Pbt Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Hei Soniser!! Nå er tiden for bacheloroppgaven her og jeg trenger hjelp til svar på spørreundersøkelse. Undersøkelsen er anonym og vil ikke bli brukt til annet enn oppgaven. Så hvis du er mellom 18 og 25 år hadde jeg satt stor pris på om du satt av noen min (ca 5) til å svare på denne: https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3e2azxMqc4wDmD3 Har også en venninne som sliter litt med å få tak i respondenter til sin målgruppe som er foreldre. Så hvis noen her inne har barn og kunne tenke seg å svare på undersøkelsen tror jeg hun ville blitt veldig glad. https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_00Ujvij6SQRhHQ9 Tusen takk på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Svart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 14. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Svart! Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kartoffel97 Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Svart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Har svart på den første, har ikke barn så kan ikke svare på den andre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Svart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Svarte på kun din, da jeg ikke har barn. Men det ble litt ensformige svar da jeg ikke liker Pepsi Max Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 14. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Har svart på den første, har ikke barn så kan ikke svare på den andre Tusen takk! Svart! Takk Svarte på kun din, da jeg ikke har barn. Men det ble litt ensformige svar da jeg ikke liker Pepsi Max Det gjør ikke noe. Du er fortsatt en viktig del av statistikken! Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Svarte på kun din, da jeg ikke har barn. Men det ble litt ensformige svar da jeg ikke liker Pepsi Max Samme her 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Samme her Vi er tre Følte meg nesten slem, men jeg syns det smaker helt grusomt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Svart men kun på din siden jeg ikke har barn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Vi er tre Følte meg nesten slem, men jeg syns det smaker helt grusomt Phuu, da er det ikke bare meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Svarte på kun din, da jeg ikke har barn. Men det ble litt ensformige svar da jeg ikke liker Pepsi Max Samme her og. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 14. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Haha, jeg kan ikke skjønne det.. Jeg som eeeeelsker Pepsi Max! Godt vi er forskjellige kanskje 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Justin Bieber.... Jaja. Da fikk veninnen din mitt overveldende syn på han. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 "Hvordan føler du deg når du drikker Pepsi Max?" Jeg drikker ikke pepsi max, men kommer dessverre ikke videre uten å svare på hvordan jeg føler meg når jeg drikker det. Og hele neste side handler om pepsi max-drikkingen min og Kanskje undersøkelsen ikke er ment for sånne som meg Og på den andre er jeg under 25.. Er ikke den beregnet for meg heller, da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 Dette var en undersøkelse for meg! Hilsen Pepsi Max dronninga! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 14. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2013 "Hvordan føler du deg når du drikker Pepsi Max?" Jeg drikker ikke pepsi max, men kommer dessverre ikke videre uten å svare på hvordan jeg føler meg når jeg drikker det. Og hele neste side handler om pepsi max-drikkingen min og Kanskje undersøkelsen ikke er ment for sånne som meg Og på den andre er jeg under 25.. Er ikke den beregnet for meg heller, da? Nå som du skriver det ser jeg jo at det burde vært valgfritt å svare på de spørsmålene Tenkte i utgangspunktet at man kunne svare de "negative" tingene om man ikke drikker pepsi max. Men ja, det kunne absolutt vært endret på! Hehe, man kan tydeligvis ikke ha barn når man er yngre enn 25. Det må du da skjønne Nei, ikke vet jeg! Kanskje ikke du var i riktig segment for disse undersøkelsene. Men takk for innsatsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ine Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Svart på den første, har ikke barn, så har ikke tatt den andre. Hadde det vært om hund derimot! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg drikker ikke sukkerfri brus. Svaralternativene var for det meste ok, med unntak av "hvordan føler du deg når du drikker pepsi max". Jeg føler ingenting. Utørst kanskje? Valgte tilfreds da, siden det er det nærmeste jeg kommer utørst 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg drikker ikke sukkerfri brus. Svaralternativene var for det meste ok, med unntak av "hvordan føler du deg når du drikker pepsi max". Jeg føler ingenting. Utørst kanskje? Valgte tilfreds da, siden det er det nærmeste jeg kommer utørst Jeg svarte misfornøyd tror jeg For det er det jeg blir 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Tusen takk for svar folkens! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Får nesten orgasme i kjeften når jeg drikker pepsi max jeg. Men det var ikke noe svar-alternativ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pbt Skrevet 20. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Får nesten orgasme i kjeften når jeg drikker pepsi max jeg. Men det var ikke noe svar-alternativ HAHAHAHA, herlig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IngeborgOgMira Skrevet 20. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2013 Svart! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts