Gå til innhold
Hundesonen.no

Noe galt med kjønnsorganet til valpen


Khela
 Share

Recommended Posts

Vi ble jo lykkelige jordmødre langfredag(han er altså ca 2 uker gammel), til en nyyydelig huskyvalp. Han vokser og er generelt kjempefin. Men i dag oppdaget vi noe rart med kjønnsorganet hans. Har ikke vært slik før nå, så jeg mistenker at mora kanskje har vært litt for ivrig med stell?

Vi har sendt samme bildet til en veterinær, men vil bare høre hva dere tenker.

Hva kan ha skjedd her? Tror dere det samme som jeg, eller er det noe galt med valpen vår? :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at forhuden har blitt ødelagt på en måte?

Ta ham med til veterinæren; det ser jo ut som om kjønnsorganet er helt eksponert?

Ja, det virker slik! Vi har sendt mld til veterinær for å høre hva hun mener, det blir vel dyrlegebesøk i dag regner jeg med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det er jo ikke jeg som hovedsaklig styrer med den kennelen, jeg er som regel den siste til å få vite greier her i huset uansett. Har fortsatt ikke fått høre noe fra "sjefen" i kennelen.. :icon_confused: Aner ikke hva som står på/har stått på for øyeblikket, og ser ikke ut til å få noe svar heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det er jo ikke jeg som hovedsaklig styrer med den kennelen, jeg er som regel den siste til å få vite greier her i huset uansett. Har fortsatt ikke fått høre noe fra "sjefen" i kennelen.. :icon_confused: Aner ikke hva som står på/har stått på for øyeblikket, og ser ikke ut til å få noe svar heller.

Ah ok, trodde du hadde valpen hjemme hos deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok, trodde du hadde valpen hjemme hos deg :)

Vel, tja, nei egentlig ikke. Dvs, bor på en gård med foreldrene mine, broren har eget hus her og skal ta over, også er det en til i hundekjørerteamet som bor 10 min unna. Broren min og han som bor 10 min unna som liksom har hovedansvaret, mens jeg er handler som er med når det trengs. Så hundene er på gården jeg bor på, men jeg er som sagt bare med når det trengs og når jeg har mulighet ellers.

Fikk nettopp høre fra han andre i teamet at dyrlegen ikke kunne ta dem inn i går (aner ikke hvorfor, om det var mange akutte saker eller at vi ikke var akutte nok ellernoe?), men blir tur i dag heldigvis. Sånn er det på bygda.. :rolleyes::no: Nå har jeg pusha på at han får dra hvorenn det skal være, om han så må reise til Lillehammer, for jeg gidder ikke å bekymre meg mer, og spesielt ikke når jeg ikke er den som får informasjon først. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har foreløpig ikke hørt noe, har vært på hytta i helgen, og brodern var ikke hjemme sist jeg sjekka. Regner med at det gikk bra siden jeg ikke har hørt noe, eller så har de avventa til etter helga. Han andre i teamet som sendte bildene til vet'en fikk høre at det ikke var en hastesak (?) - mye frem og tilbake som jeg ikke helt skjønner meg på her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...