Guest LXT Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg vil være med, men rekker ikke før 18. Kommer enten alene eller med Anette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Men skal vi da si klokken 18:00 på banen nedi bakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Men skal vi da si klokken 18:00 på banen nedi bakken? Ble litt usikker nå, vi skal være på plassen ved borderen som vi har vært tidligere, eller misforstod jeg? Vet ikke hvilken bakke du mener nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Ble litt usikker nå, vi skal være på plassen ved borderen som vi har vært tidligere, eller misforstod jeg? Vet ikke hvilken bakke du mener nå Ja, den banen ligger nedi bakken *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 15. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Men skal vi da si klokken 18:00 på banen nedi bakken? Jeg vet heller ikke hvilken bakke du snakker om, men kl 18 på Skuterudsletta it is! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg vet heller ikke hvilken bakke du snakker om, men kl 18 på Skuterudsletta it is! Den er grei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 15. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2013 Jeg vet heller ikke hvilken bakke du snakker om, men kl 18 på Skuterudsletta it is! Men atte - den banen ligger jo i bakken opp fra E18 - rett nok så er det vel kanskje slett akkurat forbi banen, men det ER en bakke opp *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Så det var dere jeg så altså Kjørte forbi sletta i går på vei hjem fra Ås, også så jeg noen som trente og tenkte det var dere, men jeg turte ikke stoppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Jeg kjørte meg vill og fant ikke frem da veiforklsringen er fjernet. Og bp om du har et ubesvart anrop så er det meg :-P Så om noen vil sende meg pm med adresse og slikt tilfelle neste gang så hadde jeg blitt glad :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 16. Mai 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Skuerudsletta kan du komme til om du plotter inn adressen Nordre skuterudvei, 1430 Ås 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Jeg kjørte meg vill og fant ikke frem da veiforklsringen er fjernet. Og bp om du har et ubesvart anrop så er det meg :-P Så om noen vil sende meg pm med adresse og slikt tilfelle neste gang så hadde jeg blitt glad :-P ...jeg så det og tenkte ....... det var da typisk når jeg for en gangs skyld legger fra meg telefonen i bilen - sojjy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 16. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2013 Da skal jeg gi det et forsøk til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Jeg vil trene i kveld, i morgen og søndag. Hvem er med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Jeg vil gjerne være med lørdag eller søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Jeg vil gjerne være med lørdag eller søndag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Er med i kveld eller i morgen eller søndag formiddag. Kan godt trene i sjutida i dag på Storebrand f.eks.? Eller i morgen litt tidlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 I morgen litt tidlig høres bra ut egentlig. For da kan vi først gå et sport til dem, trene og så gå sporet! Og så vil jeg gjerne gjenta det på søndag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Lurt! Men "tør" vi å være oppe hos Maren? De andre stedene (som jeg kommer på at) det er greit å trene i Ås er et lite stykke unna sporterreng nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Jeg spør henne jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Lurt! Men "tør" vi å være oppe hos Maren? De andre stedene (som jeg kommer på at) det er greit å trene i Ås er et lite stykke unna sporterreng nemlig. Vi tar ikke sjansen uten henne. Jeg er ikke så kjent, så jeg vet ikke hvor vi kan gjøre begge deler. Men det hadde vært kjekt altså. Jeg må henge i stroppen her nå hvis det skal bli noe greie på snart Og Heidihj er også med ser jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Vi tar ikke sjansen uten henne. Jeg er ikke så kjent, så jeg vet ikke hvor vi kan gjøre begge deler. Men det hadde vært kjekt altså. Jeg må henge i stroppen her nå hvis det skal bli noe greie på snart Og Heidihj er også med ser jeg! Jeg tenker og tenker, men kommer ikke på noe sted hvor det er grus/gressbane med skog i umiddelbar nærhet. Det kan kanskje være noe utover mot Kroer, men der er jeg ikke kjent i det hele tatt, så vet ikke av noe sikkert. Men jeg er enig, det hadde vært fint med både spor og lydighet altså! Det er jo ikke sånn enorme avstander, da, det går an å legge ut spor på Åsmåsan og trene på Storebrand. Eller legge spor i Nordskogen og trene et eller annet sted på campus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Vi kan godt legge spor, kjøre for å få trent og så kjøre tilbake for å gå det. Det går fint for meg ihvertfall. Når passer det best for deg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Jeg kan når som helst, men gjerne ikke alt for sent, så vi får utnyttet dagen litt. Halv ti-ti f.eks.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Ok, skal vi si 10 da? Hvor skal jeg møte opp? Marvin må trene ringtrening ved at du løper først med Geo, og han etterpå for å oppføre seg og ikke leke bulldozer. Vi skal nemlig stille mot en annen fin champion fra Sverige på NKK Drammen. Halvbroren hans faktisk. Så vi må ihvertfall klare å løpe bra. Men det kan vi ta til slutt før vi drar, hvis det er greit for deg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Ok, skal vi si 10 da? Hvor skal jeg møte opp? Marvin må trene ringtrening ved at du løper først med Geo, og han etterpå for å oppføre seg og ikke leke bulldozer. Vi skal nemlig stille mot en annen fin champion fra Sverige på NKK Drammen. Halvbroren hans faktisk. Så vi må ihvertfall klare å løpe bra. Men det kan vi ta til slutt før vi drar, hvis det er greit for deg da Selvfølgelig, vi har aldri vondt av ringtrening vi heller. Klokka ti er bra! Finner du fram hit tror du? Når du kommer over den siste bakketoppen før rundkjøringa tar du første til venstre (Utveien), deretter forbi noen studentboliger og så første til venstre (Skogveien), kjør rett fram til du kommer til barnehagen. Derfra går det en sti innover i skogen som vi kan bruke som utgangspunkt for sporene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts