Gå til innhold
Hundesonen.no

Villmarksmessen 2013, Valpeshow!


Kaja
 Share

Recommended Posts

Ta med den minste da :) Er lov med valper ned til 3.5mnd :D Går an å melde seg på imorgen :)

Også tenkte jeg å poste denne til dere som skal delta:

Vi ønsker å gjøre oppmerksom på at det kan bli lange køer for å komme inn på messen. De som skal delta på valpeshow som starter kl.11:00, bør være ute i meget god tid. Betaling og henting av katalognr(startnr) gjøres i den store ringen, Hundearenaen, Hall E. Vennligst ta med kr 100,- (pr valp) i kontanter. Husk vaksinasjonsattest og vannkopp. Velkommen :-)

Jeg er på AG kurs til 12.30 i morra. :(

Edit: Murermannen sier ja, så da blir det Villmarksmessetur i morgen allikevel! (uten valpeshow for vår del, dog..)

Endret av Jankaa
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raptus ble BIR med helt grei kritikk, dommerne var veldig uenige om de likte han eller ikke, haha (to dommere).

Alle BIR hunder gikk videre til match show, raptus gikk ut i siste runde før BIS finale :)


Bilde tatt av IreneN

155647_481478598574388_1909442011_n.jpg


Gulvet var desverre dritglatt i hallen, men Raptus beveget seg pent! Yodel fikk noen utrolige bra løpebilder av han! Gleder meg til å se.
Ellers, veldig bra premie syns jeg! Bok om harejakt :D

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nora ble BIR, selv om dommeren ikke var videre imponert, hihi :P Joda, kritikken var fin, men hun likte ikke at hun ikke var syltynn, pluss at det var umulig å få henne til å bevege seg ordentlig på det altfor glatte gulvet.

Men vi hadde en fiin dag :D Prøvd å apportere ekte due også, men det var visst ekkelt å ha i munn :P

12400_10152774209705145_2031558640_n.jpg

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker det bildet der av Nora, det utrykket da :D

Hihi, hun er søt da :D

Hyggelig å hilse på dere :)

Også var det litt morro at en munstervalp ble BIS3 :)

Koselig å møte deg! :D Munstervalpen var søt, likte hodet hans :)

Grattis alle sammen! :)

Hørte det var retriever til topps i år igjen? ;)

Trodde det var pointeren som vant jeg? Eller kanskje jeg surrer :P Mulig det var golden retrieveren. Noen som er mindre surrehue får komme med fakta :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror en bør tipse om at det bør legges tepper i ringen... veldig glatt! Det var akkurat det samme problem tidligere år.

Var det dine nydlige valper vi sikla på? :D

flere bilder, Yodel har tatt :)

Han kan virkelig bevege seg! Det ser ut som at halen går veldig over ryggen, men bildet lyver litt for han logrer så veldig :D

529240_10152716903025311_1993570046_n.jp

528510_10152716903030311_1079939027_n.jp

  • Like 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror en bør tipse om at det bør legges tepper i ringen... veldig glatt! Det var akkurat det samme problem tidligere år.

Tror det blir vanskelig å få til, da de kommer til å bli tisset ned og slik. Dermed har man plutselig en skikkelig rengjøringsjobb, for ikke å snakke om hvor dyrt det blir å kjøpe tepper som dekker ringen. Men jeg kan godt nevne det å høre hva tilbakemeldingen er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir vanskelig å få til, da de kommer til å bli tisset ned og slik. Dermed har man plutselig en skikkelig rengjøringsjobb, for ikke å snakke om hvor dyrt det blir å kjøpe tepper som dekker ringen. Men jeg kan godt nevne det å høre hva tilbakemeldingen er :)

Trenger ikke tepper som dekker hele ringen, men et smalt teppe i en firkant/ring. Tror ikke de blir mer eller mindre nedtisset enn teppene på standene jeg :)

Var det dine nydlige valper vi sikla på? :D

Neei, vi var der i går vi- har ikke unge nok hunder :) Yngste er straks et år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir vanskelig å få til, da de kommer til å bli tisset ned og slik. Dermed har man plutselig en skikkelig rengjøringsjobb, for ikke å snakke om hvor dyrt det blir å kjøpe tepper som dekker ringen. Men jeg kan godt nevne det å høre hva tilbakemeldingen er :)

Trenger ikke tepper som dekker hele ringen, men et smalt teppe i en firkant/ring. Tror ikke de blir mer eller mindre nedtisset enn teppene på standene jeg :)

Var det dine nydlige valper vi sikla på? :D

Neei, vi var der i går vi- har ikke unge nok hunder :) Yngste er straks et år :)

Det var ikke en dum ide nei, litt mer tissa ned blir de jo under apportkonkurransene. De trærne er nok ikke så digge akkurat.. Chico tisset vel en 5-6 ganger når han skulle apportere. Men om teppet sa bare er i kantene så er det jo mye mer begrenset.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...