Krilo Skrevet 1. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Har alle fått pakkene sine nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 1. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2013 Jeg tror det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Blir det en runde til kanskje? Hvis noen vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Hadde vært gøy! Kan desverre ikke ta på meg organiseringen, håper det er noen andre som har mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 16. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Jeg kan arrangere om en ukes tid. Først ferie 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Jeg kan arrangere om en ukes tid. Først ferie liker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Jeg kan arrangere om en ukes tid. Først ferie Liker masse! Klem på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 16. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2013 Jeg kan arrangere om en ukes tid. Først ferie Liker masse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Så koselig tråd a gitt. Kanskje jeg må bli med neste runde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 21. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2013 Jeg vil også være med, men er på ferie første uken i august. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flyingunicorn Skrevet 23. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2013 For et utrolig koselig påfunn! Dette er jo virkelig noe som kan lyse opp noens hverdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mackenzie Skrevet 24. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2013 Å, dette hadde vært koselig å bli med på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Jeg kan arrangere om en ukes tid. Først ferie Er du ferdig med ferie? (Og det er ikke for å mase, men tilfelle du hadde glemt det!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 28. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2013 Åh! Nå vil jeg være med, det er jo SÅ koselig å få ting i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Jeg er med denne gangen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 29. Juli 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Er du ferdig med ferie? (Og det er ikke for å mase, men tilfelle du hadde glemt det!) Ferdig med ferie og har ikke glemt dere. Jeg får ikke gjort det på en stund så om noen vil ordne en runde i mellomtiden må de gjerne det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 29. Juli 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2013 Jeg kan sikkert hjelpe til med å arrangere om noen vil være med meg, og om Enits eller Kaja vil sende en melding om hvordan de gjorde det med trekking og slikt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Vil noen være med å arrangere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Jeg kan godt være med å arragere med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Jeg kan godt være med å arragere med deg Supert! Da blir det straks ny runde folkens! Bare få på plass litt info først 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Hurra, så bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 1. August 2013 Rapporter Share Skrevet 1. August 2013 Ny tråd kommer så stenger denne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts