Orca Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Åååh søte lille Duva Og du er så flink!! Så mange kurs, høres såå gøy ut. Siter
Marthe Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Super Duva Det skal bli gøy å se hva dere får til Siter
borderen Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Den hunden er jo bare helt fantatisk! Så pen, søt og snill Så kult med runderingen - det må du virkelig forsette med! Jeg må også gjenta at hund har den flotteste fri ved fot jeg noen gang har sett! Siter
Guest Limo Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Den hunden er jo bare helt fantatisk! Så pen, søt og snill Så kult med runderingen - det må du virkelig forsette med! Jeg må også gjenta at hund har den flotteste fri ved fot jeg noen gang har sett! Ja, runderingen skal vi fortsette med Det er så gøy! Det er så kjekt å høre at du synes hun har en bra fvf Jeg som trodde den ikke var så bra Siter
Gjest Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Så herlige bilder fra stranden Fiiin Duva! Siter
roxie88 Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden tidligere?? For en SUPERNYDELIG vakker bamsehund som høres så fliiiiiink ut Her må det oppdateres masse masse med bilder og tekst videre også synes jeg Siter
Guest Michellus Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Duva Duvesen Nydelige frøkna Også så flink på runderingstrening!! Siter
shira Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Nydelig hund Så gøy med så mange kurs Siter
Recommended Posts