Anette Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Ikke sant! Men AnetteH er vrang og vil ikke bo sammen med så mange! Jeg synes vi kunne gått sammen 8 stykker og leid det (A&T deler jo soverom, så da blir vi 8 ). Men altså, nå vi på snitt har 2-3 hunder hver.. så ville det blitt 16+++ hunder tenkte over den? Sant! Men tror det lønner seg å lydisolere alle rom egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Men altså, nå vi på snitt har 2-3 hunder hver.. så ville det blitt 16+++ hunder tenkte over den? Ja det ville vært skrekkelig egentlig Men lydisolert kommer av 8 mennesker og 16 hunders som kommer og går til alle døgnets tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Jeg skulle bare si at Pia har verdens beste kinadame! Signeres! Har jo helt glemt å takke Pia, men TAKK PIA Jeg har kun hatt reaksjon på allergien min 2 ganger denne våren, forrige vår klødde jeg på øyene hele tiden og de var røde og hovne. I tillegg har jeg nesten ikke noe eksem lengre takket være kinadamen Jeg tenker å kanskje ta noen runder til og se om all eksemen kan gå bort Våken og det er nydelig vær ute! Skal snart inn til byn å ligge i en park og kose meg Deretter skal jeg spise på et cafe med utendørsservering! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Marthe: har gått plass på Cecilie sin sporgruppe. Mail kom i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Æsj, vis nytt innhold fungerer ikke Jeg har sikkert trykka på noe rart noe, men veit ikke hva. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Kinadamen til Pia bor i nærheten av Bergen sentrum, er verdens kosligste, og setter fast kopper på kroppen din mens hun setter nåler Nålene er ikke vonde en plass! Det er mer godt enn vondt Kopper? Hva hjelper de for? Sendt PM Takk Skabb som jeg misstenkte. Hurra... Men da får han slutte å klø så ille ... Behandler du dine egne hunder også da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Nok en herlig varm dag. Vi har til nå passert antall fine/varme dager vi hadde i hele fjor sommer tilsammen! så det lover godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Men altså, nå vi på snitt har 2-3 hunder hver.. så ville det blitt 16+++ hunder tenkte over den? Jeg har bare én! Og jeg har kjæreste, så da er det ennå en til å dele husleia! Så får vi bare se bort fra det at Kuro gjerne kødder seg med andre hanner og blir en real drittbikkje iblant - men på den andre siden hadde vi kanskje ikke merket stort til separasjonsangsten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Kan jeg også bo der ?! Siden Tinkie har bare Kuro liksom.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Hei igjen Hvilken sag har du? og er det håndsag eller elektrisk? Når jeg søker på kjøttsag på biltema og clasohlson får jeg ingen søkeresultat. På jula får jeg kun opp en håndsag. Hehe Elsag ja, hadde ikke gidda håndsag Det heter bajonettsag, mange har denne og er kjempefornøyde: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Stikksag-og-Bajonettsag/Bajonettsag-850-W-17041/ Jeg har en kreftigere type, men det er fordi jeg hadde kjempeflax og fant til halv pris : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Selvsagt kommer alle på kenneltreff og MH.. Mammaen, sannsynligvis alle søsknene, en hannhund jeg vurderer til trollet, men ikke vi.. Sånt er så himla kjipt og bittert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Elsag ja, hadde ikke gidda håndsag Det heter bajonettsag, mange har denne og er kjempefornøyde: http://www.biltema.no/no/Verktoy/Elverktoy/Stikksag-og-Bajonettsag/Bajonettsag-850-W-17041/ Jeg har en kreftigere type, men det er fordi jeg hadde kjempeflax og fant til halv pris : Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Og siden jeg jobber natt, må dere være stille på dagen, og med fler kjærester, får vi fler på samme rom og da er det til slutt nesten gratis å bo der. Sitter jeg og venter på at politiet skal bli ferdig med å leke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Æsj, vis nytt innhold fungerer ikke Jeg har sikkert trykka på noe rart noe, men veit ikke hva. Hos meg har det ikke funka på en evighet, derfor er jeg omtrent ikke på sonen mere, for jeg mister jo helt oversikt over hva som er int og hvor jeg har svart/lyst til å svare... Så jeg hopper inn her og der og blir borte igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martine Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Nå er jeg ferdig med mesteparten på eksamensoppgaven, og det er utrolig deilig! Nå må jeg bare bruke studiekravene og artiklene, og finne ut hvordan oppgaven skal se ut. Det er ganske vanskelig å vite hvor mye jeg skal skrive der det står "beskriv"/"gjør rede for", det eneste jeg vet er at "gjør rede for" skal inneholde mer enn "beskriv"... Vanskelig altså Straks ut på tur med vofsene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Ugh, jeg har masse må'er, men ingen arbeidslyst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Sånt er så himla kjipt og bittert! Ja. Jeg har ingen planer hele sommeren, bortsett fra den uka der. Det er så ****** typisk at det er latterlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 ...fikk jeg skikkelig lyst på pannekaker med blåbærsyltetøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 ..er det straks lunsj og da skal vi jentene på avdelingen ut og kjøpe softis!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Ja. Jeg har ingen planer hele sommeren, bortsett fra den uka der. Det er så ****** typisk at det er latterlig. Er det ikke da bedre å dra dit man aller helst vil dra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Kan jeg også bo der ?! Siden Tinkie har bare Kuro liksom.. hahaha Så da er vi oppe i 20 hunder 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Nå har jeg spist lunch....... kjedeligste matpakka i verden... Så da er det vel bare å jobbe litt til da. Og så hadde det egentlig vært veldig mye greiere å ikke ha hund av og til kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Hos meg har det ikke funka på en evighet, derfor er jeg omtrent ikke på sonen mere, for jeg mister jo helt oversikt over hva som er int og hvor jeg har svart/lyst til å svare... Så jeg hopper inn her og der og blir borte igjen Skjønner det, jeg gidder liksom ikke leite gjennom hele forumet for å finne uleste tråder Anette!!! Fix it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Er det ikke da bedre å dra dit man aller helst vil dra? Du veit at det ikke er det det handler om? Det var de to tingene jeg ville gjøre i sommer, jeg har lov til å synes at det er leit at jeg ikke får gjort begge deler, særlig når det kommer så mange av slekta hennes. Det trodde jeg du forsto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Journalister.... What can you say :gaah: http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10103829 Et slikt makkverk av en artikkel har jeg ikke lest på en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts