Ingvild Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Labrador retriever og australsk kelpie. Siter
Gjest Skrevet 19. April 2013 Rapporter Skrevet 19. April 2013 Jeg har vokst opp med korthåret vorsteh, flere. Jeg har selv hatt korthåret vorsteh, labrador, samojed, huskyer og div husky-fuglehund-blandinger. Har nå korthåret collie og irsk setter. Siter
Fjollebolle Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Vokst opp med: Schäfer, ikke under samme tak, men veldig tett likevel. Belgisk fårehund (første groen i 93). Dachs Cairn terrier Har: Groenendael og tervueren. Siter
SoppenCamilla Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Vokst opp med Schäferhund. Hatt: Bullmastiff Boxer Engelsk Bulldog Har: Italiensk Mynde Ca De Bou/Perro Dogo Mallorquin Vært innom en periode: Blandingshund Basenji Siter
Heidihj Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Har hatt: - Golden retriever Har nå: - Alaskan malamute Siter
Azyria Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Border Collie. Men kun i 3 mnd før han ble påkjørt og døde.. Nå ventet jeg på Cavalier King Charles Spaniel valp :-) Ganske stort rasebytte, men mer passende for meg, selv om mannen absolutt ville ha en gjeterhund til sauene sine :-) Men han er mye bortreist på jobb, så klarte tilslutt å trenge igjennom at jeg ikke har kapasitet til en gjeterhund + 3 barn når han er så mye borte. Siter
Carro92 Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Raser jeg har hatt sjøl: Dunker x2 Strihåret dachshund Australian Shepherd Blanding av Breton og Pointer Whippet x2 Raser jeg har bodd med sammen med familie (altså min far sine hunder som jeg har vokst opp med): Engelsk Settere (hadde et lite oppdrett) Dunkere (hadde et lite oppdrett) Pointere Breton Siter
Castella Skrevet 20. April 2013 Rapporter Skrevet 20. April 2013 Schæfer Shetland sheepdog Carin terrier/dachs blanding Siter
Illiya Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Cocker Spaniel Schæfer x2 Cane Corso x2 Labrador Siter
bea Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Har hatt Engelsk Setter BC/Groenendalmix Cocker spaniel Australsk terrier Stor puddel Hadde en Boevier i 4-5 mnd som jeg hjalp finne ett nytt hjem til Engelsksetter alene.. BC/Groen og Cocker Sp samtidig... Australsk T og Puddel samtidig med samojed.. Nå 2 x papillon 2 x samojed Siter
borderen Skrevet 22. April 2013 Rapporter Skrevet 22. April 2013 Voste opp med: - 3x Schäfer (langhår) - en av gangen. Den ene var skarp og ble solgt til politiet som 2-åring. Passet for et års tid: - Portugisisk Vannhund Eier selv: - Australian shepherd - 2x Border Collie Siter
Sanne Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Har hatt: Blanding av alt mulig med en eks, den ble igjen der. Lundehund Blanding av riesen og vorsteh Har nå: Lundehund Bichon frisé Siter
Boxerpaw Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Hunder jeg har eid selv og vært med og tatt del i= Rottweiler. Boxer x3. Siter
Pringlen Skrevet 23. April 2013 Rapporter Skrevet 23. April 2013 Vokst opp med; Eng. Cocker Hatt hele tiden; Strih. Dachshund "påtvunget av gubber" ; Hygen/Finne blanding, Haldenst., Korth. Dachs(x mange), Border Terrier, Østs. Laika. Egene utskudd; Korthåret Vorsteher (x3), Doberman(x2), Dogo Canario (x2) Har i dag; Strih. og Korth. Dachs, Dogo Canario Siter
Tavi Skrevet 24. April 2013 Rapporter Skrevet 24. April 2013 Bor nå sammen med en border collie og en whippet. Har vokst opp med: *border collie *gordon setter *pointer *gordon setter/engelsk setter blanding Siter
Kartoffel97 Skrevet 28. April 2013 Rapporter Skrevet 28. April 2013 I løpet av mitt 21 år gamle liv har jeg hatt x2 labrador Siter
Lene T. Mevik Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Har hatt blanding (rottveiler/labrador) Border Collie, tre stykker.(og ene tispen hadde et kull) Familien har også hatt Schäferhund, blanding og aussie i løpet av barndommen min. Siter
ceccy Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Labrador (pappa og de sin da jeg var veldig liten) Schæfer * 3 (familien) Blanding (border collie, labrador og golden) dalmatiner Border Collie Rottwailer (samboer sin) Siter
Mumle Mu Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 Familiehunder: NEG Japanese Eng. Bull Mops Harehund mix Boxer Dachs Mine: Collie (har hatt) Dalmatiner Borzoi Siter
LinL Skrevet 1. Mai 2013 Rapporter Skrevet 1. Mai 2013 vel, selv har jeg jo kun hatt han jeg har nå, men i familien har vi hatt Collie AH AH/nuffe blanding(sønn av AHen) Whippet/div jakthunder og polar mix Dansk svensk gårdshund kooiker Whippet/BC, sch, rottis. Favoritten min gjennom tidene er AH/nuffe blandningen. Han var hvit/gul, så ut som en kraftig AH Min første hundeforelskelse. Han skulle bare kosemose hele tiden, og helst ligge på fanget Åh jeg savner han Siter
Rex13 Skrevet 2. Mai 2013 Rapporter Skrevet 2. Mai 2013 Vokste opp med verdens beste BC og har BC nå også Siter
Siljeh Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Skrevet 8. Mai 2013 Jeg er vokst opp med Schäfer og Golden Retriver. Nå har vi ingen, men skal endelig kikke på valp til helga ! Siter
SiriEveline Skrevet 8. Mai 2013 Rapporter Skrevet 8. Mai 2013 Jeg har hatt og vokst opp med Kleiner Münsterländer også har jeg hatt Phalene og Sheltie. Familien har nå ES og Kleiner så jeg er jo godt bevandret der. Siter
NalaB Skrevet 22. Juli 2013 Rapporter Skrevet 22. Juli 2013 (Beklageligvis) min første hund - japansk spisshund. Jeg har lært én viktig ting: jeg skal alltid ha en hund fra nå av! Jeg vurderer også å tilføye en andre hund i huset. Siter
Recommended Posts