SoppenCamilla Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 (endret) ...og en whippet, men han var så opptatt av å gjemme seg i buskene (tenk om han hadde blitt våt), at jeg ikke fikk noen gode bilder av ham! Jeg og Pippa fikk være med på en kjempefin tur til en helt tom strand! Vi var med L8L og to av hennes franske bulldoger, og ei venninne av henne, som hadde med en whippet, en bracco italiano og en schäfer! Sistnevnte er favorittdyret til Pippa! Vi bada! Jeg og! Herlig! Endret 1. Juni 2013 av SoppenCamilla 15 Siter
Justisia Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Helt klart noen som har kosa seg i dag 1 Siter
Emilie Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Så mange fine bilder! Søte braccoen 1 Siter
Heidihj Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Det så veldig deilig ut! Herlige bilder 1 Siter
L8 L Skrevet 1. Juni 2013 Rapporter Skrevet 1. Juni 2013 Ååå det ble jo så fine bilder! Elsker "slikkebildet" av Pippa og forbildet Også bildet av den gul-leppede frallen min da hehe Takk for kjempekoselig tur, det må vi nok gjenta! Ser nok over bildene mine i morgen.. 2 Siter
jma Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 fy søren så skjønt og fint det siste bildet var! 1 Siter
Teserere Skrevet 4. Juni 2013 Rapporter Skrevet 4. Juni 2013 Flotte bilder, så kjempekoselig ut 1 Siter
SoppenCamilla Skrevet 5. Juni 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juni 2013 Takk! Vi storkoste oss skikkelig! Siter
Recommended Posts