Guest Jonna Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Første PM går ut 29.april. Dommerlister. Jeg har i dag meldt på Shy på sitt siste valpeshow, Arya i junior og Blaze veteran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Geo skal meldes på i junior regner jeg med. Må jo prøve oss på storcert! Også kan jeg vel kanskje få øyelyst i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Geo skal meldes på i junior regner jeg med. Må jo prøve oss på storcert! Også kan jeg vel kanskje få øyelyst i samme slengen. De er i grunnen over 15.mnd kom jeg på nå. Da kan de vel få Cacib og cert om du stiller unghund? Pokker at jeg kom på det NÅ da *grrrrr* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 De er i grunnen over 15.mnd kom jeg på nå. Da kan de vel få Cacib og cert om du stiller unghund? Pokker at jeg kom på det NÅ da *grrrrr* Sant det! Da stiller jeg nok i unghund tror jeg, bare så vi har sjansen. Kan jo hende at det kommer litt annen konkurranse og danker oss ut fra Cert-plassen uansett hvilken klasse vi stiller i, men det er en annen sak. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Tviler på at Mayah har noe pels i det hele tatt og mini er for ung til å være med inn. Når jeg tenker meg om er jeg turleder den helga og.. Dårlig timing! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Sant det! Da stiller jeg nok i unghund tror jeg, bare så vi har sjansen. Kan jo hende at det kommer litt annen konkurranse og danker oss ut fra Cert-plassen uansett hvilken klasse vi stiller i, men det er en annen sak. Men sykt kjedelig om man stiller i "feil klasse" og faktisk kan ta det. (kjenner litt på den nå ja Men det kommer flere sjangser ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Vi gir oss ikke! Stor-cert jakt! Fyrstikkdyret skal meldes på ! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Bliss skal debutere i ringen som voksen:D (nye regler for BC) Også skal kanskje Zoe på valpeshow:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irenen Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Fyrstikk-kooikeren er påmeldt, for Nederlandsk dommer Og Nora skal debutere i junior! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Men sykt kjedelig om man stiller i "feil klasse" og faktisk kan ta det. (kjenner litt på den nå ja Men det kommer flere sjangser ) Sykt kjedelig å stille i feil klasse og vinne heile skiten og se den fine, hvite sløfa gå til den sure tispa på plassen bak. Nei, det der kommer jeg bare ikke over. Knertis meldes på. Storcert, assa! Makan! Ender med at jeg reiser til et obskurt sted i Sverige i forsøket på å i det minste bli svensk champion, haha. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Kommer med Humle Kelpie 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Så teit jeg er. Zoe er jo ikke gammel nok til og stilles i Drammen. Nåja, Bliss kommer uansett for og leke show-border og agilityhund:) også blir vel Ben med for litt agility også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Pelsen er 22 dager for ung! :-/ Men drar nok og kikker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Ukjent dommer. Veldig usikker... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Så teit jeg er. Zoe er jo ikke gammel nok til og stilles i Drammen. Nåja, Bliss kommer uansett for og leke show-border og agilityhund:) også blir vel Ben med for litt agility også Valper i alder 6-9 mnd kan stilles på Drammen, altså. Pelsen er 22 dager for ung! :-/ Men drar nok og kikker! Har du fått ny pels? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Skal stille Pia. Og så er det rasespesial dagen før, så kjem vel til å krepere av nervøsitet den helga 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Valper i alder 6-9 mnd kan stilles på Drammen, altså. Har du fått ny pels? Pelsen er bare 2 1/2 uke :-D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kelpiejenta Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Anton skal meldes på. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Bella skal ihvertfall så får jeg se hva de 2 andre skal om de er med valper eller ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Christian skal avgårde med Trym og Tuva 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Jeg skal jobbe, så får vi se om jeg finne handlere til de unge lovende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Hadde tenkt det ja, melder vel på en frosk eller 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 12. April 2013 Rapporter Share Skrevet 12. April 2013 Jeg kommer med begge mine!! Gleder meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Jeg kommer også en tur tenker jeg. Se om vi kan hente med oss noe moro. :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 13. April 2013 Rapporter Share Skrevet 13. April 2013 Jeg tror jeg melder på ihvertfall valpen, Rosa, blir hennes nest siste valpeshow, kan hende jeg melder på Only og, vi får se 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts