Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn *pakke og gjettetråd*


Kaja
 Share

Recommended Posts

Tuusen takk! Og den tror jeg går til Annik?

DSC_0464.jpg

DSC_0465.jpg

I brevet står det: Brukernavnet mitt er en forkortelse av fornavnet mitt. Brukernavnet har 5 bokstaver. Hunden min er liten og har samme navn som et kjent vaskemiddel.

Annik passer veldig fint inn, og med en DP ved navnet Milo så måå jo det stemme :) (Men guri som jeg trålte ønskelistene for å finne ut!)

Luna gleder seg nok veldig til å tygge litt, og jeg digger det rosa båndet, utmerket til LP trening, kjekt at det er så kort :D

Helt riktig! :D

Og gud som jeg strevde med det hintet, klokka halv 4 på jobb og posten stengte halv 5! :lol:

Og så bra at du likte gaven, jeg ble nemlig usikker på om du hadde hannhund eller tispe rett etter jeg sendte det med posten, jeg husket bare "rosa og lilla" fra ønskelisten :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har fåt pakke For en herlig pakke! Nå blir jeg varm på beina og hundene elsker godbiter. Også polly turmix <3 Veldig morsomt hint, jeg lo godt da jeg åpnet kortet for jeg tenkte på noe av

Jeg vil gjerne takke Poter for å foreslå dette, og Kaja og Enits for jobben de har gjort med å ta tak i dette. Knall opplegg, og jeg gleder meg virkelig til neste runde! Virkelig en hyggelig ting

Jippiiiiiiii i dag kom pakken og FOR ei pakke Her var det altså ei tavle med kritt og påtegnet bilde av solnedgang (tror jeg? Det var veldig utvisket dessverre), siden jeg ønsket meg bilde til ko

Posted Images

Helt riktig! :D

Og gud som jeg strevde med det hintet, klokka halv 4 på jobb og posten stengte halv 5! :lol:

Og så bra at du likte gaven, jeg ble nemlig usikker på om du hadde hannhund eller tispe rett etter jeg sendte det med posten, jeg husket bare "rosa og lilla" fra ønskelisten :lol:

Hadde ikke slått feil uansett da forrige hund, hannhunden Yaris gikk med mye rosa :P Og jeg kan nå bekrefte at tyggebenet falt i smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne takke Poter for å foreslå dette, og Kaja og Enits for jobben de har gjort med å ta tak i dette.

Knall opplegg, og jeg gleder meg virkelig til neste runde! :)

Virkelig en hyggelig ting å gjøre for andre i den travle hverdag! :)

  • Like 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det finfin sølvpakke til meg i posten! :D

image_zpsdb0bc36d.jpg

Og den finfine sølvpakken inneholdt digge dentastix til Leo, klikker og deilige badekuler til meg :D

image_zps55eb5e92.jpg

Og det var met et lite brev, for min hemmelige pakkevenn påpekte en fornuftig sak, notere ned størrelsen man bruker når man skriver opp topp som et ønske :lol:

image_zps97489ca6.jpg

Hintene er:

Hvit som snøen

Oppdretter

Ny valp i 2013

Såååå da trooooor jeg at det er Alzenas jeg skal takke for koselig og fin gave?? :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen pakke her :( Men vi får posten til husvertene våre istedetfor for tida, så ja, mulig derfor.

(Posten her er mystisk upålitelig, sinnssykt irriterende!)

Jeg venter også i spenning. Kanskje postmannen GÅR med pakken nordover?

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det finfin sølvpakke til meg i posten!

Såååå da trooooor jeg at det er Alzenas jeg skal takke for koselig og fin gave?? :D

Fancy papir, eller hva?! :lol:

Det var nok fra meg ^_^

Bra det falt i smak! Jeg hadde så lite peiling på hva jeg skulle sende:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fancy papir, eller hva?! :lol:

Det var nok fra meg ^_^

Bra det falt i smak! Jeg hadde så lite peiling på hva jeg skulle sende:lol:

Det var til og med skimmer av hjerter i det! skinte så fint, Leo måtte studere den nøye :lol:

Alt falt i smak, og alt er ting vi har bruk for! Tusen takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiiiiii i dag kom pakken og FOR ei pakke :heart::jump::D

