Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guri man føler seg gammel når man ønsker seg desilitermål liksom :aww:

Pøh! Man viser bare at man tar matlaging på alvor! :aww:

Hilsen han som både har både norske og amerikanske måleenheter i kjøkkensamlingen sin. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Da har jeg bestilt kennelplass, og fikk et akutt anfall av separasjonsangst. Herregud jeg er så fjollete! Bikkja klarer seg da helt sikkert fint. Han kommer nok til å stresse litt, men det overlever han jo. *slå seg selv i hodet med en fisk*

---

Ett år og tre mnd var jaggu ikke særlig mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Man viser bare at man tar matlaging på alvor! :aww:

Hilsen han som både har både norske og amerikanske måleenheter i kjøkkensamlingen sin. :aww:

Jeg ønsker meg veldig spesifikt ett som ikke er gjennomsiktig og har sort tekst :aww: venninna mi spurte og fikk detaljert sms om hvordan jeg ønsket det :lol:

Nå har jeg fått bekreftet at budet vårt er inne, så må vi bare vente til kl 9 imorgen :aww:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg veldig spesifikt ett som ikke er gjennomsiktig og har sort tekst :aww: venninna mi spurte og fikk detaljert sms om hvordan jeg ønsket det :lol:

Nå har jeg fått bekreftet at budet vårt er inne, så må vi bare vente til kl 9 imorgen :aww:

Ha ha. Jeg leita hele byen rundt her før jeg fant med cup mål. :P Men gjorde det til slutt. :ahappy: Ene butikken jeg var innom skulle lære meg å regne over fra cup til deseliter, men jeg måtte påpeke at det ikke var hvor mange dl en cup var jeg trengte å vite, men et målebeger. Siden jeg hater å stå og regne når jeg skal lage mat. :P

Spennende. Husk at jeg har pakket allerede. :aww::lol:

Nei. Dyrlege neste. Gleder meg egentlig litt å snakke med henne, for å fortelle om Noomi nå.:ahappy: For dette er veldig lovende synes jeg, at hun er så mye bedre alle andre steder. For det må bety at hun kan få et langt og lykkelig liv (ok, lykkelig er hun uansett da, og Noomi kommer til å bli strålende fornøyd med å treffe dyrlegen igjen) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal dere flytte?

Altså, vi bor i et hus uten oppbevaringsmuligheter. Så det ene rommet mitt ser ut som det har gått en tornado gjennom. Og jeg finner aldri noen ting. Så det skulle jeg egentlig ha gjort i fjor :whistle:

Hallo! Ikke dra uten meg! :D

Da er det litt lettere å få dratt seg bortover :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke skrudd sammen for vær som dette. 23.3 grader inne og 23.6 grader ute - til tross for full gjennomtrekk i alle ender av heimen. Svetten siler etter at jeg har stått to timer i andreetasje for å vaske og møblere kontoret, og flytte et dusin banankasser fra gjesterommet til kontoret. Nå har jeg væskepause, før jeg skal støvsuge og vaske gjesterommet, sette en skål med eddik for å få bort en vond lukt, re opp senga, også kollapse litt i sofaen før LP-trening i ettermiddag.

Også har jeg stående ei dør til overs i andreetasje. Hvor pokker tar en vare på sånt til en finner ut hvor en kan bruke den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, vi bor i et hus uten oppbevaringsmuligheter. Så det ene rommet mitt ser ut som det har gått en tornado gjennom. Og jeg finner aldri noen ting. Så det skulle jeg egentlig ha gjort i fjor :whistle:

Da er det litt lettere å få dratt seg bortover :innocent:

Aha, I see, I see.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er alltid på så fine steder, og jeg spør alltid hvor du er på tur, så hvor er dette? :drool::drool:

Ved Gjeddevannet i Fyllingsdalen. Går en sti inn i skogen og ned til vannet like bortenfor Framohallen :)

Jeg er ikke skrudd sammen for vær som dette. 23.3 grader inne og 23.6 grader ute - til tross for full gjennomtrekk i alle ender av heimen. Svetten siler etter at jeg har stått to timer i andreetasje for å vaske og møblere kontoret, og flytte et dusin banankasser fra gjesterommet til kontoret. Nå har jeg væskepause, før jeg skal støvsuge og vaske gjesterommet, sette en skål med eddik for å få bort en vond lukt, re opp senga, også kollapse litt i sofaen før LP-trening i ettermiddag.

Makan til effektivitet i varmen da! Jeg "virker ikke" i sånne tempraturer, og har gjort ingenting fornuftig i dag...

Nå vurderes is nr 2 :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til effektivitet i varmen da! Jeg "virker ikke" i sånne tempraturer, og har gjort ingenting fornuftig i dag...

Nå vurderes is nr 2 :P

Det er en dyd av nødvendighet - om 26 timer kommer overnattingsgjester, og da må gjesterommet være strøkent - og fritt for ting som vedkommendes hannhunder har en tendens til å markere på :(

Jeg kunne fikset det meste i kveld/natt når det er kjøligere - men fordi jeg må tidlig opp for å være ringsekretær i helga prøver jeg også å fikse døgnrytme.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dyd av nødvendighet - om 26 timer kommer overnattingsgjester, og da må gjesterommet være strøkent - og fritt for ting som vedkommendes hannhunder har en tendens til å markere på :(

Jeg kunne fikset det meste i kveld/natt når det er kjøligere - men fordi jeg må tidlig opp for å være ringsekretær i helga prøver jeg også å fikse døgnrytme.

Ah, da så! :)

...is var det ja, igjen....

Jeg har i det minste trent i dag så da kan jeg kanskje spise 3 og uten dårlig samvittighet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 20 grader ute - lupin pesa! :o

Tørste er dem og.

Møtte hundekjørermannen her og han er så koselig :ahappy: Han digger kasko og skryter hemningsløst av hvor bra konstruert han er - og i det heletatt. Også sa han at dersom mannfolka skulle gå gravide så hadde det blitt med maks en unge i hver familie :lol: De er ikke dumme nok til å gjøre dette engang til :lol: Fin han :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Det er en dyd av nødvendighet - om 26 timer kommer overnattingsgjester, og da må gjesterommet være strøkent - og fritt for ting som vedkommendes hannhunder har en tendens til å markere på :(

Jeg kunne fikset det meste i kveld/natt når det er kjøligere - men fordi jeg må tidlig opp for å være ringsekretær i helga prøver jeg også å fikse døgnrytme.

Men si meg en ting, har ikke du kjeller?

Det er sånt skrot man bruker kjelleren til - dører, banankasser osv. - kjeller kjeller kjeller *ler*

Ellers så er humøret like rævva, gleder meg til en runde på hesteryggen senere i dag, håper Tolle kan få meg i litt bedre humør. Jeg har lyst til å grave meg ned rett og slett.

Hmmmfrr............

Tror egentlig jeg trenger fri, men nå begynner noen dager med ******* pga. månedsavstemning så da er jo ikke fri noe tema. Greit å vite at man ikke skal noe i helgen i alle fall, selv om jeg strengt tatt kanskje burde ta meg en tur til Gjerdrum å få litt terapi av små ulldotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Uff, så fælt! Har de funnet den død? :(

Jepp. En mann fra Jernbaneverket kjørte visst rundt en stund for å se om han så noen som letet etter hunden. Så fant han noen som var på korpsøvelse, og de ringte ei som driver med hund, slik at hun fikk lagt det ut på gruppa. Så utrolig trist :(

Nå er jeg skikkelig messed-up igjen. Hadde en samtale med pappa i sta, og vi begge er vel egentlig ganske enig i at gammel'n bør få slippe vinteren :cry: Resten av familien er ikke enige, og det gjør det enda vanskelige å måtte "overtale" de til å akseptere det. Nå er det jo egentlig bare jeg og pappa(såvidt) som går tur/passer han, så de andre vet ikke hvordan det egentlig står til.. Jeg skulle ønske hunder kunne levd like lenge som mennesker, men slik er det dessverre ikke.

For å få tankene over på noe positivt- Her er det kjempevarmt og godt i dag! Gått to turer langs fjorden i bare shorts og singlet. Jeg liker sommeren jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så er humøret like rævva, gleder meg til en runde på hesteryggen senere i dag, håper Tolle kan få meg i litt bedre humør. Jeg har lyst til å grave meg ned rett og slett.

Hmmmfrr...

Et ligg kan gjøre underverker. For realz. Har du tilgang? :)

Ønskelig, eller pga sykdom? *bekymret*

Håper formen er stigende etterhvert. Skoene til prinsessen kom i går, de var kjempefine! :ahappy:

Det er frivillig ja. Har like mye igjen som skal bort. :) Men sykdommen har nok gitt en ekstra puff de siste dagene, jeg sørger for å drikke mye vann for å si det sånn... :icon_redface:

Så bra at skoene er kommet og at du liker de! De er supersøte de der altså, håper mottakeren er enig. ;)

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en dyd av nødvendighet - om 26 timer kommer overnattingsgjester, og da må gjesterommet være strøkent - og fritt for ting som vedkommendes hannhunder har en tendens til å markere på :(

Jeg kunne fikset det meste i kveld/natt når det er kjøligere - men fordi jeg må tidlig opp for å være ringsekretær i helga prøver jeg også å fikse døgnrytme.

Haha, etter å ha sett Annie, lagde venninnen min og jeg et skuespill selvfølgelig fra et barehjem, som vi fikk med alle jentene i klassen på og fremførte i aulaen under en av skoleavslutningene :P

Du snakker om å bli påvirket :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er frivillig ja. Har like mye igjen for å si det sånn. :) Men sykdommen har nok gitt en ekstra puff de siste dagene, jeg sørger for å drikke mye vann for å si det sånn... :icon_redface:

Så bra at skoene er kommet og at du liker de! De er supersøte de der altså, håper mottakeren er enig. ;)

Så bra da, du er flink! :icon_clapping:

De blir sikkert fornøyde ja, du skal få tilbakemelding :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...