Gå til innhold
Hundesonen.no

staffordshire bullterrer


martineib
 Share

Recommended Posts

Tør du å ha bullterrier sammen med chihuahua? Står at du har chi... Når to hunder bor sammen kommer de jo garantert til å krangle eller lekesloss? :) Og de er vell litt voldsomme og kraftige for en chi?

Men om du ikke har det så er de flotte hunder! De jeg har hilst på er en energibombe! Hopper opp i fjeset og kyyser og piper :D Kunne godt tenkt meg en selv om det ikke hadde vært for at de er så krevende.. I mosjon og mentalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fryktelig individuelt :) Jeg har en som absolutt ikke går sammen med katter, også har jeg 3 hvor det ikke er noe problem :)

Ja det er vell slik med de fleste hunder :) Har en collie som får rullegardiner ellernoe når det kommer katter. Hun er veldig lydig ellers, men møter vi en katt på tur er hun vekk.. Og de skal vell egentlig gå sammen med andre dyr? Som ung var hun grei med både katt og kanin, men som voksen har hun banket begge .. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det vil være et koselig hundehold med en unghund av type Bulltype sammen med en Chihuahua, altså. Kan såklart gå, men ville da heller hatt omvendt rekkefølge (Staffen først).

Det er veldig voldsomme hunder, som de fleste andre bulltyper. :) Over alt og leker svært voldsomt, mye energi og glede som blir vist.

Så må du belage deg på at hunden ikke går sammen med alt og alle, av samme kjønn. Det er mer unntaket enn regelen at godt voksne hunder av rasen går sammen med alle. Så ønsker du en sosial og omgjengelig hund på det området, styrer du unna Staff, enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...