Guest Jonna Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Jippi. Collie langhåret ring 6. Collie korthåret ring 21... Er det jeg som ser feil eller må man krysse motorveien? Siter
tm100021 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Er det jeg som ser feil eller må man krysse motorveien? Jeg tror desverre du ser helt rett Siter
Ingvild Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Er det jeg som ser feil eller må man krysse motorveien? Veien har ikke motorveistatus (den har lyskryss, alternativt kan man bruke gangbroa). Men ja, man må over den trafikkerte veien, ja. Ser for meg at det kan bli litt småkaos jeg, når folk skal til og fra parkeringen også videre... Siter
Bellare Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 På grunn av dobbeltbooking av idrettsanlegget (herlighet så klønete forresten), blir ringoppsettet noe spesielt i helga: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2013/05/Dramme-2013-ny.pdf-Adobe-Acrobat-Pro.pdf Glad jeg ikke har to forskjellige raser og skal inn i både ring nr f.eks. 25 og 26 i løpet av dagen! Oojaddah! Kjem aldri til å finne fram til riktig ring med min retningssans... Håpar så inderleg dei har satt ut masse vakter som kan vifte oss i riktig retning så ein slepp å gå to mil med masse utstyr! Siter
SFX Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Oj, om venninna mi har meldt på det jeg tror hun har meldt på, skal hun i ring 3, 9, 17, 22 og 23. Jeg får be henne ta med rulleskøyter. En må jo nesten sette ut "vakter" om en har flere ringer, så en kan ringe hverandre og høre hvordan det ligger an framfor å springe som en idiot hele dagen. 2 Siter
Stine Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Morsomste er vel at man må over en "stor" vei for å komme til visse ringer Siter
HHC Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Oj, om venninna mi har meldt på det jeg tror hun har meldt på, skal hun i ring 3, 9, 17, 22 og 23. Jeg får be henne ta med rulleskøyter. En må jo nesten sette ut "vakter" om en har flere ringer, så en kan ringe hverandre og høre hvordan det ligger an framfor å springe som en idiot hele dagen. Kan bare si nei til alle andre jeg har tilbudt hjelp med en gang, det der har jeg rett og slett ikke mulighet til. For et opplegg... På grunn av dobbeltbooking av idrettsanlegget (herlighet så klønete forresten), blir ringoppsettet noe spesielt i helga: http://web2.nkk.no/wp-content/uploads/2013/05/Dramme-2013-ny.pdf-Adobe-Acrobat-Pro.pdf Glad jeg ikke har to forskjellige raser og skal inn i både ring nr f.eks. 25 og 26 i løpet av dagen! Herregud, så klønete. Man driter seg bare ikke ut med så store arrangement, rett og slett... Siter
Elisabeth00 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Er dette uteutstilling? Så mye har jeg fått med meg Ser vi skal i ring3 i alle fall Siter
Bikipile Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Er dette uteutstilling? Så mye har jeg fått med meg Ser vi skal i ring3 i alle fall Ja, det er ute Ring 15 her, så da regner jeg med at vi slipper å gå over veien... Men for et opplegg, her blir det nok kaos... 2 Siter
Mud Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 ser ikke ringoppsettet på den fila jeg, men blir det på begge sider av rosenkrantzgata? Siter
tm100021 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Nå kjenner jeg at jeg er "glad" det kommer til å regne den dagen da blir det forhåpentligvis ikke varmt og håper på overskyet hele dagen så kan hundene jeg ha med ligge i bilen. Må på stand før stille, og jeg skulle gjerne ha sett oppdretteren min dømme litt også. Siter
Bellare Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Korleis blir det med parkering og sånn då eigentleg? Håpar ikkje det blir dobbel avgift om ein parkerar på eine sida av vegen først, for så å komme ned på motsatt side seinare? Siter
tm100021 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Korleis blir det med parkering og sånn då eigentleg? Håpar ikkje det blir dobbel avgift om ein parkerar på eine sida av vegen først, for så å komme ned på motsatt side seinare? Neida, du får jo sånn parkeringslapp så det gjelder for hele "område". 1 Siter
HHC Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Korleis blir det med parkering og sånn då eigentleg? Håpar ikkje det blir dobbel avgift om ein parkerar på eine sida av vegen først, for så å komme ned på motsatt side seinare? Altså tidligere år har de jo tatt betalt for at vi har parkert på toyota sin parkering. Og det er vel umulig på lørdagen grunnet de holder åpent? I tillegg er det et annet arrangement her, håper de har funnet noen flere parkeringer..... gash... Siter
Toya Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Må over veien ja... heia heia Oj Lars sa at det blir bra morro for de som skal på lørdag, fordi da er alt av butikker og post og sånt åpent I tillegg til annet arrangement - sikkert fotballturnering eller noe... Siter
Justisia Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Gjelder dette begge dager eller bare lørdag? Siter
Ingvild Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Gjelder dette begge dager eller bare lørdag? Står ikke noe annet, så regner med det gjelder begge dager. NKK skulle sende ut epost til alle deltagere med informasjon. Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Omg... Ring 18 og ring 29! Dette tegner som pes... Bah, akkurat det jeg ike hadde ork til akkurat nå. Jaja, då får vi sannelig se om og evt hva jeg gidder. Blæh, nå ble jeg skuffa Siter
Monica123 Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Hurra jeg skal i 3 forskjellige ringer..Ring 16-25 ligger i det gjørme hølet nå med svære vanndammer så forsetter det sånn frem mot helga anbefaler jeg gummistøvler og regndress Gleder meg skikkelig til og stille aussie der kjenner jeg.. Siter
Bellare Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Hurra jeg skal i 3 forskjellige ringer..Ring 16-25 ligger i det gjørme hølet nå med svære vanndammer så forsetter det sånn frem mot helga anbefaler jeg gummistøvler og regndress Gleder meg skikkelig til og stille aussie der kjenner jeg.. Åneeei, ikkje sei sånt! Vil helst gå med ein pelsdott, ikkje ei drukna rotte i ringen Siter
Guest LXT Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Hurra jeg skal i 3 forskjellige ringer..Ring 16-25 ligger i det gjørme hølet nå med svære vanndammer så forsetter det sånn frem mot helga anbefaler jeg gummistøvler og regndress Gleder meg skikkelig til og stille aussie der kjenner jeg.. Æsj, gjørmehøl i tillegg Siter
Rødhette&Ulven Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Hurra jeg skal i 3 forskjellige ringer..Ring 16-25 ligger i det gjørme hølet nå med svære vanndammer så forsetter det sånn frem mot helga anbefaler jeg gummistøvler og regndress Gleder meg skikkelig til og stille aussie der kjenner jeg.. Å herregud. dette blir bare mer og mer uaktuelt hører jeg Siter
borderen Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Skrevet 29. Mai 2013 Jah, dette blir det jo god plass til lydighetsNM som skal kjøres i 3 ringer....*sarkastisk* De 3 ringene skal inn i nr 25 og på området er det beregnet 10 utstillingsringer.... Dette blir spennende! Siter
Recommended Posts