Gå til innhold
Hundesonen.no

Bur til basenji


Recommended Posts

Om en måned kommer et nytt tilskudd i familien, en liten basenji hannhund. Har aldri hatt så liten hund før, og i jakten på bilbur har jeg gått meg bort..

Jeg ønsker ikke å ha sammenleggbart bur eller et som er laget av plast..

Hvor stort bur bruker dere andre som har små hunder? Hvor har dere kjøpt burene?

Har saumfart finn.no og finner ikke noe jeg tror passer der, men mulig jeg tenker feil hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er tiltenkt bruk?

Om det er bilen så anbefaler jeg personlig Kela, da får du det tilpasset bilen. Dersom du skal ha det til å innsnevre området valpen har tilgjengelig når den er alene så syntes jeg det er likegreit med kompostgrinder. Da kan man kjøpe et par pakker på Biltema, Jula, Plantasjen osv. også lager man et område som er stort nok til at valpen kan bevege på seg og bytte liggeplasser og slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke det i bilen. Bagasjen er allerede okkupert av buret (kelabur) til rottweileren, så der er det ikke plass. Jeg må med andre ord ha buret i baksetet (selvsagt skal det festes fast). Jeg er med andre ord ikke avhengig av et bur som er tilpasset bilen, og tenkte det fantes noen standardbur som ikke var så dyre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende et lite sånt som jeg kjøpte av deg kan passe? Aluconsult? Bare ikke samme formen (kan vel ikke være sååå dyrt, i og med at basenjien ikke krever så stor plass?)? Det er jo veldig grei å trekke lastestropper gjennom også. Hvordan det blir i et baksete uansett, aner jeg ikke. Then again, jeg er ikke så praktisk anlagt. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at flykasser kan bli ganske stygt om man kræsjer, så jeg vil ikke ha det. (Såvidt meg bekjent er de laget av plast)

Ja, Bananen, det er fine bur...mistenker at de ikke er særlig billigere selv om de er små, men skal ringe og høre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt at flykasser kan bli ganske stygt om man kræsjer, så jeg vil ikke ha det. (Såvidt meg bekjent er de laget av plast)

Ja, Bananen, det er fine bur...mistenker at de ikke er særlig billigere selv om de er små, men skal ringe og høre :-)

I baksetet er buret godt beskyttet, så et flybur er helt greitt å ha der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...