Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

På vegne av cattn:

Og hennes tekst:

Tittei..
Siden jeg er nede i varmere strøk og har en telefon som ikke vil laste opp bilde av pakken min så gjør Enits det..
Er stooor fornøyd og gleder meg til å ta i bruk drikkeflasken når jeg kommer hjem.. Wooop...
Men hvem kan det være, husker ikke helt hvem som har fått eller har sendt.. Sååå...
Hmm, er det fra Nirm?!

Mtp nattarbeid - lommelykt og bygg..

• Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har fåt pakke For en herlig pakke! Nå blir jeg varm på beina og hundene elsker godbiter. Også polly turmix <3 Veldig morsomt hint, jeg lo godt da jeg åpnet kortet for jeg tenkte på noe av

Jeg vil gjerne takke Poter for å foreslå dette, og Kaja og Enits for jobben de har gjort med å ta tak i dette. Knall opplegg, og jeg gleder meg virkelig til neste runde! Virkelig en hyggelig ting

Jippiiiiiiii i dag kom pakken og FOR ei pakke Her var det altså ei tavle med kritt og påtegnet bilde av solnedgang (tror jeg? Det var veldig utvisket dessverre), siden jeg ønsket meg bilde til ko

Posted Images

Skrevet

Jeg har fått pakke!! :lol:

Men jeg har ikke fått åpnet denne og sett innholdet, jeg er bortreist til fredag!

Skrevet

Håper det blir ny runde i sommerferien når jeg er hjemme :) Da skal jeg bli med!

Vi vil ha Londonpakke! greenstars.gif

• Like 1
Skrevet

Da er jeg hjemme, og endelig fått åpnet pakken. :D

Wow, for en utrolig kjekk pakke!

Enya var veldig, veldig glad for lekene, og jeg ble superglad for kaffe! Gleder meg til å prøve den sjokokaffen!

DSC_0108.jpg

d86b89ff-9657-405a-9bae-b3bc8c9b622b.jpg

Jeg tror min hemmelige venn er Cattn, stemmer det?

Tuuusen takk! :D

• Like 2
Skrevet

Det er ikke noe i veien for at andre kan arrangere hemmelig venn, om mange vil ha det igjen vet dere :P

Orker du ikke en runde til? :lol:

Jeg vil gjerne ha en runde til men er midt oppi flytting så har ikke mulighet til å ta ansvar for noe. :lol:

Skrevet

Jeg har ikke fått, men nå er jeg jo ikke hjemme, så den kan ha kommet.

Neida, den har ikke det *englefjes* Den sendes i dag. (jeg fikk den i "retur"). Men har ikke rukket å få sendt den enda.

Skrevet

Neida, den har ikke det *englefjes* Den sendes i dag. (jeg fikk den i "retur"). Men har ikke rukket å få sendt den enda.

Har ikke fått den.... :icon_cry:

Skrevet

Jippiiiiiiii i dag kom pakken og FOR ei pakke :heart::jump::D

5FFABDCB-4ED6-4D03-BD8F-23BC6F57A905-529

Yeah, så ved første øyekast når jeg scrollet litt fort trodde jeg haugen til venstre var kondomer. Enjoy! :D

• Like 2
Skrevet

Yeah, så ved første øyekast når jeg scrollet litt fort trodde jeg haugen til venstre var kondomer. Enjoy! :D

:lol: :lol: :lol:

Skrevet

Jeg har fått pakke :jump::frantics:

Hun med Iphonen er gått på trening, så jeg får ikke lagt ut bilde :no:

Jeg fikk en masse silikongrytekluter og en til å sette gryte på og er veldig, veldig glad :)

Aller gladest ble jeg for hintene og litt rørt :heart:

Kan det være AnetteH, tro?