5FFABDCB-4ED6-4D03-BD8F-23BC6F57A905-529

Her var det altså ei tavle med kritt og påtegnet bilde av solnedgang (tror jeg? Det var veldig utvisket dessverre), siden jeg ønsket meg bilde til kontoret, sammen med masse god te (denne hadde vi der jeg jobbet før, namnam), litt godteri til meg og dentastix til Thorvald. I tillegg til kule og fargerike sugerør, minijackbeskytter til mobilen, en kul penn og tilslutt SÅPEBOBLER :D Det var så mye at det ble vanskelig å ramse opp merka jeg :lol:

Såpebobler er veldig suksess hos oss :)

bubbles

Kortet:

8A8E443F-8148-4028-B0A9-1ED7146004A0-464

Sååååå jeg gjetter på CamillaSoppen??

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fiiiine gaver folk får! Jeg venter spent på min! Synes dette går uendelig tregt.  :P

Den som venter på noe godt....! :-)

Fin pakke, Aslan :-D

Dette er vel en såpass stor suksess at jeg stemmer for at vi gjentar det snart :-D

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå jeg gjetter på CamillaSoppen??

OG DEN HAR LIGGET DER HELT SIDEN MANDAG, og jeg gleeeeeeeda meg sånn til du skulle hente den! :(:lol:

Høhø, er ikke sikkert du har sett det enda, men på baksiden av te-posene, så er det også hint.

Og ja, det skulle være en solnedgang, men absolutt meningen at det skal vaskes vekk og at du kan lage deg noe eget på det, til kontoret ditt. :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Enig med Simira, meld dere på et valpekurs om dere ikke allerede går/har gått. I tillegg har for eksempel Maren Teien en veldig fin kanal som heter Hverdagslydig+ (https://boon.tv/hundetrener-maren), der er det også en egen kanal for valpeeiere. Vet at flere har hatt god nytte av hennes forelesninger og videoer i valpeperioden. Finnes helt sikkert noen gratis alternativer også, men det har jeg ingen oversikt over. 
    • Først av alt må du slutte å la ham hilse på andre hunder på tur. Hvis ikke får du en hund som trekker i båndet i alle retninger, og stresser seg opp hver gang han ser en hund. Det er ikke alle som kan eller vil hilse, og det er heller ikke trygt. Prøv å holde dere til kjente, trygge hunder. Om du ikke kjenner så mange kanskje det er noen du møter ofte på tur, eller du kan ta kontakt med en klubb i nærheten, en turgruppe eller noe. Jokking er en typisk stressadferd i den alderen, og tegn på at han girer seg opp for mye. Avbryt lek eller hilsing så fort det er tilløp til jokking, og jobb med at han skal være rolig og ha kontakt med deg. For å få slutt på biting i føtter ville jeg først og fremst sørget for at han har nok biteleker, og avlede med dem. Når han først begynner å bite på føttene, stå helt stille og ignorere ham til han slutter. Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gå et valpekurs om du ikke har gjort det allerede. Alt dette er helt vanlig for valper i den alderen, og på et kurs vil du få hjelp til å håndtere det. Du finner også mange vanlige problemer og råd for dem i trådene under valpeprat her på forumet, så ta en titt gjennom her.
    • Kikket litt i dogweb og ser at hundene fra lundehundprosjektet ligger der sånn som alle andre, med en X på slutten reg. nummeret. Den som ble utstillingschampion var 3. generasjon, og ser tittelen ligger inne. Da skulle man jo gjerne tro at de kan ta andre championat også, og at det samme vil gjelde for cavalierprosjektet, som trossalt er ganske så ekvivalent? Det var jammen ikke lett å finne informasjon på dette! 
    • Jeg har en Dvergpuddel gutte valp som er 5 mnd. Han har siden han var ny hatt oppheng i sokker og biter og henger seg etter føttene dine så lenge d har sokker på. Hvordan få det til å slutte.    Å jokker på andre hunder under samvær ute, møtes på tur og får hilse og på alle størrelser og hunder i alle aldre. Hva gjør jeg? - helt fersk i hunde verden, ønsker kun seriøse svar😅😭
    • Er vel først fra fjerde generasjon at de potensielt kan stambokføres etter typegodkjenning?
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...