Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp til spørreundersøkelse(r)


Pbt
 Share

Recommended Posts

Hei Soniser!!

Nå er tiden for bacheloroppgaven her og jeg trenger hjelp til svar på spørreundersøkelse.

Undersøkelsen er anonym og vil ikke bli brukt til annet enn oppgaven.

Så hvis du er mellom 18 og 25 år hadde jeg satt stor pris på om du satt av noen min (ca 5) til å svare på denne:

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_3e2azxMqc4wDmD3


Har også en venninne som sliter litt med å få tak i respondenter til sin målgruppe som er foreldre.
Så hvis noen her inne har barn og kunne tenke seg å svare på undersøkelsen tror jeg hun ville blitt veldig glad.

https://qtrial.qualtrics.com/SE/?SID=SV_00Ujvij6SQRhHQ9

Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har svart på den første, har ikke barn så kan ikke svare på den andre :)

Tusen takk!

Svart!

Takk :)

Svarte på kun din, da jeg ikke har barn. Men det ble litt ensformige svar da jeg ikke liker Pepsi Max :lol:

Det gjør ikke noe. Du er fortsatt en viktig del av statistikken! Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan føler du deg når du drikker Pepsi Max?"

Jeg drikker ikke pepsi max, men kommer dessverre ikke videre uten å svare på hvordan jeg føler meg når jeg drikker det.

Og hele neste side handler om pepsi max-drikkingen min og :P Kanskje undersøkelsen ikke er ment for sånne som meg :P

Og på den andre er jeg under 25.. Er ikke den beregnet for meg heller, da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan føler du deg når du drikker Pepsi Max?"

Jeg drikker ikke pepsi max, men kommer dessverre ikke videre uten å svare på hvordan jeg føler meg når jeg drikker det.

Og hele neste side handler om pepsi max-drikkingen min og :P Kanskje undersøkelsen ikke er ment for sånne som meg :P

Og på den andre er jeg under 25.. Er ikke den beregnet for meg heller, da? :P

Nå som du skriver det ser jeg jo at det burde vært valgfritt å svare på de spørsmålene :hmm: Tenkte i utgangspunktet at man kunne svare de "negative" tingene om man ikke drikker pepsi max. Men ja, det kunne absolutt vært endret på!

Hehe, man kan tydeligvis ikke ha barn når man er yngre enn 25. Det må du da skjønne :P Nei, ikke vet jeg! Kanskje ikke du var i riktig segment for disse undersøkelsene.

Men takk for innsatsen :flowers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker ikke sukkerfri brus. Svaralternativene var for det meste ok, med unntak av "hvordan føler du deg når du drikker pepsi max". Jeg føler ingenting. Utørst kanskje? Valgte tilfreds da, siden det er det nærmeste jeg kommer utørst :P

Jeg svarte misfornøyd tror jeg :) For det er det jeg blir :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...