Raksha Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Blir som vanlig ikke helt ett foto i timen her. Dagen her starter i nitiden med at Bonden slipper inn hundene til meg før han går i fjøset. Dagen min startet dårlig, så da passer det utmerket at alle tre hundene går ned for telling med en gang de treffer dyna. Etter noen timer begynner dagen på ordentlig, med forkost/lunsj Vi fortsetter dagen i sløv stil: Vaske enda mer div. som har ligget på bunnen av vaskeromemt i evigheter, seee - jeg har et gulv! Bonden har hatt påfyll av vannskåla til kattene - aka akvariet. Zivapusen er fornøyd: Tid for hjemmelaget moccakaffe: Nå har klokken blitt omtrent 4 og det er tid for tur, men først må vi ha gobiter, tørker pølser kjapt i panna - da lukter de litt mindre og bedre (for meg) Ut på tur: Sjekke kaninunger: Middagstid: Sløvetid: Tv-tid: Så er klokka blitt 22 ca og det er på tide å si natta til jentene: Og med det erklærer vi dagen for over. Flere turbilder dukker kanskje opp i en annen tråd etterhvert. 5 Siter
Ozzy Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Så ut som en ålreit dag det da! Like artig hver gang man finner gulv i et rotete rom Fine dyr du har, hesten var knallfin. 1 Siter
Raksha Skrevet 1. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2013 Oi! glemte et bilde - to sek. Siter
pippin Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 "Men ikkje her, og ikkjer på dette viset" Fin dag da 1 Siter
borderen Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Åååååå!!!! Jeg vil også ha kaninunger! Gode minner fra barndommen Kaninunger må være de søteste skapninger på jorda! 1 Siter
Kaja Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Herregud for noen søte kaninunger Men Rak, du må fikse mobilkameraet ditt altså 1 Siter
Raksha Skrevet 1. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2013 Herregud for noen søte kaninunger Men Rak, du må fikse mobilkameraet ditt altså Får ikke til hjelper ikke å rense eller noe - så det er nok dødt. Dagen var sløv og sliten, men helt grei. Siter
Monica123 Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 For en fin dag du har hatt Jeg flytter oppover sporenstreks 1 Siter
Raksha Skrevet 1. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2013 For en fin dag du har hatt Jeg flytter oppover sporenstreks velkommen skal du være! 1 Siter
Teserere Skrevet 1. April 2013 Rapporter Skrevet 1. April 2013 Ååå, så søte voffser, og kaniner, og hester Og herlig voffseoppnedisoffanbilde! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 2. April 2013 Rapporter Skrevet 2. April 2013 For en herlig gjeng du har Hundene, kaninene, hestene osv! Digger at hunden sløver skikkelig i sofaen Søteste kaninbebisene. Jeg får lyst til å komme på ferie på gården din altså! Hvordan lager du hjemmelaget mocca kaffe? Så digg ut! 1 Siter
Raksha Skrevet 2. April 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. April 2013 Soniser er hjertelig velkomne på bondegårdsferie altså. Vi har ikke de beste overnattingstilbudene enda, men skal vel alltids få til noe. Og all skryt av gjengen min går rett til hjertet. Moccaen er laget med kaffemaskina vår, en pod med expresso kaffe - grandeetellerannet - steamet melk i melkesteamer og sjokoladesaus. Blir ikke helt riktig med den sjokoladesausen, men godt nok. Siter
Wednesday Skrevet 2. April 2013 Rapporter Skrevet 2. April 2013 Moccaen ser god ut, og du har fin kopp 1 Siter
Recommended Posts