vellykket kan man vel trygt si?! Virkelig artig å se så stor forskjell på henne så og si fra dag til dag! Det er bare å utvide valpekassen ja Jo, takk takk! Den var veldig vellykket, ser det ut til. Pappa Luca har jo gitt fra seg to store kull, så vi får bare se hvordan dette blir Tenkte sånn to etasjes suite jeg når jeg så forskjellen fra dag 44-47 1 Siter
Snickers Skrevet 5. Juli 2013 Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Så fin mamma-mage! Nå har vi funnet ut at vi flytter til en annen leilighet til høsten, som ikke har noen begrensninger på dyrehold.. Farlig å henge på denne tråden! Siter
Alzenas Skrevet 5. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2013 Så fin mamma-mage! Nå har vi funnet ut at vi flytter til en annen leilighet til høsten, som ikke har noen begrensninger på dyrehold.. Farlig å henge på denne tråden! Finnes ikke finere enn Whipsemager Hehe, er skummelt å følge med på enkelte ja... Det kjenner jeg alt til (De er leveringsklare litt ut i september... tralala ) 1 Siter
Recommended Posts