Strøssel Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Svar til Lola sin spoiler Jaaaaa!!! ♥ Tina♥ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Svar til Lola sin spoiler Jaaaaa!! ♥ Tina♥ Nei gi det da! Hun er jo et forferdelig menneske! :S 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Lola: Neineinei! Sander er det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 "Æææææ, sånn greie, sånn lytteting, for lungene kanskje?" Jeg flira litt da ja. Helt greit at Tina er tilbake, om det kan by på litt mer action. Og Isabell, vel, det hadde ikke vært vondt i hverken ører eller øyne om hun røyk. Det er kjipt det er lenge til mandag, for det later til å bli litt mer krangel :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Louise er RÅ! Hihi Jeg sitter og irriterer meg grønn over at jeg ikke er sikker på om det var henne jeg så på senteret tidligere eller ikke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crush Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Er det bare jeg som synes at det er teit at enkelte gamle deltakere kommer inn igjen, mens andre ikke? Alt for showet da vett. Tipper Kristian kommer inn igjen også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg håper Kristian kommer inn igjen! Eller som han ville ha sagt "Æ bør bi å komme inn igjæn" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Blir så sur om Kristian kommer inn igjen, nå er det nok synes jeg. Denne sesongen har dreid seg så mye om ham, og forrige sesong også forsåvidt. Nå har han fått sine sjanser til å vinne, flere fortjener han ikke, den klysa. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Annik Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Blir så sur om Kristian kommer inn igjen, nå er det nok synes jeg. Denne sesongen har dreid seg så mye om ham, og forrige sesong også forsåvidt. Nå har han fått sine sjanser til å vinne, flere fortjener han ikke, den klysa. Jeg så ikke på forrige sesong, visste faktisk ikke at han var med i fjor før i går Men jeg synes det er morsomt å høre han diskutere, jeg vet ikke hvorfor, tror det har noe med dialekta å gjøre. Og hvor bestemt han er på absolutt alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg husker han faktisk ikke spesielt mye fra forrige sesong jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 23. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2013 Jeg irriterte meg over KriRe forrige sesong, irriterer meg enda mer i år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Alle hatet han ifjor :-P 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Jeg heiet på han Ifjor og jeg ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 24. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2013 Jeg husker han faktisk ikke spesielt mye fra forrige sesong jeg. Jeg husker at han gang på gang sa at han hadde såå god kontoll og alle deltakerne i sin hule hånd, også røyk han sånn 3 ganger Og hver gang han kom inn igjen trodde han han sjefa over alle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Pia og Birger skal flytte sammen til høsten. http://www.tv2.no/underholdning/gkn/paradise-hoteldeltakere-blir-samboere-4052404.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Forlover Tina og Kristian Rene seg INNE på hotellet? Gah, jeg håpet han ikke kom inn igjen... I TV3-serien har det også vært dampende følelser mellom deltakerne Tina og Kristian Rene, som til og med forlovet seg inne på hotellet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2013 Forlover Tina og Kristian Rene seg INNE på hotellet? Gah, jeg håpet han ikke kom inn igjen... Mulig de forlovet seg uten at det blir vist på tv. Eller så frir han under finalen :lol: " Han Kristian Renè lurer på om Tina vil bli min kommende kone!!" 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 27. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2013 Forlovelsen ble annonsert i Se&Hør med masse bilder og film og greier. Og så, en uke eller to senere stod det å lese at de ikke var forlovet mer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Hvem blir smittet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monica_n Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Alt med smittingen: Tina er jo smittebæreren.. hun smitter Isabell som smitter Charlotta, Charlotta smitter Pia. Disse må så bli enige om èn til å smitte, det blir Lauretta. På en utflukt får de èn vaksine som de må bestemme selv hvem som skal få for å bli frisk, Lauretta blir den som må bestemme(står mellom Charlotta og Pia). Hun velger Pia, og dermed er hun fredet. En doktor og en sykepleier skal utnevnes blant guttene, Sander blir doktor, Glenn blir sykepleier. Disse får under pandoras oppdrag med å gi vaksine til enda en av de smittede, Isabell får vaksinen og er nå frisk. Så da er det Charlotta, Lauretta og Tina igjen som har pest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Sykt irriterende det pest-greiene. Spesielt det at de har skrevet emergency feil... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Lauretta 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 den redigeringa som de har på paradise nå er helt forferdelig, blir jo lei av det...når du itilleg har dårlig tv , og ikke vet om det er programmet eller tv som skurrer.. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hundelykke Skrevet 28. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2013 Lauretta er til å bli gaaaal av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. Mai 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2013 Noen som vet om det går reprise på gårsdagens episode? Fikk ikke med meg episoden i går og heller ikke den reprisen som går i 1 tida på natten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts