Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Brystkreft fins på mannfolk også :)

Det er visst faktisk mulig for menn å få brystkreft, men vet ikke hvor vanlig det er å scanne mannepupper da. Det er vel som regel ikke fysisk mulig?

Jeg vet at han er litt overvektig, eller var i alle fall. Men aner ikke jeg altså :P

Men hvis han har brystkreft, så har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg har ledd av det.. Det er jo bare trist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Da faster man og blir operert etterhvert. Ut med alt..

Uff, du får nå alt av komplikasjoner som går an og da.. :console: Masse god bedring håper du slipper med drit nå.

I dag har jeg vært hos frisøren! :) Det var digg, vet jo ikke hvor lenge det blir til neste gang.

Så har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg kjøpte med en skikkelig god baguett med fra bakeren. Jeg burde kjøpt to, for det er dugnad i borettslaget og vi har ikke handlet til middag, og jeg har tenkt å sende mannen ut for å klippe hekk eller hva det skal være (mens jeg sitter inne med bena høyt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skulle tro det ikke sant :-D

Ironisk nok har jeg på samme t skjorte som jeg ble innlagt med ifjor. Cursed?

Får ikke quote alle jeg men takk. Jeg håper t kommer snart fordi jeg trenger å avreagere :-P kan hende jeg blir her en stund. De skal koble meg på eksternt dren igjen.

Kanskje du bare skal kaste den t-skjorta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Tenkte å dra ned på Berg hvis jeg drar jeg. Eller så kanskje han skal få et spor i stedet. Hm.

Har ikke kommet i gang med treninga der enda, men mulig det blir berg neste uke! Hva er opplegget der? Er ikke dumt med spor heller. Kanskje vi skal gå et selv. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere prater alt for mye når jeg sover. :aww:

Så må jeg le litt av folk. Det er hyggelig at folk engasjerer seg i at jeg skal finne et sted å bo, men så finnes det grenser også. Når jeg får tilbud om en knøtteleilighet alt for langt unna Oslo, så er jeg visst bare vanskelig som ikke vil ha den.... At jeg ønsker noe nærmere jobb og venner, og ønsker litt mer plass enn at jeg antakelig må balansere senga oppå fryseren, er visst litt vanskelig å forstå. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kommet i gang med treninga der enda, men mulig det blir berg neste uke! Hva er opplegget der? Er ikke dumt med spor heller. Kanskje vi skal gå et selv. :D

Joda, første utetrening på Berg er i dag, første på Antrozoologisenteret var på torsdag sist uke. Man trener hver for seg, men da jeg var der på torsdag (med tidenes skrullebikkje, så vi var der ikke så lenge og engasjerte oss ikke så mye i de andre) kjørte de fellesdekk, og det er nok god mulighet til å få hjelp av andre til kommandering osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere prater alt for mye når jeg sover. :aww:

Så må jeg le litt av folk. Det er hyggelig at folk engasjerer seg i at jeg skal finne et sted å bo, men så finnes det grenser også. Når jeg får tilbud om en knøtteleilighet alt for langt unna Oslo, så er jeg visst bare vanskelig som ikke vil ha den.... At jeg ønsker noe nærmere jobb og venner, og ønsker litt mer plass enn at jeg antakelig må balansere senga oppå fryseren, er visst litt vanskelig å forstå. :P

Men ta deg sammen da mann :aww: Å balansere senga oppå frysern er jo kos :aww: Du har jo alt innenfor rekkevidde av senga :aww:

:teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, første utetrening på Berg er i dag, første på Antrozoologisenteret var på torsdag sist uke. Man trener hver for seg, men da jeg var der på torsdag (med tidenes skrullebikkje, så vi var der ikke så lenge og engasjerte oss ikke så mye i de andre) kjørte de fellesdekk, og det er nok god mulighet til å få hjelp av andre til kommandering osv.

Nei altså jeg mente at jeg ikke hadde vært på berg enda. :P Ishallen er nermest, men vi trenger litt høyere nivå nå. Så det høres bra ut.
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ta deg sammen da mann :aww: Å balansere senga oppå frysern er jo kos :aww: Du har jo alt innenfor rekkevidde av senga :aww:

:teehe:

Jeg vet jeg er kravstor. :aww:

Jeg har forøvrig unødvendig stor plass på min 38 kvm eller hva det nå er her. Men jeg vet liksom ikke helt hva som er den unødvendige plassen. At jeg kan gå rundt her uten å klatre over møbler? At jeg har plass til en vaskemaskin på badet? Men jeg kunne visst bare bruke sovealkoven til å oppbevare fryser og andre ting til, og sove på stua...

Men men. Jeg får heller være kravstor da. :P Skjønner at vedkommende vil at sine venner skal få en leieboer de vet kan oppføre seg og betale for seg, men å nærmest pushe leiligheter blir litt vel engasjerende for meg. :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg er kravstor. :aww:

Jeg har forøvrig unødvendig stor plass på min 38 kvm eller hva det nå er her. Men jeg vet liksom ikke helt hva som er den unødvendige plassen. At jeg kan gå rundt her uten å klatre over møbler? At jeg har plass til en vaskemaskin på badet? Men jeg kunne visst bare bruke sovealkoven til å oppbevare fryser og andre ting til, og sove på stua...

Men men. Jeg får heller være kravstor da. :P Skjønner at vedkommende vil at sine venner skal få en leieboer de vet kan oppføre seg og betale for seg, men å nærmest pushe leiligheter blir litt vel engasjerende for meg. :P

Med slike krav kommer du aldri til å finne den perfekte leilighet vettu :aww: tenk deg, du hadde slippet å trene du hvis du måtte daglig klatre over møbler hele tiden :aww:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlehunden min har livmorbetennelse og blir nok avlivet om et par dager. Teit at jeg ligger her og ikke får sagt hade. Men har diskutert det med mamma og det er til det beste for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med slike krav kommer du aldri til å finne den perfekte leilighet vettu :aww: tenk deg, du hadde slippet å trene du hvis du måtte daglig klatre over møbler hele tiden :aww:

Jeg vet. :aww: Jeg fortjener å bo i et fillete, gammelt telt.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere, kan det hende at mannfolk må ta mammografi?

Fordi jeg ler og ler og ler, men jeg håper at jeg er bare dum og uvitende.. For jeg tenker nemlig at gutten har brukt et ord han ikke kan :aww::lol: :lol:

De tar pappografi de da vøtt...

Pappografi_37.jpg

Har jeg kjøpt meg hengelobelia - de er så søte :). Også ble det tre clematis og en kaprifol.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gamlehunden min har livmorbetennelse og blir nok avlivet om et par dager. Teit at jeg ligger her og ikke får sagt hade. Men har diskutert det med mamma og det er til det beste for henne.

:console: Synes du har fått din dose nå :console:

Jeg vet. :aww: Jeg fortjener å bo i et fillete, gammelt telt.... :P

:lol: Er i alle fall billig :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg satt igang prosessen som skal føre til sesongens oppgradering av huset mitt. Gruer meg litt til snekkermennene skal være her på dagtid, da må jeg vel ha med hundene på jobb igjen. Håper det går raskt. Men jeg gruer meg ikke til ny og større veranda, med bred trapp ned til plena! Nedenfor den trappa vil jeg ha et hundehus der jeg han feste dogsa i langliner, innhegning blir så stygt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremin hatt! Men kanskje du vil føle deg bedre etterpå, og de kan vel sette inn nytt dren senere?

 

:hug:

De skal prøve uten ja. Også se om det går men de tviler. Så blir nok her en stund.

Forøvrig synes jeg det er ekstremt mye reklamer for mat på tv *droool*

Vasket og ren og ligger på vent :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at han er litt overvektig, eller var i alle fall. Men aner ikke jeg altså :P

Men hvis han har brystkreft, så har jeg litt dårlig samvittighet for at jeg har ledd av det.. Det er jo bare trist..

I Norge er det ca 7 menn hvert år som får brystkreft. Og ca 2000 kvinner som får diagnosen hvert år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan man ta mammografi på menn?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Jeg har egentlig aldri hørt om noe krav til størrelse på pupper for at man skal kunne ta mammografi, men ser ikke helt for meg hvordan det skal være mulig å presse mannepupper mellom to glassplater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...