Skrevet

Jaaaaaa :-D

Jeg glemte godteri til deg da :-P

Det gjør da ingenting. Vi hadde jo et budsjett :D Pakken var forresten stemplet 10 juni :lol:

Skrevet
Det gjør da ingenting. Vi hadde jo et budsjett :D Pakken var forresten stemplet 10 juni :lol:
Neida. Jeg sendte den i tide. Så kom den i retur til Kaja, så postet hun den på nytt ;-)

Også har jeg måtte holde munn så lenge :o

Skrevet

Neida. Jeg sendte den i tide. Så kom den i retur til Kaja, så postet hun den på nytt ;-)

Også har jeg måtte holde munn så lenge :o

Ja, stakkars deg. Det er nesten umlig å holde tett om sånne gledesegting :D Pakken har nok vært på en rundreise helt alene :cry:

Skrevet

Men Ida: Bilde av pakken og hintet da?

I alle fall vil vi da vite om hintet som du ble rørt over.

Jeg lover å kjøpe ny telefon etter ferien, så kan jeg ta mine egne bilder.

Det var to hint: "Har hatt tre hunder, har nå èn". "Du har vært der for meg når jeg har trengt det" (eller noe sånt). Altså, jeg har besøkt AnetteH på sykehuset en gang hun og Ia lå der samtidig i fjor ved disse tider, så noe voldsomt til å stille opp har jeg ikke vært. Ble rørt likevel, jeg. Bare det å huske det :heart:

• Like 2
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi hadde en elghund som stod og ulte ved døra hvis det var løpetisper innen en mils radius (satt på spissen), og en annen elghund som ikke brydde seg i det hele tatt, så det er nok i alle fall til en viss grad individbetinget. Ellers har jeg bare hatt relativt små hunder (6-8 kg), men det har kun vært tisper, og de har vært veldig enkle mtp. løpetid (lite blod, ikke noe særlig hormonpåvirking mentalt utover at det skal markeres hver 5. meter på tur). simira nevner livmorbetennelse, jeg vet ikke om det er mer vanlig på småraser, men min forrige hund fikk i alle fall det. Men skal man ikke drive med avl eller andre raserelaterte aktiviteter er det jo ikke verre enn at man kastrerer.
    • Hvordan er rasene hunden er blanding av? Og ikke minst foreldrene? Det er jo ulempen med blanding, det er vanskelig å gjøre grundig research, men foreldrene og evt. tidligere kull kan jo gi indikasjoner. Hvis det er bevisst blandingsavl så ville jeg uansett håpet at de ikke ville avlet på en hannhund som er slik, men samtidig så ville de da kanskje ikke avlet på blanding heller, om de var opptatte av genetikk. Jeg kan ikke veldig mye om miniatyrhunder, jeg har kjent et par hannhunder som var slik du beskriver, og et par som er helt greie. Når det er sagt er jo tispene også "kjent" for mer gneldring og innbilte svangerskap og livmorbetennelse, så man velger jo litt sine onder. 
    • Hei! Jeg er helt ny i liten-hund-verden. Har tidligere hatt springer spaniel, boxer og schæfer, men skal nå få en liten blandingsrase.  Jeg er så usikker på valget av hannhund eller tispe! Personlig har jeg ikke en sterk preferanse, har hatt to tisper og en hannhund, og heller nok kanskje mer mot hannhunder. Men jeg hører fra mange med små hunder at hanner kan være veldig vanskelig å få stuerene, at de markerer inne og at de er så stressa rundt løpetid i nabolaget feks at de står og uler ved døra osv. Dette er ikke noe jeg har vært borti med store raser, verken min egen eller venner sine (vært aktiv i NRH og NBF-miljø i 15 år, så vært borti en del forskjellige raser) i det hele tatt, så er det en typisk type atferd for små hunder, eller er det mer individbetinget? Vi legger så klart til rette for rotrening og passe aktivitetsnivå osv osv.  Hadde vært fint å høre noe annet enn skrekkhistorier om små hunder, for akkurat nå lener jeg veldig mot tispe.
    • Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...