Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Begynner snart. Av erfaring er det ikke bare jeg som titter på det her inne.. 5 Siter
Ozzy Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jepp, fått krangla meg til TV'en til og med! Gleder meg, elsker hjernedød TV Siter
Teserere Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jeg fatter det bare ikke, hva er så morsomt med det?? Det er jo bare tragisk. 11 Siter
simira Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jeg tror det er 5 år i år siden vi sa opp tv-abo. Jubileum! Og jeg har ikke savnet det et sekund... Siter
Tyfonia Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Kjenner jeg blir helt matt i hele meg bare Paradise Hotel nevnes. Holder meg til mer "givende" underholdning, jeg Siter
Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jepp, fått krangla meg til TV'en til og med! Gleder meg, elsker hjernedød TV Jeg å . Måtte skifte sengetøy så han kunne legge seg å slippe:p Siter
ipadda Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Håper det blir like morsomt som forrige år 1 Siter
Martine Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jeg ser på Skjønner ikke hvorfor folk må inn i tråden når de ikke engang takler navnet på programmet altså... 7 Siter
Puttiva Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jeg ser på, og kjenner jeg blir fysisk kvalm av det Psykisk voldtekt av hjernecellene mine, blir jo bare dummere og dummere for hvert minutt, haha! 2 Siter
Sunnivamb Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jeg fatter det bare ikke, hva er så morsomt med det?? Det er jo bare tragisk. Akkurat det som er gøy! Godte seg over alle brødhodene som faktisk har meldt seg på! 1 Siter
Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Drømmen min er å bli hoølywoodfrue med eget talkshow.. Hahahahahahah 4 Siter
Teserere Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Akkurat det som er gøy! Godte seg over alle brødhodene som faktisk har meldt seg på! Jeg blir bare flau over å være menneske jeg. Syns det er trist, ikke noe å godte seg over i det hele tatt. 1 Siter
Teserere Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jeg ser på Skjønner ikke hvorfor folk må inn i tråden når de ikke engang takler navnet på programmet altså... Jeg tenkte at kanskje endelig det var noe vettugt om prigrammet, hvordan skulle jeg vite at det var en heia-tråd?? Siter
Ozzy Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Drømmen min er å bli hoølywoodfrue med eget talkshow.. Hahahahahahah Rant litt Pepsi Max ut av nesa der gitt 2 Siter
Irenen Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 "Jeg er vant til å være med skjendisser og sånn i jobben" Synes deltagerne blir værre for hvert år, men jeg elsker å komme hjem fra jobb og se på hjernedød underholdning allikevel 4 Siter
Kaja Skrevet 11. Mars 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 "Jeg er vant til å være med skjendisser og sånn i jobben" Synes deltagerne blir værre for hvert år, men jeg elsker å komme hjem fra jobb og se på hjernedød underholdning allikevel Jeg tror det er vi som blir eldre 1 Siter
Ozzy Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Jeg heier ihvertfall sålangt på hu svenske brunetta (Charlotta?). Av guttene har jeg ikke fått noe særlig inntrykk av noen, men får vel heie på Mads siden han er herfra og søstra mi har gått på barneskole med han Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-1-nesten-som-ferie-i-typ-magaluf/ 7 Siter
Ozzy Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-1-nesten-som-ferie-i-typ-magaluf/ Åååååå, hadde jo HELT glemt han :D Han var jo det beste med PH i hele fjor! Siter
Lola Pagola Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 Åååååå, hadde jo HELT glemt han :D Han var jo det beste med PH i hele fjor! I knååååw! Siter
Sunnivamb Skrevet 11. Mars 2013 Rapporter Skrevet 11. Mars 2013 http://comoyo.no/filter/paradise-hotel-dag-1-nesten-som-ferie-i-typ-magaluf/ Siter
KristinR Skrevet 12. Mars 2013 Rapporter Skrevet 12. Mars 2013 Syns dere er flink som kan klare å la dere underholde. Hjernedød underholdning har vi ikke vondt av etter en arbeidsdag og tur med bikkjene. Men selv klarer jeg ikke annet enn å irritere meg, og da lar jeg likeså godt være. Hva er det kule med å annonsere på riksdekkende TV at man er bifil da? Syns ikke at det kanskje burde vært fortalt til familie og venner først da? Og at disse ungdommene virkelig virkelig ikke forstår at de risikerer at denne serien kan ødelegge for de senere. Har vi virkelig oppdratt og undervist de så dårlig at de ikke forstår faren ved slik eksponering? Syns det er virkelig skremmende jeg. Ungdommer i dag nekter å dusje etter gymmen, men å stille opp naken og ha sex på TV er greit. Hallooooen, hvor er logikken?? Jeg syns virkelig synd i slike ungdommer som tror at det eneste riktige og viktige her i livet er å få eksponert seg slik. Og så på en så utrolig lite flatterende måte da!! 6 Siter
Recommended Posts