Gå til innhold
Hundesonen.no

Sommertreningsvester


Recommended Posts

Jeg er superfornøyd med DogTech =) Lett og fin.

http://btdogsport.no/?255,k-9-rosa-treningsvest

Den var fin, synes jeg!

Jeg stod i går og siklet på fritidsvester på Army-shop. Bomullsvester, burde være fin til sommerbruk. :)

Det var lurt! Hm, tro om vi har Army-shop her i byen... Så du prisen? Har forresten sett at flere sportsbutikker har tatt inn vester, men de er litt stive i prisene.

Berra eller HelsiTar (begge finske) - spør Mailin, er nokså sikker på at hun har en av de microfibervestene?

Skal høre med henne!

Hurttas motivation lydighedsvest, kender jeg mange som er meget glade for. Ellers er deres lifeguard veste i neonfarver..

Motivation så jo fine ut. Vet du hvilket stoff de er i? Lifeguard vestene inbiller jeg meg puster dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lifeguardvesten. Liker den fordi jeg ikke synes sånne treningsvester er så fine, men denne har litt finere passform synes jeg. Og så er fargen og refleksene praktisk på kveldslufteturer. Jeg vet ikke hvordan de andre vestene er i forhold, man blir vel litt klam av det meste når det er varmt ute. Det er netting inni lifeguardvesten :) Jeg bruker min året rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lifeguard og dogtech vestene, bruker utelukket lifeguard nå i varmen, synes dogtech blir for varm nå faktisk. Flere av de jeg trener med ar dogtech, men orker ikke bruke den på de varmeste dagene vi har hatt til nå. Men dogtech har bedre lommeløsninger enn lifeguarden da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Berra eller HelsiTar (begge finske) - spør Mailin, er nokså sikker på at hun har en av de microfibervestene?

Har den av type agility vest, beste vesten jeg noen gang har eid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurttas motivation lydighedsvest, kender jeg mange som er meget glade for. Ellers er deres lifeguard veste i neonfarver..

Åh den er grusom i varmen!! Gikk å lurte på hva jeg skulle gjøre til sommeren når det ble skikkelig varmt, vurderte da å gå naken under...

Men ser på den HelsiTar nå og tror jammen meg jeg MÅ ha en slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den av type agility vest, beste vesten jeg noen gang har eid!

Hvilken størrelse har du? Brukte de lang tid på å sende?

Jeg min glupe sjel har jo solgt unna alt slikt, for jeg skulle jo aldri aldri mer trene hund igjen og er her er jeg på ett jorde med sporflagg og kong...

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest janson

Jeg har ikke selv en vest, men synes alle hunde folk jeg kender har den. Har ikke hørt noget om den skulle være grusom i varmen, så lærte jeg noget i dag :)

Den er super ellers og jeg er kjempefornøyd, men det blir badstu når temperaturen stiger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Canis har de tatt inn treningsbelter nå :) Vinn-vinn produkt etter min mening :ahappy:

Jeg har bestilt for lenge siden og fikk mail i dag om at de ikke kom til å klare å levere det før ut i august. Så jeg har nå avbestilt og prøver å finne det hos noen andre. Jeg trenger det jo til ferien liksom :P

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...